Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Dit is Amerika zoals Amerika had moeten blijven! (deel II)

Discussie gestart

Chiefram

Nog zo'n schitterende website met echt gave originele Amerikaanse schetsen uit de beste tijd in Amerika!!!

http://www.plan59.com/main.htm
#1 - 22-03-2006, 00:31 uur

Lena

Wow leuk, die oude reclame's!

Zou ook wel even terug in de tijd willen gaan!
#2 - 22-03-2006, 12:42 uur



usaxtreme

Waarom is dat de beste tijd ??  ???
#3 - 22-03-2006, 16:00 uur

Chiefram

Waarom is dat de beste tijd ??  ???

Ik persoonlijk denk dat dit komt omdat deze beelden bij mij onbewust iets echt typisch Amerikaans gevoel oproept. Dit ondanks ik in die tijd nog niet geboren was natuurlijk, maar het is wel het beeld waar destijds de hele wereld met grote ogen naar keek en iedereen wel van die 'vrijheid' dat Amerika had te bieden wilde proeven. Alles ging 'open' in Amerika, alles was groter en mooier en moderner...

Ik heb het elders ook al eens geschreven, ook al is deze tijd veel later dan deze beelden, maar als ik naar series zoals The Brady Bunch kijk, dan zou ik wel door mijn TV heen willen kruipen om die tijd in de begin '70'er jaren persoonlijk mee te mogen maken. Alleen als die te gekke Amerikaanse family cars (bruine station wagons met houtdecor aan de zijkanten en reks op de daken) in die tijd doen het gewoon al.

:)

Maar nogmaals, zo proef ik Amerika. Een ander heeft misschien totaal andere gevoelens in totaal andere tijden.
#4 - 22-03-2006, 17:08 uur

usaxtreme

aaah oke i get it  ;)
#5 - 22-03-2006, 19:51 uur

harryvbr

Prachtige verzameling van oldtimers. Heb ze allemaal op mijn HD staan. Wat een verschillen met nu. Er straalt een heerlijke rust van uit!!
#6 - 07-02-2008, 19:11 uur

basjan

Super Super Super...
Thanks jongens, en Dame..

#7 - 20-04-2008, 10:48 uur

J-P

Tijden veranderen eenmaal.  :P
#8 - 14-05-2008, 00:50 uur

ned in MO

chief wordt al aardig amerikaans met zijn reks ;D

BTW ik heb zo'n ding gehad :) een chevy Caprice stationwagon uit 1979.
Machtige sloep was dat, inclusief reks ;D
#9 - 15-05-2008, 03:48 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

J-P

Waarom is hij er nooit meer?.....Mja ik ben een newbie :P

Caprice heeft toch een v8 ? Oeffff dat zuipt!
#10 - 15-05-2008, 03:57 uur

Satin13

Waarom is dat de beste tijd ??  ???

Omdat Amerika op zijn hoogtepunt was in de jaren vijftig. Kijk maar eens naar die reclames over nieuwe vernuftige dingen die werden uitgevonden om het leven aangenamer te maken. In de jaren zestig is Nixon begonnen met zijn hervormingen (zeker op gebied van de ziekteverzekering)en zijn ze jammer genoeg een beetje blijven stekenIk hoop met een nieuwe president nieuwere dingen te zien die ons geliefde land nog wat geliefder maakt!
Groetjes,
Sarah
#11 - 15-05-2008, 15:44 uur
USA rocks!




Baia

Waarom is hij er nooit meer?

Ja waar zit hij eigenlijk :-)
Hij had me nog zo goed geholpen met mijn eerste vragen :-)
Voor mij is USA4ALL = Chiefram  ;D
#12 - 15-05-2008, 16:14 uur
« Laatst bewerkt op: 15-05-2008, 18:27 uur door Baia »

J-P

Waarom is hij er nooit meer?

Ja waar zit hij eigenlijk :-)
Hij had me nog zo goed geholpen met mijn eerste vragen :-)
Voor mij is USA4ALL = Chiefram  ;D

Ja idd...zijn post bevatte vaak goede informatie!  :afro:


Vote for chiefram!!!! ;)
#13 - 16-05-2008, 04:22 uur

Chiefram

Hey, ik ben weer terug! :-)

Sorry, maar ik had even een tijd lang geen behoefte meer om hier te komen. Nee, het heeft niets met het forum te maken hoor, ik was het gewoon even helemaal zat en had andere dingen aan mijn hoofd. Ik denk dat ik nu meer dan een jaar geen ene Nederlandse site meer bezocht heb. Het verwaterde eventjes voor mij.

#14 - 24-06-2008, 06:59 uur

Hans B

Welcome back.
#15 - 24-06-2008, 09:50 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15