Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Elvis Memphis of Yankeetown?

Discussie gestart

petravv

Hier wel, wat dan bestempeld wordt als, een fan van Elvis, en ik kijk ook echt enorm uit naar mijn bezoek aanGraceland komende zomer.
Moet ik er eerlijkheidshalve aan toe moet voegen dat ik het zelf ook nietheb op de imitators en heel veel soesa eromheen maar ik wil gewoon ontzettend graag Graceland gezien hebben, ook tupela staat ophet programaa en nu dus zeker ook Yankeetown, thanks voor die tip!!!!
#16 - 12-03-2010, 12:54 uur
http://amerika--2009.blogspot.com/   let niet op de typefouten haha  Het Zuid Westen

http://vanvliet-amerika2010.blogspot.com/

De Zuidelijke staten

Amerika/Canada 2012 http://amerikavanvliet2012.blogspot.nl/

hdeweert

Misschien overdrijf ik een beetje, uiteindelijk ben ik er natuurlijk wel geweest zoals je kunt zien. En natuurlijk is het een must
als je maar een beetje van Elvis houd.  Echter toen ik er was wilde ik de cd van de film Girls Happy kopen in de shop, maar
deze was niet te verkrijgen.
Als het eventueel uitkomt zal ik in de toekomst ook Graceland nog wel eens met een bezoek vereren .
Ook een bezoek aan het graf van Buddy Holly in zijn geboorteplaats. Lubbock (Texas).
Maar het is allemaal geen must.
Van de Filmset van Yankeetown moet je je niet teveel voorstellen, men is al jaren bezig om daar een toeristische attractie van
te maken maar de gemeentelijke instantie houd dat steeds tegen dus blijft het bij een bordje en een kaal strandje.

Harm
#17 - 12-03-2010, 17:16 uur

martinm

Ik zou alleen voor Graceland geen 1400 ml rijden
Citaat
Ik heb er veel voor over, maar 1400 mijl gaat mij ook een beetje te ver

Die 1400 mijl is voor mij vanuit Virginia Beach, als ik moet kiezen uit 3 vliegtickets + huurauto of met eigen auto een week vakantie plannen en dan Memphis opnemen in het programma is dit uit financieel oogpunt voor mij de goedkooptse optie.
1400 mijl rijden is in amerika niks.........ik heb er net vorige week 1650 mijl opzitten (naar Tampa rijden, cruiseje gedaan en weer terug) ;)

Martin
#18 - 12-03-2010, 17:20 uur
« Laatst bewerkt op: 12-03-2010, 17:23 uur door martinm »

hdeweert



Die 1400 mijl is voor mij vanuit Virginia Beach, als ik moet kiezen uit 3 vliegtickets + huurauto of met eigen auto een week vakantie plannen en dan Memphis opnemen in het programma is dit uit financieel oogpunt voor mij de goedkooptse optie.
1400 mijl rijden is in amerika niks.........ik heb er net vorige week 1650 mijl opzitten (naar Tampa rijden, cruiseje gedaan en weer terug) ;)

Martin
Had je onderweg toch mooi even  Yankeetown met een bezoek kunnen vereren.
Harm
#19 - 12-03-2010, 17:48 uur

martinm

Had je onderweg toch mooi even  Yankeetown met een bezoek kunnen vereren.
Harm

Even snel gegoogled waar het lag en inderdaad dit lag op de route, had helaas geen tijd over om een omweg in te plannen. We kwamen al zondagavond om 23:30 thuis dus het geen tijd over (volgende dag weer werken).

Martin
#20 - 12-03-2010, 17:58 uur

Memphis-Boy

Ik ben geen echte fan van Elvis mij kun je scharen onder de liefhebbers.
Daar is ook niks mis mee

Hij maakte mij teveel platen en dat kon ik niet betalen
Ook ik kan niet alles betalen ;D

dus ben ik de muziek van Buddie Hollie maar gaan verzamelen
Is niks mis mee.
Alle muziek uit de jaren 50 vind ik zo wie zo al goed.

Ik heb het verder niet zo op fanatiekelingen die zich verkleden als Elvis etc
Met dat soort figuren heb ik totaal niets.
Dit soort figuren denken dat als ze zich verkleden als Elvis, dat ze dan ook Elvis zijn. >:( >:( >:(
Jammer genoeg wordt het steeds meer gepromoot bij Elvis events.
De meeste echte die-hard fans zijn ook tegen op dit soort figuren.

Daarom houd ik het maar bij Disney
Ieder zijn of haar hobby.
Totaal niks mis mee
#21 - 12-03-2010, 19:52 uur
2002/2005/2007/2010/2012 Memphis

2008 New York en de staat Vermont

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15