Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Elvis Memphis of Yankeetown?

Discussie gestart


martinm

Heb het stuk over Graceland gelezen, dit staat nog op onze lijst van "gezien moeten hebben" maar als ik dit alles lees begin ik te twijfelen of dat het wel waard is......
Voor mij is het zo'n 1400 mile rijden (vanuit Virginia Beach) en goed te doen in een week vakantie met een bezoek aan Nashville enzo.
#2 - 01-12-2009, 17:38 uur

hdeweert

Graceland is natuurlijk een must see. Als ik alleen voor Graceland zo’n eind moest rijden zou ik het waarschijnlijk niet doen
1400 ml is een heel eind voor een uurtje rondscharrelen, maar de echte fan laat zich door niets tegenhouden.
bij mj was graceland opgenomen in de trip die we maakten.
#3 - 01-12-2009, 19:50 uur

JoeSee

Ik vind het verhaal uit de link erg somber  :(

In werkelijkheid komt een bezoek aan Graceland overeen met vrij rondlopen door het Witte Huis in Washington. Tuurlijk zit je bij vreemden niet in de kastjes te neuzen. Dat hoeft ook niet, want alles is prachtig uitgestald en toegelicht. Tegenwoordig heb je geen flits meer nodig om een acceptabele foto te kunnen maken van het interieur.
Wij vonden het een hoogtepunt van onze reis in zuid-oost USA. Ik zou het iedereen aanraden. Het is zeer Amerikaans en je hoeft echt geen fan te zijn om je een dag te vermaken rondom Graceland, het automobielmuseum, de vliegtuigen en de souvenirswinkels. Heel leuk allemaal.
In dezelfde straat zit een chinees met buffet van 200 items. Prima food.
Combineer je Graceland met het geboortehuis van Elvis, de studio in Memphis en Beale Street, dan heb je een leuk doel om een paar honderd miles voor om te rijden.
Zeker doen ! :afro:
#4 - 01-12-2009, 21:29 uur

ned in MO

Daar heb je ook zo'n beetje alles opgesomd over wat er in memphis te doen is. Als je nog 5 uurtjes doorrijdt kom je bij Branson MO terecht. daar kun je je rustig een maand vermaken aan shows, activiteiten en natuur. En je kunt een kopje leut bij mij komen halen.
#5 - 01-12-2009, 23:30 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

hdeweert

Ik vind het verhaal uit de link erg somber  :(

In werkelijkheid komt een bezoek aan Graceland overeen met vrij rondlopen door het Witte Huis in Washington. Tuurlijk zit je bij vreemden niet in de kastjes te neuzen. Dat hoeft ook niet, want alles is prachtig uitgestald en toegelicht. Tegenwoordig heb je geen flits meer nodig om een acceptabele foto te kunnen maken van het interieur.
Wij vonden het een hoogtepunt van onze reis in zuid-oost USA. Ik zou het iedereen aanraden. Het is zeer Amerikaans en je hoeft echt geen fan te zijn om je een dag te vermaken rondom Graceland, het automobielmuseum, de vliegtuigen en de souvenirswinkels. Heel leuk allemaal.
In dezelfde straat zit een chinees met buffet van 200 items. Prima food.
Combineer je Graceland met het geboortehuis van Elvis, de studio in Memphis en Beale Street, dan heb je een leuk doel om een paar honderd miles voor om te rijden.
Zeker doen ! :afro:
Graceland vergelijken met het witte huis zou mij wat te ver gaan. Als het witte huis ook van die bekrompen kamertjes heeft zou ik er zelfs niet willen wonen.
Het verhaal gaat ook niet over Memphis maar alleen over Graceland. Het bezoek daar aan was voor mij een beetje een afknapper maar anderen vooral de
echte Elvis fans zien het als een groots gebeuren. Ik zou alleen voor Graceland geen 1400 ml rijden. Als jij het anders ziet wil ik jouw verhaal over Graceland
best op de site publiceren. Iedereen heeft nl een andere ervaring bij het bezoeken van diverse plaatsen in Amerika, dus die van jou is Welkom.

Harm
#6 - 02-12-2009, 12:11 uur

Michel

Wij hadden Graceland ook in de route zitten. Het is inderdaad best leuk om meegemaakt te hebben, je kan jezelf er ook best een dag vermaken! Ik vond sommige stukken best indrukwekkend, met name al zijn platen en pakken etc. Al met al, leuk om een keer gezien te hebben, maar daar blijft het dan ook bij!:)

Groeten
#7 - 03-12-2009, 15:50 uur

hdeweert

Veel hoor ik over Graceland, maar een echte Elvis fan zou Yankeetown niet mogen overslaan.

Harm
#8 - 03-12-2009, 16:17 uur

JoeSee


Graceland vergelijken met het witte huis zou mij wat te ver gaan. Als het witte huis ook van die bekrompen kamertjes heeft zou ik er zelfs niet willen wonen.

Harm
[/quote]

 loll helemaal vergeten, maar jij bent natuurijk ook president .......van  usa4all
#9 - 10-12-2009, 14:02 uur

hdeweert


 loll helemaal vergeten, maar jij bent natuurijk ook president .......van  usa4all
Bij het USA 4 ALL forum scharrel ik maar wat rond.
Daar ben ik dus geen president van.
Ik ben wel president van USA 4 Every1.
Harm
#10 - 11-12-2009, 14:46 uur

Memphis-Boy

Tegenwoordig heb je geen flits meer nodig om een acceptabele foto te kunnen maken van het interieur.
In Graceland mag helemaal niet meer geflitst worden.
Het is verboden.

Ik zou het iedereen aanraden.
Het is zeer Amerikaans en je hoeft echt geen fan te zijn om je een dag te vermaken rondom Graceland, het automobielmuseum, de vliegtuigen en de souvenirswinkels.
He is zeer zeker een aanrader, ook voor de niet Elvis fan.
Er is genoeg te zien.

In dezelfde straat zit een chinees met buffet van 200 items.
Prima food.
Dat valt te betwisten.
De laatse keer dat ik er was, was het eten waardeloos. >:(
Het stonk er behoorlijk en het eten zag er ook niet uit.


Combineer je Graceland met het geboortehuis van Elvis, de studio in Memphis en Beale Street, dan heb je een leuk doel om een paar honderd miles voor om te rijden.
Zeker doen ! :afro:
Het is echt een aanrader ;)
#11 - 12-03-2010, 09:33 uur
2002/2005/2007/2010/2012 Memphis

2008 New York en de staat Vermont

hdeweert

Zo te zien een liefhebber van Elvis, maaaaaar heb je ook wel eens Yankeetown bezocht???

Harm
#12 - 12-03-2010, 11:21 uur

Memphis-Boy

Zo te zien een liefhebber van Elvis
Zeker weten

maaaaaar heb je ook wel eens Yankeetown bezocht???
Daar ben ik nog nooit geweest embarressed embarressed
#13 - 12-03-2010, 11:54 uur
2002/2005/2007/2010/2012 Memphis

2008 New York en de staat Vermont

Memphis-Boy

Het bezoek daar aan was voor mij een beetje een afknapper
In wat voor opzicht??
 

maar anderen vooral de echte Elvis fans zien het als een groots gebeuren
Je zou voor de aardigheid eens een Elvis Week in Augustus moeten mee maken

Ik zou alleen voor Graceland geen 1400 ml rijden
Ik heb er veel voor over, maar 1400 mijl gaat mij ook een beetje te ver
#14 - 12-03-2010, 12:01 uur
2002/2005/2007/2010/2012 Memphis

2008 New York en de staat Vermont

hdeweert

Ik ben geen echte fan van Elvis mij kun je scharen onder de liefhebbers. Hij maakte mij teveel platen en dat kon ik niet betalen,
dus ben ik de muziek van Buddie Hollie maar gaan verzamelen. Voor antwoord op je vraag in wat voor opzicht ik Graceland
een afknapper vind moet je de link maar lezen.

http://www.usa4every1.nl/usa1/index.php?option=com_content&view=article&id=81:memphis-tennessee&catid=43:tennessee&Itemid=64

Ik heb het verder niet zo op fanatiekelingen die zich verkleden als Elvis etc. Daarom houd ik het maar bij Disney.

Harm
#15 - 12-03-2010, 12:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15