Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Florida 2002

Discussie gestart

Wop

Nieuw!
 ::)Voor de geinteresseerden ; Ik heb een reisverhaal online geplaatst over mijn laatste reis door Amerika.
Het betreft dit keer Florida, reactie's van harte welkom !
Je vindt hem hier : http://www.verenigdestatenvanamerika.com kies voor reisverhalen en dan Florida 2002
#1 - 08-07-2002, 15:47 uur
« Laatst bewerkt op: 14-06-2004, 18:35 uur door Elmo »

NorthernStar

Hi Elmo,
Ik heb met plezier je reisverslag gelezen. Dat je helemaal je laptop meeneemt om verslag te doen. Ik heb zelf plannen om met m'n gezin volgend jaar naar Florida te gaan (eind april - mei). De kids zijn dan 7 en 4.
Mijn plan is om, op een iets rustigere manier dan jullie hebben gedaan, een rondreis te maken. Ik denk daarom aan 3 weken.
Hoe heb je deze reis geboekt? Alleen vliegtuigtickets en een auto geregeld vanuit Nederland? Heb je zelf alle hotels geboekt via b.v. Internet, ben je op de bonne fooi gegaan of maakte de overnachtingen deel uit van een in Nederland geboekte reis? Tips zijn natuurlijk zeer welkom.
Groet,
NorthernStar
#2 - 28-07-2002, 15:11 uur

Wop

Ik heb er geen hekel aan om mijn laptop mee te nemen, integendeel lekker makkelijk juist. Niet alleen voor het reisverslag maar ook voor info naar en van het thuisfront en zo kon ik ook online wat financiële zaken in de gaten houden ! :-)

Wij hebben al vrij rustig aan gedaan de afgelopen keer vondt ik..... maar het kan altijd rustiger natuurlijk ! De reis heb ik dit keer bij een reisbureau vastgelegd maar wel nadat ik via internet het een en ander had opgezocht. Dus ook de hotels waren al geboekt. Maar op de bonnefooi moet geen probleem zijn in Florida hoor, op bijna elke hoek van de straat staat een hotel/motel :-) Zeker in de toeristen area's.
Is het de 1e keer dat jullie naar Amerika gaan ?  Tips ehb ik altijd wel , maar dat ligt er ook een beetje aan wat je allemaal wilt gaan doen, dan denk ik aan pretparken etc. of zijn jullie meer strand mensen ?
Misschien is het wat om je aan te melden bij de discussie groep van de verenigde staten site. Daar kan je heel veel nuttige tips inwinnen !

Veel plezier met de voorpret !!
#3 - 28-07-2002, 22:15 uur

Adri

Ik heb een vraag. Ik lees dat je je laptop meeneemt om reisverslag etc. bij te werken. Nou gaan wij eind deze maand ook richting Florida en wil ook mijn laptop meenemen o.a. voor een reisverslag maar moet ook nog iets werken. Hoe kan ik daar verbinding krijgen met het internet. Kan jij mij daar een antwoord op geven. Moet ik vanuit Nederland al een provider, bv AOLO zoeken ?
#4 - 08-12-2003, 22:21 uur

Wop

Hoi ,
Ik had een proef abbo afgesloten bij compuserve... Een maand gratis :-)
Vrijwel direct daarna weer ( aangetekend ) opgezegd, maar kon wel mooi een maand gebruiken. Het werkte goed in de VS, had alleen wat problemen met foto's versturen. Maar verder ging het uitstekend. Vergeet niet een telefoon kabeltje me te nemen die in je laptop gaat. In vrijwel elk hotel hebben ze een internet aansluiting, waarmee je tegen lokaal tarief ( vaak gratis ) kan inbellen.
#5 - 13-12-2003, 11:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15