Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Foto verslag Florida2004

Discussie gestart

Chiefram

Ik vind het hele gedoe bij 'deelgemeentes' of (zoals het in Dordrecht heet) 'stadskonatoor' toch al iets onzinnigs.

Ten eerste is een geboorte-uitreksel en/of een uitreksel persoonsregister precies hetzelfde formuliersoort als een uitreksel van het huwelijksregister!

Ze tikken je naam/sofi-nummer in op hun scherm, drukken op ENTER of PRINT en de gegevens rollen zo uit de printer. Wat nou 3 dagen? Ze zijn inderdaad lui daar...

En dan nog maar niet te spreken over het paspoort: dit kost je 2 vrije dagen als je ver uit de woonplaats werkt. Een vrije dag om hem aan te vragen en een tweede vrije dag om hem op te halen. Vroeger kan dat allemaal binnen een paar minuten, toen kreeg je hem direkt mee.

Ik kan het hier in Nederland niet allemaal meer volgen hoor. Het lijkt Amerika wel, hahaha...  :D ;)
#16 - 09-10-2004, 09:21 uur

heivalido

waarom denk je dat een ambtenaar thuis nooit bij het raam zit om naar buiten te kijken???

Anders heeft ie op zijn werk niks meer te doen  ;) :D :D

De service van de afdeling Burgerzaken is met uitzondering van de gemeente Tilburg er op niet veel plaatsen op vooruit gegaan.
#17 - 09-10-2004, 10:28 uur

rvd4always

Citaat
We waren al wel van plan om op dit forum aktief te blijven zodra we in Florida wonen.
Ons plan is om in Spring Hill te gaan wonen wat ongeveer 1 uur ten noorden van Tampa Bay ligt, maar deze plannen kunnen nog veranderen mochten we te ver weg van Spring Hill een goede baan vinden, Maar we gaan wel proberen om binnen de "Bay Area" te blijven. Clearwater lijkt me ook niet vervelend.



Beste Heivalido,

als je in USA bent zal ik je verslagen op deze site met interesse blijven volgen...

Veel suc6 in USA!  

René  8)
#18 - 09-10-2004, 18:30 uur

heivalido

dank je wel, als je zelf ook nog eens in Amerika bent, dan kijk ik weer uit naar jullie foto verslag  :D
#19 - 10-10-2004, 18:20 uur

rvd4always

De volgende USA reis wordt weer op internet geplaatst!

Overigens heb je een mooie avatar die ik bij mijn afbeeldingen in de computer heb geplaatst, komt nog van pas....

Later,

René  ;)
#20 - 11-10-2004, 00:32 uur

PetraVS

Over mailboxes gesproken... Wij hebben iedere keer een nieuwe mailbox cover.  Op het moment pompoenen voor Halloween.  Ach ja, wij Amerikanen zijn nu eenmaal dol op versieren ;).
#21 - 11-10-2004, 03:29 uur

rvd4always

Beste Petra,

Maak ff een digitale foto van je pompoenen mailbox en plaats hem vervolgens op dit forum svp...   ;D
#22 - 11-10-2004, 15:53 uur
« Laatst bewerkt op: 11-10-2004, 15:54 uur door rvd4always »

Heerda

Fantastisch verslag...leuk om ons voor te bereiden op Florida.
#23 - 04-04-2006, 12:37 uur

ProUSA-Ewout-

Leuk gedaan, ook veel interessante informatie naast de schitterende foto's !!!!!!   2006-01
#24 - 21-04-2006, 20:59 uur
God bless the USA

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15