Nee, je hebt helaas geen enkele garanties. Dit omdat verschillende series op verschillende plekken filmen, afhankelijk van hun draai dagen enzo.
Twee voorbeelden: bij Universal konden we niet over "Westeria Lane" rijden waar "Desperate Housewives" wordt opgenomen omdat ze daar op dat moment aan het filmen waren.
Op mijn eigen foto's kun je zien dat ze op de (buiten) set van de Gilmore Girls druk bezig waren met de versieringen voor een Halloween aflevering, aan het einde van de dag zijn ze daar begonnen met filmen (schijnt) en kon je daar dus niet meer langs met de tour.
Zo zijn ze natuurlijk ook in b.v. de Dragonfly Inn (mooie set trouwens!) af en toe aan 't filmen, dus als jij er dan net langs komt heb je pech. Maar, als je aan de tour guide aangeeft dat je daar verschrikkelijk fan van bent (ze vragen je als 't goed is) dan proberen ze er alles aan te doen om je op zo'n set te krijgen (met de DELUXE tour dus!).
Je kan natuurlijk altijd van te voren vragen wat een goede dag zou zijn als je Gilmore Girls fan bent, maar ik weet niet of ze daar antwoord op kunnen of willen geven. Ik geloof dat de DELUXE tour ook maar op bepaalde dagen (alleen donderdags?) is in de week, maar dat weet ik ook niet zeker. Daarom is het denk ik ook het best bewaarde geheim in "Hollywood" mbt studio bezoek

$125 is natuurlijk veel als je voornamelijk voor iets als Gilmore Girls langs gaat en je de kans hebt dat je flink pech zou hebben.... In oktober zijn ze normaal gesproken redelijk aan het filmen.
Op zich is misschien in idee om in de zomer (of rond kerst) te gaan (als je in de buurt bent), dan zijn ze dat soort series niet aan het filmen. Kan je misschien meer zien, maar zie je de sterren misschien ook niet (heb ik helaas ook niet gezien).