Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Holland by mail

Discussie gestart

visuar

http://www.hollandbymail.nl/index.html

Om al je Hollandse producten te bestellen
#1 - 08-05-2006, 22:16 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

PetraVS

Daar heb ik een ontzettend slechte ervaring mee!  Ik raad de Neder-Amerikanen aan een van de  in Amerika gevestigde bedrijven te gebruiken, daar zijn er heel wat van.  Holland By Mail adverteerde een paar jaar geleden met echte banketbakkersborstplaat.  Aangezien we hier altijd Sinterklaas vieren met vrienden leek me het heel leuk, dat eens voorradig te hebben.  Ik bestelde er heel wat van (een paar kilo), dus het kostte ook heel wat, maar dat had ik er voor deze ene keer voor over.  Ik kreeg bevestiging, dat mijn bestelling ontvangen was en wachtte met smart op de lekkernijen.
Wie schetst mijn verbazing toen ik in plaats van borstplaat een doos met fondanten bruidssuikers kreeg!  Niet alleen dat, maar de Sinterklaas slinger, die ik had besteld was niet van het kleine formaat, dat ik had gevraagd, maar gigantisch en onbruikbaar voor in huis.
Toen ik Holland By Mail hierover op vriendelijke manier een verklaring vroeg, werd me doodleuk medegedeeld, dat de borstplaat uitverkocht was en de bruidssuikers toch hetzelfde waren?  Eh, nee, want met Sinterklaas eet ik geen bruidssuikers en als men mij had geschreven, dat de borstplaat uitverkocht was, had ik de bestelling geannuleerd.  Maar die beleefdheid hadden ze niet en de reacties op mijn emails waren ronduit onbeschoft (ik moest maar blij zijn met de slinger, want groter was toch beter?).  Gelukkig had een andere Neder-Amerikaan niet al te lange tijd later een huwelijk, dus die nam de kist met bruidssuikers van me over.  Het bedrijf heeft voor mij voor altijd afgedaan!!  Niet eens vanwege het onaangekondigd veranderen van de bestelling, maar vanwege de hooghartige en onvriendelijke reacties erna.
#2 - 09-05-2006, 00:15 uur

visuar

Ik kwam de site ergens tegen, heb er zelf geen ervaring mee.....
#3 - 09-05-2006, 10:53 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

FreezeM

Jammer voor HollandbyMail dat ze de kans op een tevreden klant hebben laten liggen...
#4 - 21-05-2006, 17:12 uur

PetraVS

Precies!  Zo moeilijk was het niet, gewoon begrijpen, dat bruidsuikers niet hetzelfde zijn als borstplaat ;).
#5 - 22-05-2006, 03:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15