Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

In nederland zou het 1000 jaar duren voor dat dit legaal is

Discussie gestart

newengland

Ik kwam een website tegen en het is echt niet normaal wat je hier kunt vinden.

Je moet wel net ff een postcode weten (voor de mensen die al in amerika zitten) maar dan kun je kijken welke sex offenders bij je in de buurt wonen of bij je kinderen hun school.
Incl. foto en waar ze voor aangeklaagd zijn. Praat je even over privacy!! shiny  wink

http://www.familywatchdog.us
#1 - 21-12-2006, 19:03 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

ned in MO

Als ik een Real estate contract schrijf staat erin dat de koper verantwoordelijk is om te checken of er sex offenders bij hem in de buurt wonen

Ik heb ook wel eens een vent aan de telefoon gehad die zijn huis wou verkopen omdat ie nu een registede sexoffender was en binnen een straal van 1000 ft bevond zich een school. En dat mocht dus niet
Maar ja moest ie maar met z'n vingers van kleine jongetjes afblijven ny-angry
#2 - 21-12-2006, 19:31 uur
« Laatst bewerkt op: 22-12-2006, 18:01 uur door ned in MO »
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

newengland

Ik zou het ook wel fijn vinden om te weten of er sex offerders naast de school van mijn kinderen woonde
#3 - 21-12-2006, 20:44 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

PetraVS

Wow, er wonen er drie in onze buurt!  Goed om te weten.
#4 - 21-12-2006, 22:21 uur

Anouk

Mensen hebben het goed recht om te weten of hun kinderen in gevaar kunnen komen in hun buurt.. Ik heb geen medelijden met pedofielen, moeten ze maar met hun tengels van kleine kinderen afblijven.. Ziekelingen ::)



Jeetje!! Ik dus net even in m'n oude buurt kijken - al 18 offenders daar.. Bah! Zelfs een verkrachter in nog geen straal van 300 meter :o


:edit:

Ik zie net dus iemand die bij mij in de klas heeft gezeten!!!  :o
#5 - 21-12-2006, 22:22 uur
« Laatst bewerkt op: 21-12-2006, 22:36 uur door Anouk »

Bakvet

:edit:

Ik zie net dus iemand die bij mij in de klas heeft gezeten!!!  :o

Ik hoorde hier van de week iets over op de radio. Blijkbaar bestaan die lijsten voor een flink deel uit:
- Mensen die hun plas niet konden ophouden en daarbij betrapt zijn.
- Mensen die op hun 16e iets gedaan hebben met een 14-jarige, ook al is het veertig jaar geleden.

Jouw klasgenoot kan hier ook onder vallen. In die database is dat niet terug te vinden.
#6 - 10-03-2007, 20:07 uur

Chiefram

<SLIK>  ???

100 offenders in mijn postkode gebied!!!  embarressed

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dit ook niet echt normaal vind om zo iemand publikelijk aan de schandpaal te nagelen. Als het inderdaad is wat Bakvet zegt, dat ook al is het een plasje geweest in het openbaar omdat je het echt niet meer hebt kunnen ophouden, dan hoef je niet zo uitgebreidt met alle gegevens en foto te kijk gezet te worden. Ik vraag me dan ook af of iedereen op deze website eigenlijk wel echt iets heeft gedaan waardoor je kinderen in gevaar zouden kunnen zijn. Nu ga je mensen al aankijken voor iets dat ze misschien nooit hebben gedaan en ook nooit zullen doen.

Er zit zelfs een 'buurman' van mij bij zag ik. :(

#7 - 11-03-2007, 16:52 uur

Satin13

Zo heb ik eens een een documentaire gezien (ik geloof dat het in Montana was) waar de bewoners wapens mochten bezitten om de gehele buurt vijf keer af te knallen, maar een tienerjongen die 17 was, werd voor 25 jaar op de sex offenders list gezet omdat hij naarbed was geweest met zijn vriendinnetje.... De jongen heeft zelfmoord gepleegd omdat hij niet met de schande kon leven. Me dunkt dat er een verschil is tussen een pedofiel en een koppeltje dat niet kan wachten.  :(
#8 - 11-03-2007, 17:37 uur
USA rocks!




thornberrys

Als je die site eens aandachtig bestudeerd lijkt het me geen officieele site,maar eerder zo een scam site,met reclame en noem maar op.

Vraag me af of er vanuit de overheid wel controle  is,over zulke walgelijke toestanden. Men kan er gelijk wie op zetten.



Wow, er wonen er drie in onze buurt!  Goed om te weten.

Ga je voor rechter spelen misschien  :o
#9 - 11-03-2007, 18:10 uur

Rebecca

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dit ook niet echt normaal vind om zo iemand publikelijk aan de schandpaal te nagelen.

Ergens ben ik dat wel met je eens, maar ergens toch ook weer niet....... Idd als het gaat om een plasje, dan is het belachelijk. Maar als het gaat om de echte sex offenders, mensen van 40 die het graag met kinderen van een jaar of 14 doen, bij wijze van spreke, plaatsen die handel!!! Ik zou me er toch niet prettig bij voelen als ik straks een kindje heb en ik blijk buurvrouw te zijn van een pedofiel waar ik niets van wist.....
#10 - 11-03-2007, 22:11 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

Mrjn

Tja, maar als jij als 18-jarige naar bed gaat met je 16-jarige vriendje of vriendinnetje en zijn of haar ouders vinden dat niet fijn en klagen je aan, ben je toch ook officieel een sex offender, maar niemand zal praktisch last van je hebben. En dit soort sites maakt geen verschil.

En ik vraag me ook af of het ook echt een preventieve maatregel is. Zouden pedofielen nu minder geneigd zijn om toe te geven aan hun zieke geest of krijg je op deze manier meer een heksenjacht? En je leven beteren kun je als sex offender in dit geval ook vergeten, want je komt echt nooit meer van dit stempel af.

Ik kan me voorstellen dat het voor politie wel interessant is om deze gegevens te hebben en een oogje in het zeil te houden. Maar ik vind niet dat de hele wereld het hoeft te weten.
#11 - 12-03-2007, 19:57 uur

Johan

Alhoewel niet duidelijk is of de genoemde website legitieme informatie verstrekt ben ik groot voorstander van dergelijke publieke informatie. Zo zou het in NL ook moeten zijn! In mijn omgeving ging onlangs het verhaal dat onlangs een veroordeelde pedofiel in de buurt is komen wonen en zich regelmatig laat zien in het schoolgebied van o.a. mijn kinderen. Daarop heb ik direct de politie benaderd (wijkagent) met de vraag wat er van de verhalen klopt. Door mijn manier van vraagstelling kwam ik er al snel achter dat er waarheid in het verhaal zit. Echter meneer de politieagent geeft niets prijs welke argumenten ook gebruikt worden. Aan de andere kant als er wat veel spiegels worden kapot getrapt door baldadige jeugd dan staat er in de plaatselijke krant dat de boel zeker in de gaten moet worden gehouden door de buurt. Hoezo dom!!!!! Nee dan doe mij maar die Amerikaanse methode en laat daarnaast standaard flyers verspreiden onder bewoners binnen een bepaalde straal als er weer een pedofiel vrij komt. In 99 procent van de gevallen zijn deze mensen niet te genezen en is er groot recidive gevaar dus dit is de enige oplossing!
#12 - 12-03-2007, 21:59 uur

PetraVS

Wow, er wonen er drie in onze buurt!  Goed om te weten.

Ga je voor rechter spelen misschien  :o

Wat een belachelijke opmerking   :o.  Pas nog heeft een man uit de straat achter ons twee vijfdeklassers (tweelingen) uit hun slaapkamer ontvoerd en heeft een van de meisjes voor de ogen van haar zusje verkracht.  Een elf jarige meisje dus  :o. Ik vind het fijn om te weten, wie die man was en waar hij woont.  Ik heb zelf ook een elfjarig meisje, namelijk.  Als dat vervelend is voor hem had hij zich twee keer moeten bedenken voor hij het leven van zo'n kind voor altijd verpestte.
#13 - 13-03-2007, 00:06 uur
« Laatst bewerkt op: 13-03-2007, 00:11 uur door PetraVS »

Bakvet

Je betoog vermeldt niet of die "kerel" op de lijst van sex offenders stond. Als dit wel het geval was, dan (vul zelf maar in). Als dit niet het geval was, dan is het een bewijs dat de waarde van zo'n lijst niet buitengewoon groot is. Dit laatste blijkt ook uit onderzoek uit de periode voor men dit soort lijsten ging publiceren. Negentig procent van de sexuele misdaden tegen kinderen wordt gepleegd door bekenden van het slachtoffer, niet door vreemden.

In Miami Beach heb je het geval dat mensen die op de lijst staan (en dat is ook als je veroordeeld bent wegens "indecent exposure") niet binnen een straal van 2500 feet = 800 meter van een school of bushalte mogen wonen. Effectief betekent het dat ze nergens in de stad kunnen wonen. Het komt neer op een verbanning. We spreken hier over een gebied waar alleen kippige bejaarden wonen en waar toeristen (m/v) topless liggen te zonnen op het strand. [edit: was een grapje, gemiddelde leeftijd is 40 jaar]
( http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=4699982 )
#14 - 13-03-2007, 20:31 uur
« Laatst bewerkt op: 22-03-2007, 19:46 uur door Bakvet »

Tink

Ik weet niet hoe het in andere staten geregeld is maar bij ons in Oregon beheert de law enforcement van county en/of de staat dergelijk websites.

Als iemand die zelf heeft kunnen ondervinden hoe het is om aangevallen te worden met alle gevolgen van dien ben ik blij dat ik weet wat voor mensen zich in mijn buurt ophouden.

Verkrachters en pedofielen zijn niet te vergelijken met bv inbrekers. Sexual predators en rapist zijn altijd herhaalde misdadigers en niet eenmalig.

Net zoals Petra ben ik maar wat blij dat dat hier mogeijk is. Meeste mensen die het hier niet mee eens zijn zijn vaak mannen die zich op een of ander manier zich aangesproken voelen. Ik heb ik mijn vriendenkring geen één vrouw gehoord die het geen goed idee vindt.

Hier staat ook vermeld waar die persoon zich wel en niet op mag houden, zoals in een park, speelplaats, school, e.d zijn verboden terrein. Toevallig was er vandaag sprake van op het nieuws om zeden misdadigers te verplichten een groen auto nummer bord te moeten voeren, zodat ook kinderen weten ver van deze personen te blijven en het is makkelijker voor de politie om zicht te houden op waar ze zich bevinden.

Voordat iedereen nu gaat reageren, het is niet zo vreemd idee hoor. Hetzelfde idee was er na 9/11 om resident-aliens te verplichten een auto nummerbord te voeren met een A erop voor Alien. Op een of andere manier is dat er niet door gekomen.

#15 - 14-03-2007, 09:02 uur
if the Dream is Big enough - the facts don't matter

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15