Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Jez Photo's & Blogs

Discussie gestart

MiamiHeat


Jez

Ja kan, of op zaterdag. De basisopleiding is 14 avonden of 7 zaterdagen in 3 maanden en de vervolgopleiding ongeveer 1 jaar (elke 2 weken les). Ze hebben 6 locaties in nederland. Ik ga op woensdagavond in Boxtel.
#32 - 18-11-2008, 23:13 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

hdeweert

Hallo Jezz
De foto’s zijn prachtig
Succes
Met je foto les


Harm
#33 - 19-11-2008, 08:12 uur

Jasmino

Jouw foto's zijn erg mooi! En ik vind je site ook prachtig, vooral dat verloop tussen de foto's. Heel bijzonder! Je maakt trouwens al prachtige foto's, dus volgens mij heb je die opleiding helemaal niet nodig  ^-^

Ik heb zelf ook wel eens op de site gesurfd, ik zou eigenlijk ook wel graag een professionele vakopleiding doen. Welke opleiding ga jij precies doen? Ik lees hier over de basisopleiding, is dat het MBO traject?
#34 - 23-11-2008, 09:47 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

Jez

Hoi Jasmino,

Dak voor de complimenten  embarressed Ik ga inderdaad het MBO-traject volgen en begin met de basisopleiding. Ik heb namelijk helemaal geen verstand van de techniek van de camera (ik ben bijv. te lui om te onthouden hoe het zit met sluitertijd en diafragma). En als het me goed bevalt, dan wil ik wel verder met de vervolgopleiding, hoewel ik daar dan nog even voor moet sparen.......
#35 - 23-11-2008, 10:04 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jaborg

Hey Jez

Zag net je nieuwe foto's, en zoals altijd weer  geweldig.

Leuk  dat je een opleiding gaat doen. Leer ze maar eens hoe ze mooie foto's kunnen maken  ;D

Komt wel goed met je.

Groetjes

#36 - 23-11-2008, 10:12 uur

Jasmino

Hoi Jasmino,

Dak voor de complimenten  embarressed Ik ga inderdaad het MBO-traject volgen en begin met de basisopleiding. Ik heb namelijk helemaal geen verstand van de techniek van de camera (ik ben bijv. te lui om te onthouden hoe het zit met sluitertijd en diafragma). En als het me goed bevalt, dan wil ik wel verder met de vervolgopleiding, hoewel ik daar dan nog even voor moet sparen.......

Ja, duur zijn die opleidingen wel, hè? Ik ben zelf vooral geïnteresseerd in de HBO opleiding, maar die kost aardig wat duiten. Het speelt al een tijdje in mijn achterhoofd, maar omdat ik me nu ook veel meer aan het richten ben op mijn carrière (bezinning, en ik weet niet of ik mijn huidige werk kan blijven doen ivm mijn auditieve handicap), spookt er van alles door mijn hoofd. En fotografie is mijn hobby, en ik hoor ook wel vaker dat ik eens zou moeten onderzoeken of ik er niet mijn beroep van kan maken. Probleem is alleen dat ik er er volgens mij nooit zoveel mee kan verdienen als ik gewend ben met mijn huidig werk. Lastige keuzes! En daarom bewonder ik diegenen die de stap gewoon zetten en ervoor gaan! Volgens mij ben jij al fotograaf van beroep, nietwaar?
#37 - 23-11-2008, 10:26 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

Jez

Hoi Jasmino,

Dak voor de complimenten  embarressed Ik ga inderdaad het MBO-traject volgen en begin met de basisopleiding. Ik heb namelijk helemaal geen verstand van de techniek van de camera (ik ben bijv. te lui om te onthouden hoe het zit met sluitertijd en diafragma). En als het me goed bevalt, dan wil ik wel verder met de vervolgopleiding, hoewel ik daar dan nog even voor moet sparen.......

Ja, duur zijn die opleidingen wel, hè? Ik ben zelf vooral geïnteresseerd in de HBO opleiding, maar die kost aardig wat duiten. Het speelt al een tijdje in mijn achterhoofd, maar omdat ik me nu ook veel meer aan het richten ben op mijn carrière (bezinning, en ik weet niet of ik mijn huidige werk kan blijven doen ivm mijn auditieve handicap), spookt er van alles door mijn hoofd. En fotografie is mijn hobby, en ik hoor ook wel vaker dat ik eens zou moeten onderzoeken of ik er niet mijn beroep van kan maken. Probleem is alleen dat ik er er volgens mij nooit zoveel mee kan verdienen als ik gewend ben met mijn huidig werk. Lastige keuzes! En daarom bewonder ik diegenen die de stap gewoon zetten en ervoor gaan! Volgens mij ben jij al fotograaf van beroep, nietwaar?
Als je je het kunt veroorloven, zou ik het zeker doen. Je hoeft natuurlijk niet meteen je "day job" ervoor op te zeggen!
Ik ben geen beroeps, ik heb een fulltime baan in een heel andere richting. Wel maak ik af en toe bruidsreportages; komend jaar heb ik er 3.
#38 - 23-11-2008, 10:33 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jasmino

Dat bedoelde ik, die bruidsreportages had ik al eerder gezien van jou. Ik dacht dat het je beroep was, maar dat is dus niet zo. My mistake!
#39 - 23-11-2008, 10:41 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

DNZ

Mooie foto's  :afro:
En ik vind je site ook wel strak opgebouwd,
Smoootthh  8)
#40 - 19-03-2009, 19:23 uur

Jez

Thanks  ;)
#41 - 20-03-2009, 23:17 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez


Ine

Ik zie dat je bijna op reis gaat naar LA en Mexico.
Vanuit zonnig Puerto vallarta  - 28 graden...- vast een goede reis toegwenst.
#43 - 03-01-2010, 21:56 uur

Jez

Hou die zon daar nog even tot de 20e; met die sneeuw hier kunnen we dat wel gebruiken!
#44 - 03-01-2010, 23:57 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ine

Geen probleem - het weer is bijna elke dag hetzelfde....
#45 - 04-01-2010, 23:57 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15