Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Koffer open of koffer dicht ??

Discussie gestart

hdeweert


Ine

Open of dicht met een TSA slot, ligt aan het type koffer. Ik heb in het verleden een aantal opengebroken koffers gezien, was niet mooi en geen prettig begin of einde van een vakantie.
Mijn koffers die gecontroleerd waren waren voorzien van een sticker op de bestemmingslabel en binnen in de koffer een briefje. Alles prima in orde.
Om sommige airports kan je wachten bij de TSA controle en kan je daarna alsnog de koffer op slot doen.
#2 - 10-09-2009, 08:47 uur

Harry

Onze koffers blijven gewoon open, ik zie geen enkele reden om ze "op slot" te doen.
#3 - 10-09-2009, 13:32 uur

Jez

I'm with Harry; niet op slot.
#4 - 10-09-2009, 21:13 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ned in MO

Ik doe hem wel dicht anders valt alles eruit. op slot? Nee. Als ze mijn vieze onderbroeken willen mogen ze hun gang gaan ;D
#5 - 10-09-2009, 21:29 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

hdeweert

Ik doe hem wel dicht anders valt alles eruit. op slot? Nee. Als ze mijn vieze onderbroeken willen mogen ze hun gang gaan ;D
Voor gebruikte heren ondergoed is geen markt, maar een waslijn met pikant dames ondergoed dat uit kapotte koffers is gevallen ziet er altijd aardig uit.
#6 - 10-09-2009, 22:06 uur

Freckles49

Mijn koffers gaan op slot maar alleen omdat wij koffers hebben met een TSA slot. Mijn koffer was geseald op schiphol en ergens open gemaakt. Ik dacht dat je dan een briefje in je koffer kreeg maar dat was in mijn geval niet zo. Zo'n koffer met TSA slot is best handig.
#7 - 14-09-2009, 16:11 uur

hdeweert

Voor een dief is een gesealde koffer een teken dat men de inhoud wil beschermen tegen diefstal dus is het een potentieel object voor dieven om te openen.
Een tsa slot geeft aan dat deze geopend kan worden met een mastersleutel. TSA staat niet garand dat anderen dan TSA ook over een dergelijke sleutel
beschikken en geeft dus een onterecht gevoel van veiligheid.

Harm
#8 - 14-09-2009, 17:30 uur
« Laatst bewerkt op: 14-09-2009, 19:32 uur door hdeweert »

Pieter79

Ik gebruik altijd een tie-wrap. Zo is deze niet 1-2-3 door jan en alleman te openen en de TSA kan ze lossnijden. Weet je ook gelijk of ze erin zijn geweest (maar goed, ze laten toch altijd een briefje achter).

Gr. Pieter
#9 - 14-09-2009, 23:42 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

B-man

NIET op slot. Heb alles van waarde toch in mijn handbagage zitten. En daarbij, weet je hoeveel koffers er dagelijks over die banden gaan? Ik neem de gok wel dat het niet mijn koffer is die ze leegroven (als het al gebeurt).
#10 - 15-09-2009, 12:13 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MissFluffy

Wij hebben jaren onze koffers gewoon ingecheckt zonder op slot te doen .Ook nooit controle gehad .Nu sluiten wij de koffers de laatste drie jaar met tsa sloten en de 2de keer hebben ze een van onze koffers gecontroleerd .Niet dat we zelf direct iets zagen maar ze lieten een briefje achter dat de koffer gecontroleerd was .Nu als er iemand slechte bedoelingen zou hebben met niet gesloten of gesloten koffers erin geraken doen ze altijd ,alleen zullen ze wel even bezig zijn als er een slotje aanwezig is .
Wij hebben wel altijd gebruik gemaakt van spanbanden om elke koffer (zachte koffers) heen .Je moet het maar eens meemaken dat die rits het plots begeeft  ;D.
#11 - 15-09-2009, 12:34 uur

hdeweert

Het openen van een koffer is een fluitje van een centje hebt alleen maar een plaats nodig waar je niet gezien word, en die mogelijkheden zijn
 er gelukkig niet veel. Koffer op slot of niet het maakt niet uit. Een koffer met een rits is wel erg makkelijk die druk je zo open.
De statistiek leert dat diefstal uit koffers vaak gepleegd word door beveiliging mensen. Deze kunnen zien wat er in je koffer zit. 
Daarom heb ik er maar een stukkie over geschreven
http://www.usa4every1.nl/usa/index.php?option=com_content&view=article&id=487:koffer-open-of-dicht-&catid=49:mijn-weblog&Itemid=295

Harm
!
#12 - 15-09-2009, 13:30 uur

bartje

Laat je bij jouw reis naar Amerika je Koffer Open of je koffer dicht??
http://www.usa4every1.nl/usa/index.php?option=com_content&view=article&id=487:koffer-open-of-dicht-&catid=49:mijn-weblog&Itemid=295
Harm

Hallo Harm

Je kunt je koffer sluiten met een speciaal slotje dat voor Amerika bestemd is.
Ze hebben in Amerika een loper waar ze het slotje mee kunnen openen.
Ook is er een spanband te koop met dat speciale slotje.

Gr
#13 - 21-03-2010, 10:29 uur

hdeweert

Hallo Bartje
Je hebt duidelijk de link niet gelezen.
 Bedankt voor je opmerking dat wist ik nog niet.
Maar dat zul je wel via de  link hebben gelezen.
Harm
#14 - 21-03-2010, 10:38 uur

MissFluffy

Dat slotje noemt men TSA slot . ;) Jijzelf gebruikt het met een code en zij openen het met een sleutel  :afro:
#15 - 21-03-2010, 11:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15