Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Links om werk te vinden in Massachusetts ...

Discussie gestart

Gian

Hey,

Weet iemand nog goeie links om vakantiewerk te vinden in de Boston/Framington area,
of misschien een link naar uitzendbureaus of iets dergelijks in de Boston area?

Thanks Gian
#1 - 12-12-2005, 11:03 uur
« Laatst bewerkt op: 12-12-2005, 15:09 uur door Gian »

usaxtreme

massachusetts  :D

misschien kan je hier wat vinden : http://boston.craigslist.org/jjj/
#2 - 12-12-2005, 12:26 uur

Kobie

Hey,

Weet iemand nog goeie links om vakantiewerk te vinden in de Boston/Framington area,
of misschien een link naar uitzendbureaus of iets dergelijks in de Boston area?

Thanks Gian

Hai,

Het ligt er helemaal aan wat je wil doen en voor hoe lang. Ik heb werk gevonden via www.ilexchange.org. Dit is echter voor minimaal een jaar en gericht op mensen die in de zorg willen werken. Dus met verstandelijk beperkten, lichamelijk en/of psychiatrisch beperkten kinderen en/of volwassenen. Niet echt een typisch vakantiebaantje dus maar het is een erg vooruitstrevende organisatie met veel idealen. Ze hebben mogelijkheden in de gehele oostkust. Ze verzorgen onderdak en salaris

misschien heb je er wat aan al realiseer ik me, dat als je geen interesse hebt in de zorg, dit totaal niet in je plaatje past

groetjes
kobie

#3 - 21-12-2005, 03:16 uur

Gian


Citaat

Hai,

Het ligt er helemaal aan wat je wil doen en voor hoe lang. Ik heb werk gevonden via www.ilexchange.org. Dit is echter voor minimaal een jaar en gericht op mensen die in de zorg willen werken. Dus met verstandelijk beperkten, lichamelijk en/of psychiatrisch beperkten kinderen en/of volwassenen. Niet echt een typisch vakantiebaantje dus maar het is een erg vooruitstrevende organisatie met veel idealen. Ze hebben mogelijkheden in de gehele oostkust. Ze verzorgen onderdak en salaris

misschien heb je er wat aan al realiseer ik me, dat als je geen interesse hebt in de zorg, dit totaal niet in je plaatje past

groetjes
kobie


Citaat

Hoi Kobie,
Het maakt mij opzich niet uit wat ik moet doen.
Als ik de hele dag stallen moet uitmesten vind ik dat ook prima, als ik 's avonds dan maar wel een rit
mag maken te paard.
Zo wil ik ook best hotelkamers schoonmaken, dat interesseerd me echt niet, als er maar geld binnenkomt :)

Zo heb ik geen ervaring met de zorgsector, maar ben zeer leergieri, dus ook werken in de zorg zou ik kunnen.
Ik werk op dit moment als telefoniste & medewerkster verkoop binnendienst bij één van de grootste
afvalinzamelaars van Nederland.

Ik ben niet beroerd om dingen aan te pakken of om dingen te leren  :icon_smile:
#4 - 21-12-2005, 15:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15