Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nederlandse TV in Amerika

Discussie gestart

Chiefram

Mocht je in Amerika zijn en over Internet beschikken, dan kun je altijd een Nederlands Journaal of televisie uitzending bekijken via Internet:

http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist.
#1 - 29-08-2004, 11:38 uur
« Laatst bewerkt op: 29-08-2004, 11:38 uur door Chiefram »

heivalido

ja, het acht uur journaal om 2 uur in de middag hahahaah
#2 - 29-08-2004, 20:57 uur

Sbull

Ja of ieder half uur via omroep zeeland kijken naar het journaal en/of zeeuwsnieuws
http://www.omroepzeeland.nl
Ook radiostation zenden live uit via het internet.
#3 - 29-08-2004, 21:47 uur

luvie

ja hoor en de hele dag gewoon radio 10 gold
of arow classic .
en meer van dat soort stations die kan je hele dag gewoon beluisteren via internet.
#4 - 29-08-2004, 22:08 uur

luvie

maar de amerikaanse DJ bubba love sponge is ook erg goed die zeg gewoon waar het op staat he

En met een beetje goeie sateliet schijn het ook mogelijk te zijn om nederlandse tv zenders te ontvangen  

maar ik denk dat ik daar niet zo op zit te wachten he als je het aanbod ziet van wat er op de usa tv allemaal te zien is

keuze genoeg denk ik zo

en anders kan je ook nog voor $4 naar de bioskoop daar en de meeste films zie je hier dan pas een jaar later

dus ik denk dat ik het nederlandse tv aanbod niet zo zal missen
#5 - 29-08-2004, 22:10 uur
« Laatst bewerkt op: 29-08-2004, 22:17 uur door luvie »

Bakvet

Aan de oostkust kan je BVN-tv gratis uit de lucht plukken,  dat is de zender "het Beste van Vlaanderen en Nederland".  Andere nederlandstalige stations kan je er niet ontvangen. Makkelijker is om er een abonnement op te nemen via Dish Network, dat kost je $10 per maand naast het basispakket.

Wat die films betreft vroeg ik me af: Kunnen jullie nog op een kinderkaartje naar de bios? Hoe kom je er voor $4 naar binnen? In een beetje stad betaal je volgens mij al $8 als het niet meer is.
#6 - 29-08-2004, 23:04 uur

heivalido

Hahahahah, je bent zeker nog nooit in Spring Hill Florida geweest, als ze daar $8 gaan vragen is de bioscoop de volgende dag gewoon leeg.  :D
#7 - 30-08-2004, 18:16 uur

Bakvet

 8) Spring Hill, natuurlijk! Ik ben daar vrijwel zeker doorheen gereden! Het moet alleen even aan m'n aandacht ontsnapt zijn.

Ik zie op de kaart dat je daar in de buurt dat Wildlife Park hebt, de enige plek waar je legaal manatees van dichtbij kan bekijken.
#8 - 30-08-2004, 21:19 uur

heivalido

jep, dat is vlakbij, en vergeet Weekie Wachie niet, het wereld beroemde natuurwater zwembad / pretpark. Echt waar, Wereld beroemd, zelfs in Thailand kwamen we foldertjes tegen bij thaise reisbureau`s.
#9 - 31-08-2004, 19:51 uur

Chiefram

Dit was vreemd! Mijn zoon zat vanmiddag TV te kijken en ineens had hij Nederlandse televisie hier op de kabel!!!  ??? :o
Dit had ik nog nooit gezien en heb gelijk een foto gemaakt als bewijs:



Dit was een uitzending (ja, gewoon in het Nederlands) over het Nationaal Dictee of zoiets? Hiervoor, toen hij de TV aanzette, was een een uitgebreidt weerbericht. Ook in het Nederlands!

Na ongeveer een half uurtje werd de zender abrupt uit de lucht gehaald en kwam er een een of andere Poolse zender overheen. Ik stond met stomheid geslagen om Nederlands op TV te horen spreken.

Komt dit vaker voor?
#10 - 20-12-2005, 01:11 uur

MiamiHeat

Chief............dit noemen ze een zgn "Etalage" kanaal. Tijdelijk gaat het slot eraf en kan je kijken.

Onze vrienden in Miami hebben ook BVN, echter omdat zij een een abbonement hebben afgesloten met http://www.dishnetwork.com/ kunnen zij BVN altijd ontvangen.

Is inderdaad erg vreemd...........Toen wij in Mei jl. daar waren begon zondagavond om 19.00 Studio Sport!!! Ik heb dus leuk naar Ajax tegen FC Utrecht kunnen kijken.............heeeeeeeeeeel raar idee hoor.

Je schrikt je toch rot als je Philip Frerichs ineens in beeld krijgt  ;D ;D
#11 - 20-12-2005, 14:10 uur

Chiefram

Het was wel even vreemd om Nederlandse programma's in het Nederlands te zien, maar wel super gaaf natuurlijk! :) Alleen om er nu een abonnement op te nemen...
#12 - 20-12-2005, 16:11 uur

MiamiHeat

Het was inderdaad het Groot Nationaal Dictee..............was bij ons gisteravond Live op de buis...................doe bijna ieder jaar mee en nu had ik 13 fouten................ :(
#13 - 20-12-2005, 16:12 uur

Chiefram

Het is maar goed dat ik niet mee heb gedaan, haha... ik zou minimaal 31 fouten hebben gehad!  :-[ ;)

Maar zaten wij dat gisteren ook LIVE te kijken????
#14 - 20-12-2005, 16:16 uur

MiamiHeat

Soms zend BVN live uit via een direct feed maar heel vaak zijn het opgenomen programma's..................maar zenden ze het wel uit op de tijdstippen dat het normaal ook in NL uitgezonden zou worden.

Bv Studio Sport is was hier altijd (voor de komst van F*cking TALPA) altijd zondagavond om 19.00 uur op TV........................ik heb het in Miami om 19.00 uur 's avonds gezien............tis dan met een vertraging van 6 uur...............
#15 - 20-12-2005, 16:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15