Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nederlandse TV in Amerika

Discussie gestart

PetraVS

Chief............dit noemen ze een zgn "Etalage" kanaal. Tijdelijk gaat het slot eraf en kan je kijken.

Onze vrienden in Miami hebben ook BVN, echter omdat zij een een abbonement hebben afgesloten met http://www.dishnetwork.com/ kunnen zij BVN altijd ontvangen.


BVN is nu gratis hier in de VS, je moet alleen voor ongeveer $300 een schotel installeren.  Dish Network zendt het niet meer uit.

#16 - 20-12-2005, 17:51 uur

MiamiHeat

Chief............dit noemen ze een zgn "Etalage" kanaal. Tijdelijk gaat het slot eraf en kan je kijken.

Onze vrienden in Miami hebben ook BVN, echter omdat zij een een abbonement hebben afgesloten met http://www.dishnetwork.com/ kunnen zij BVN altijd ontvangen.


BVN is nu gratis hier in de VS, je moet alleen voor ongeveer $300 een schotel installeren.  Dish Network zendt het niet meer uit.



Aah.........OK deze info is voor mij nieuw maar een schotel kost toch geen $300?.............die ik heb was 40 Euro.
#17 - 20-12-2005, 18:08 uur

PetraVS

Met installatiekosten (ze moesten het dak op) kostte die van ons $300.  We hebben nu drie schotels op het dak, want die van Dish hebben we niet weggehaald en we kijken zelf Directv!  Ik kijk trouwens niet vaak naar BVN moet ik zeggen, het is een hoog gehalte kletsprogramma's, helaas.
#18 - 20-12-2005, 21:28 uur

Chiefram

In Nederland was de TV al niet veel soeps, dus ik zal er zeker geen $300 dollar voor neertellen.
#19 - 20-12-2005, 23:47 uur

thornberrys

In Nederland was de TV al niet veel soeps, dus ik zal er zeker geen $300 dollar voor neertellen.

Ik zou er natuurlijk onmiddellijk wel 300 dollar voor over hebben ,om Amerikaanse zenders hier in Europa te kunnen ontvangen. Jammer dat dit niet kan  :icon_rolleyes:
#20 - 21-12-2005, 00:28 uur

Chiefram

Hahaha!

Ik kan je vertellen dat de TV hier net zo bagger is als in Nederland hoor! Maar ik begrijp wat je bedoelt. Er zijn wel een paar leuke dingen op TV hier die ik graag zie, zoals Family Guy; The Simpsons; King of The Hill; etc... Die zie je zowat dagelijks en vaak ook uren en uren achter elkaar. Dus heb je iets leuks, dan heb je kans dat dit zowat de hele avond vult!

 ;)
#21 - 21-12-2005, 02:37 uur

Dutchman

Alleen die reclame ertussen om de 5 minuten is een beetje jammer!
#22 - 21-12-2005, 17:57 uur

MiamiHeat

Alleen die reclame ertussen om de 5 minuten is een beetje jammer!

Heb je geen last van als je gewoon alles download van internet.............vanavond op CBS, morgen op internet.............heel vaak nog in HD kwaliteit en in 5.1 surround. Met series als CSI (alle 3), Charmed, LOST, Desperate Housewives, enz. loop ik helemaal gelijk met de States.

Januari begint Dag 5 van 24............kan niet wachten!!!!!

En geen reclames.................
#23 - 21-12-2005, 20:05 uur

Jez

Met of zonder ondertiteling?
#24 - 21-12-2005, 22:13 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Kinneret

Die heb je toch niet nodig?  ;D :o ;D
#25 - 21-12-2005, 23:17 uur

Jez

Die heb je toch niet nodig?  ;D :o ;D
Jawel, ben lui  :icon_redface:
#26 - 21-12-2005, 23:18 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Als je lui bent, dan moet je juist geen ondertiteling nemen, want dan ga je niet alleen zitten kijken en luisteren, maar ook nog eens tegelijkertijd zitten lezen!

Nee Jez... dit keer gaat het niet op!  ;D ;)
#27 - 22-12-2005, 01:00 uur

Jez

Als je lui bent, dan moet je juist geen ondertiteling nemen, want dan ga je niet alleen zitten kijken en luisteren, maar ook nog eens tegelijkertijd zitten lezen!

Nee Jez... dit keer gaat het niet op!  ;D ;)

Hegh, bummer! Maar zonder ondertiteling moet ik het a)verstaan b)vertalen c)begrijpen. Duurt veel te lang. Of, leukere verklaring, ik ben een vrouw en doe graag 10 dingen tegelijk  :icon_wink: :icon_smile: :icon_smile:
#28 - 22-12-2005, 02:28 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Met of zonder ondertiteling?

JEZ..........wat denk je zelf?? Zonder natuurlijk..........dat moet toch geen probleem zijn.  Vind het juist veel leuker zo want de vertalingen hier zijn maar zo zo.  Of ze vertalen het niet helemaal..................

Weet nog goed dat er in aflevering van CSI MIAMI verwezen werd naar de kleuren Oranje/Groen van de Miami Hurricanes.............het werd geeneens vertaald!!!!! Maar ik wist waar ze het over hadden ;)

Wat dacht je van de vertaling van de afkorting DB (Death Body).........in NL heb ik de afkorting DL meegemaakt (Dood Lijk)........echt gelachen.

Fender Bender is ook zo'n leuke.........de mooiste vertaling op de NL tv die ooit gezien heb was BUMPER KLEVER  ;D ;D ;D ;D GOEIE MORREGE
#29 - 22-12-2005, 11:19 uur

Jez

Whaha, wij hebben vaak low-budget ondertiteling erbij (tenminste, daar lijkt het op) die soms van geen kant klopt. Is ook wel weer lachen. Eigenlijk luister ik meer dan ik lees, dus hoor ik nog steeds de dingen zoals ze bedoeld zijn en heb ik het meteen door als iets verkeerd of helemaal niet vertaald is. Het ligt ook een beetje aan de film/serie of ondertiteling door mij gewenst is. Wij kijken best veel sf films of series. Tja, als ze daarin verzonnen woorden hebben, vind ik het wel handig als iemand de moeite heeft gedaan het naar het Nederlands te vertalen.

Het zal wel iets psychisch zijn, dat ik er graag ondertiteling bij heb  :icon_wink:

Ik ben ook te lui om engelstalige boeken te lezen, om dezelfde reden...............
#30 - 22-12-2005, 11:43 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15