Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Pff... eigen website

Discussie gestart

pyca

Na vorig jaar een log op punt.nl te hebben bijgehouden, vond ik het nu tijd voor eigen website
Pff.... het is gelukt, het valt nog niet mee om wat je in je hoofd hebt op een site te krijgen.

Hij is nog niet helemaal naar mijn wens én nog niet helemaal af, maar wel in het stadium om hem bekend te maken.

gr
carin

edit mod:  URL website verbeterd, link werkte niet....
#1 - 14-07-2007, 10:46 uur
« Laatst bewerkt op: 14-07-2007, 10:55 uur door Wop »
reisverslag West USA & Orlando 2007 www.diazmadrid.nl


Willem goes Miami

Pff.... het is gelukt, het valt nog niet mee om wat je in je hoofd hebt op een site te krijgen.
Hij is nog niet helemaal naar mijn wens én nog niet helemaal af, maar wel in het stadium om hem bekend te maken.

Ik snap je niet Carin, ziet er echt leuk uit. Maak er geen reisburo achtig stuk van.

Vooral die eerste foto is leuk.
Niets meer aan doen, hou het overzichtelijk.

En bedank je ouders voor de ongeneeslijke USA virus   2006-01

Veel plezier daar.
#2 - 14-07-2007, 12:25 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

pyca

@Willem goes Miami:  wat snap je niet? 2006-05 Dat ik nog niet helemaal tevreden ben? Misschien iets te perfectionistisch, kan altijd beter vind ikzelf.
Maar ik ga er niet meer veel aan veranderen, behalve straks verslag bijhouden, ben nl. als de dood dat ik, als ik er nu teveel aan sleutel, opeens alles weg is. ;D

gr
Carin

#3 - 14-07-2007, 13:48 uur
reisverslag West USA & Orlando 2007 www.diazmadrid.nl


Willem goes Miami

Het is vakantie, hou het lekker losjes en luchtig.
#4 - 14-07-2007, 14:24 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

pyca

Citaat
Het is vakantie, hou het lekker losjes en luchtig.

je hebt helemaal gelijk, ga ik doen! 2006-01
#5 - 14-07-2007, 14:51 uur
reisverslag West USA & Orlando 2007 www.diazmadrid.nl


allard

Het belooft veel lijkt me. Ga je de site nu tijdens de reis bijhouden? Jullie vertrekken al binnen een week zie ik. Wat de kaarten betreft: Overweeg ook eens de Benchmark maps. Hele goede detailkaarten. ca. 90 pagina's per staat in een boekwerk zoals de randmcnally.  Californie - Utah - Arizona dekt nagenoeg geheel jullie route. Ongeveer 50 euro voor deze drie samen. Niet gratis maar wel heel goed voor reizigers met een oog voor details onderweg. Antelope Canyon al gereserveerd zie ik. Vertrek ca. 10:30 (niet eerder) hoop ik. Indien het om foto's gaat zorg dan als het even kan dat je bij Carolene zelf in het groepje komt. Wij hebben in april een aanzienlijk deel van jullie route in omgekeerde volgorde gedaan. Ben met mijn fotowebsite nu toevallig juist met Antelope Canyon bezig. Zo kan ik nog wel even doorgaan maar je hebt komende week nog wel genoeg dingen aan je hoofd denk ik.

Veel plezier, aan jullie route zal het niet liggen, Allard
#6 - 14-07-2007, 15:24 uur

pyca

Allard, bedankt voor je reactie. We hebben een nav.systeem mee maar ik ga zeker kijken naar die kaarten. Bedankt voor de tip. Ook voor die tip om in het groepje bij Caroline te komen. zal ik haar de groeten van jou doen, zal dat helpen? ;D
Tis idd de bedoeling om de site te gaan bijhouden. wink

Net gelijk ff jouw site bewonderd, gave foto's!!!!!!!!!!!!
(ga vanavond op m'n gemak alles even bekijken)
#7 - 14-07-2007, 17:42 uur
« Laatst bewerkt op: 14-07-2007, 17:46 uur door pyca »
reisverslag West USA & Orlando 2007 www.diazmadrid.nl


allard

Navigatiesystemen zijn vrij compleet. Toch zal ik die niet snel gebruiken omdat ik het gewoon te leuk vind om op kaarten te gaan uitzoeken wat er onderweg allemaal te zien is. Ongeacht of je het nu wel of niet gaat bezoeken. Ook na thuiskomst zijn zulke detailkaarten erg leuk. Deels als naslagwerk, deels als bron van ideeën voor een volgende keer.

Wat betreft Carolene zal ze me vast en zeker uit die tienduizenden anderen weten te herinneren  wink We hebben die ochtend de tour tweemaal gedaan. De eerste keer in een grote groep die in grote haast door de canyon gejaagd werd. De gids was vooral bezig om voor één persoon de foto's te maken. Al met al een heel matig tourtje. De tweede keer was met Carolene (de eigenaar) in een veel kleinere groep die ook veel meer tijd (en waar nodig ook aandacht) kreeg. Het kan allemaal toeval zijn maar zo slecht als de eerste tour beviel, zo veel beter was de tweede. Tsja, en je komt er toch niet elke dag langs toch?


Allard

#8 - 15-07-2007, 12:36 uur

pyca

Maar waarom deed je die tour 2x? Omdat de 1e tegenviel, heb je dat ook gezegd en heb je 2x betaald?
#9 - 15-07-2007, 13:21 uur
reisverslag West USA & Orlando 2007 www.diazmadrid.nl


allard

Dat is een nogal complex verhaal. Wij wilden de foto-tour met vertrek 10:30 doen. De reservering liep via de frontdesk van ons motel. De gevraagde tour was al volgeboekt. Als alternatief was er nog een zogenaamde split tour. Het fijne heb ik er nog steeds niet van begrepen maar het kwam er op neer dat wij twee maal tussen Page en de Canyon heen en weer gereden zijn. En twee maal door de canyon gelopen hebben. De man van de frontdesk heeft geprobeerd uit te leggen dat wij per saldo even lang in canyon zouden zijn als bij de gevraagde tour en dat het nauwelijks meer zou kosten. Het zij zo. De tweede tour was goed. De eerste hadden wij ook wel kunnen missen.

Allard
#10 - 15-07-2007, 13:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15