Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reisverslag Florida & meer

Discussie gestart

Bonnie

Hallo allemaal,

Persoonlijk vind ik op dit forum de omgeving Florida een beetje onderbelicht. Daar ga ik eens even wat aan doen  :P

Ik heb van 23 april t/m 11 mei een rondreis gemaakt door Florida.

Trouwens niet alleen Florida, maar we hebben ook een uitstap gemaakt naar de Great Smoky Mountains wat ongeveer 1000 kilometer van Orlando ligt.

Als je naar een reisverslag zoekt over een dagje Disney, Atlanta, Great Smoky Mountains,Savannah, Daytona, Kennedy Space Center,  Fort Myers (Sanibel), Everglades, The Keys & Miami dan kun mij vinden op:

http://www.bonbasreizen.bonbonvoetbalspel.nl

Groeten Bonnie
#1 - 24-05-2008, 08:06 uur

EvertK

De laatste (en enige) rondreis die ik in Florida maakte was alweer in 1996. Je verhalen deden me er weer aan terug denken hoor.
Dank voor de tip. En wie wil weten hoe het ooit in 96 was... check www.kippfamily.net/kipp-nieuw (onder reizen). "kipp-nieuw" omdat ik mijn site aan het renoveren ben dus vandaar  ;)
#2 - 07-06-2008, 09:48 uur
Lees onze reisverhalen op www.kippfamily.net en laat je reacties achter!

Jenn

Wat een heerlijk verslag en prachtige foto's! Ik vind je schrijfstijl erg leuk en heb met name genoten van alle 'eet' foto's. Ik maak ook altijd foto's van lekkere hapjes. Florida heeft mijn hart gestolen en ga ik ieder jaar naartoe. (De eerste keer was in 1981 en sindsdien ben ik er vrijwel ieder jaar te vinden!). Dit jaar ga ik voor het eerst naar Atlanta en Savannah, dus die stukjes vond ik extra leuk om te lezen!

Edit:
Wilde nog even zeggen dat ik erg gelachen heb om jullie Gator quiz! Geweldig gedaan!
#3 - 04-07-2008, 17:02 uur
« Laatst bewerkt op: 04-07-2008, 17:18 uur door Jenn »

babarage

erg leuk verslag,  die cabin in de smokies is echt geweldig zeg!  heb je een linkie of zo van die kiet?!

#4 - 04-07-2008, 17:41 uur

Bonnie

Bedankt voor jullie leuke reacties!

Een linkje naar die cabin is http://www.yellowroserealty.com/rentaldetailmain.php?number=700&subName=Search+Rentals+by+Name.  Het was echt geweldig! Iedereen aan te raden.

Groeten Bonnie
#5 - 12-07-2008, 18:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15