Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reisverslag incl....1391 foto's!!

Discussie gestart

Mandy1982

Hallo allemaal,

we zijn al weer een behoorlijke tijd terug van onze eerste reis naar Amerika. Maar ik wilde jullie het reisverslag ook nog laten zien.
Ik weet het een beetje laat...excusez moi!

www.westamerika2008.punt.nl

En een een reactie is natuurlijk altijd welkom;)
#1 - 14-11-2008, 19:26 uur

Jez

Hoi Mandy,

Je verslag ziet er goed uit, daar ga ik eens goed voor zitten. Ik heb wel een tip voor je, om het bekijken van jullie foto's aantrekkelijker te maken. Want geef toe, neem jij de tijd om 1391 foto's van iemand anders te bekijken? Als je van elk onderwerp, bijv. die van Bryce Canyon, de mooiste eruit haalt, dan is het voor mensen interessanter om te kijken. Als je zoveel van dezelfde foto's plaatst, lijkt het een spelletje, "zoek de 10 verschillen". Van Bryce heb je bijvoorbeeld ca. 26 foto's van hetzelfde onderwerp.

Groetjes, Jez
#2 - 14-11-2008, 21:33 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mandy1982

Hoi Jez,

daar heb je helemaal gelijk in dat het voor andere mensen dan niet leuk is als er zo veel foto's op staan.
Nu moet ik wel zeggen dat ik blij was dat ik ze allemaal op de website had gezet, want vorige week crashte mijn laptop en ik had de foto's van Amerika hier op staan (had ze nog niet op een schijf gebrand, heel stom natuurlijk). Alles was weg van mijn laptop, dus gelukkig stonden ze op die site en kon ik ze daar nog allemaal vanaf kopieren, anders was ik alles kwijt geweest. Dus het heeft toch z'n voordelen gehad.  ;)

Groetjes,
Mandy
#3 - 15-11-2008, 08:37 uur

Pieter79

Jullie hebben het zo te zien heel gezellig gehad en deze zin in je verslag spreekt natuurlijk boekdelen:

Citaat
We love America, ik heb heimwee en wil heel graag terug!!!!
;)

Op naar de volgende reis??!

Gr. Pieter
#4 - 15-11-2008, 09:59 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Mandy1982

Hoi Pieter,

Zeker op naar de volgende reis....!

We zitten ons nu te orienteren om naar Florida te gaan...Vind het allemaal nog een beetje moeilijk. Ik vind het heerlijk als alles van tevoren geregeld is (hotels, auto's, routebeschrijving etc. etc.) Ook zijn we weg van achtbanen. Nu de vraag, waar kan ik dit het beste boeken? Haha.
En hoe gaat het allemaal in zijn werking. Voor autohuur heb je dan een creditcard nodig? (lees dat veel namelijk)...
#5 - 15-11-2008, 10:02 uur

Pieter79

Je zou de auto en hotels vanuit Nederland zelf vast kunnen leggen. Een vereiste is dan wel een creditcard, maar die kun je zo aanvragen bij je bank... Alle keren dat ik naar Canada of Amerika ben geweest heb ik nooit van een complete reis gebruik gemaakt, gewoon alles zelf samenstellen zoals je wil. Tegenwoordig wil dit met internet al helemaal niets meer zeggen. Het voordeel voor jullie is dat je er nu al een keer geweest bent en dan is het al gemakkelijker om vanuit NL alles zelf te regelen omdat je nu weet hoe het daar er aan toe gaat etc.

Veel succes! :)

Gr. Pieter
#6 - 15-11-2008, 10:09 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15