Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reisverslag Jenn: New Orleans - Miami - Orlando

Discussie gestart

Jenn

Over een paar weken is het zover, dan stap ik op het vliegtuig naar de VS!
Eigenlijk was het de bedoeling, dat het een road trip zou worden langs een aantal van mijn favoriete steden in the Deep South, maar inmiddels is het verandert in een zalige Florida reis!
Ik start in New Orleans, vanwaar ik een nachtbus naar St. Augustine pak. Hiervandaan reis ik verder naar Miami, Fort Myers en Orlando, om tenslotte ook weer te eindigen in New Orleans. De reis zal volop in het teken staan van spannende activiteiten als Halloween Horror Nights, Haunted Houses, Vampier Film Festival en Voodoo Fest. Maar het meest spannende vind ik toch wel de ontmoeting met Vince, een errug leuke man die ik onlangs op een bruiloft heb leren kennen. Vince woont in Miami Beach en we zullen een groot deel van mijn reis samen doorbrengen.

Benieuwd naar alle avonturen? Reis gezellig met mij mee op: http://floridadelight.blogspot.com
#1 - 12-09-2010, 13:22 uur

Mrjn

Ik ga je volgen!
#2 - 18-09-2010, 15:48 uur

MiamiHeat

Ik ga je blog volgen!
#3 - 18-09-2010, 16:34 uur

Jenn

Leuk! Dank jullie wel voor het volgen!  :)
#4 - 19-09-2010, 12:15 uur

monique2331

Hallo

Wat een erg leuk verslag

Monique
#5 - 23-12-2010, 20:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15