Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reisverslagen in pdf of word formaat

Discussie gestart

Collina

Hallo forumleden

Zeer interessant al die reisverslagen, vooral die van trips door het westen van de USA.
Alleen: vaak zijn deze reisverslagen alleen op webpagina's te lezen, met links tussen verschillende dagen e.d.
Aangezien het lezen vanaf een computerscherm niet echt prettig is... zijn er ook reisverslagen van het westen van Amerika in pdf of word formaat?
Die kan ik uitprinten en rustig lezen.

Of is dit een hele domme vraag?  :-[
#1 - 17-03-2008, 14:05 uur

druifje

Wij zetten ze altijd gelijk op de website, dan kunnen de thuisblijvers het "live" mee beleven.
Wat zijn dan vaak doen (ik schrijf nogal uitgebreid) is het kopiëren naar Word en dan uitprinten.
Misschien is dat een idee???

Gr. Rianne!!!
#2 - 17-03-2008, 14:13 uur
Charmed I'm Sure

Wop

Hallo forumleden

Zeer interessant al die reisverslagen, vooral die van trips door het westen van de USA.
Alleen: vaak zijn deze reisverslagen alleen op webpagina's te lezen, met links tussen verschillende dagen e.d.
Aangezien het lezen vanaf een computerscherm niet echt prettig is... zijn er ook reisverslagen van het westen van Amerika in pdf of word formaat?
Die kan ik uitprinten en rustig lezen.

Of is dit een hele domme vraag?  :-[


HOi Collina,

Als je via www.verenigdestaten.info de sectie reisverhalen kiest dan worden de verhalen bij het uitprinten automatisch omgezet naar een printvriendelijk formaat.

Wop
#3 - 17-03-2008, 15:50 uur

hdeweert

Hallo
Ik heb dit zelf ook al eens ervaren, maar heb er nooit bij stil gestaan bij het maken van mijn homepage. Daarom ben ik meteen begonnen om de verhalen op mijn homepage beschikbaar te maken als PDF file en de lezer tevens de mogelijkheid te bieden om het verhaal uit te printen of door te sturen.
Harm
#4 - 17-03-2008, 17:13 uur

Collina

Het was dus toch niet zo'n hele domme opmerking  ;D
#5 - 17-03-2008, 18:40 uur

Wop

Het was dus toch niet zo'n hele domme opmerking  ;D

Misschien is dit wat voor je: http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=49391

Met dit programma kan je website's ( dus ook reisverhalen) omzetten naar PDF file's ..

Wop
#6 - 17-03-2008, 18:43 uur

Tekkel

[Misschien is dit wat voor je: ht://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=49391

Met dit programma kan je website's ( dus ook reisverhalen) omzetten naar PDF file's ..

Wop

Citaat
Net zoals andere pdf-toepassingen, installeert PDFCreator een virtuele printerdriver die u bij het afdrukken selecteert. PDFCreator werkt relatief snel en produceert compacte pdf-bestanden. De kwaliteit wisselt wel; eenvoudige Word-bestanden worden zonder problemen omgezet naar pdf, maar met webpagina?s heeft het programma wel wat moeite. Veel hangt natuurlijk af van de afdrukmodus van het programma waaruit u print.


Misschien toch niet de juiste oplossing?

Ik zou voor de nieuwere versie http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=60143 gaan
Citaat
PDFCreator is een handig én gratis programma om documenten om te zetten naar het pdf-formaat. Nieuw is een toolbalk om rechtstreeks vanuit Internet Explorer pdf's te maken van internetpagina's. Spijtig genoeg werkt deze toolbalk niet met andere browsers

Bart
#7 - 17-03-2008, 19:35 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Wop

Bedankt voor de update Bart!  ^-^
#8 - 18-03-2008, 18:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15