Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

allemaal een weblog

Discussie gestart

tina

Wij zijn ook aangestoken door het weblogvirus. Onze weblogs gaan niet specifiek over Amerika maar zijn (hopelijk) toch leuk om te lezen. Natuurlijk gaan we in de zomer wel een uitgebreid verslag plaatsen van onze vakantie naar Florida.
Mijn weblog is: www.vandijkfamily.web-log.nl
van mijn man: www.mkjvandijk.web-log.nl
En ja mijn kinderen van 8 en 9 hebben er ook één. www.quintijnvandijk.web-log.nl
                                                                                  www.merlijnvandijk.web-log.nl

Dus neem een kijkje! Mijn kinderen vinden het fantastisch wanneer ze een reactie krijgen...
#1 - 31-05-2006, 12:38 uur

Rebecca

Leuk joh Tina,

Ik heb sinds gisteren ook een weblog aan gemaakt bij blogger.com. We wilde in de eerste instantie een eigen website maken, maar dat hebben we maar even op een laag pitje gezet, aangezien we nog heel wat te leren hebben.

Kijk hier eens voor onze weblog.

Gr,
Rebecca
#2 - 31-05-2006, 13:54 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15