Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tip site met Amerikaans snoep en andere spullen te koop voor mensen in Europa

Discussie gestart

saskiastrick

Dit is een leuke site als je Amerikaanse snoep en cakes enzo lekker vind en wilt kopen
#1 - 11-04-2003, 17:22 uur

Chiefram

Amerikaanse cake?

Yeah, CHOCOLATE FUDGED BROWNIES! Mjammie!  :P
Als wij in de US zijn dan schieten wij altijd een grocery store in en slaan behoorlijk wat pakken Betty Crocker Brownies in om deze vervolgens thuis in Nederland te bakken en op te smullen. Vaak is het (met name door mijzelf) al opgegeten voordat het is afgekoeld.

Ook AH heeft de pakken Betty Crocker, maar wat een teleurstelling... het recept is aangepast aan de Nederlandse bakkunst: ZIELIG !!!

Maar geen nood, wij houden het originele Amerikaanse recept aan en dan smaakt de Nederlandse AH Brownie (ook van Betty Crocker) best wel goed...
#2 - 11-01-2004, 18:53 uur

roonlimburg

Ja, mmmmmm Brownies, ik vind die van Dr. Oetker uit Duitsland lekker, die worden ook met olie gemaakt in plaats van boter.

Maar waar is eigenlijk die verwijzing naar die website?

Ik zie het nergens.
#3 - 23-03-2004, 13:51 uur

Chiefram

Juist!

Wij bakken ook altijd met olie. Moet je eens tegen een Amerikaan zeggen dat ze boter moeten gebruiken, hahaha! Ze vragen of je wel goed bij je hoofd bent, want bakken doe je namelijk met olie.

Maar ik heb eigenlijk ook die link naar die website niet gezien. Als ik in Amerika woon, dan MOET ik WEKELIJKS mijn zakken Haribo trekdrop hebben, die zijn verslavend!!!

 ;)
#4 - 24-03-2004, 16:17 uur

Dutch

Maar ik heb eigenlijk ook die link naar die website niet gezien. Als ik in Amerika woon, dan MOET ik WEKELIJKS mijn zakken Haribo trekdrop hebben, die zijn verslavend!!!
 ;)
Kijk uit met het uitdelen van drop in de States! Wij hebben het ook gedaan, en nu moeten we regelmatig een zak naar SC sturen. :D
#5 - 20-05-2004, 18:50 uur
There's no substitute for cubic inches

Chiefram

 :-[ Haha... Wij hadden laatst ook drop meegenomen. Echte originele drop met een heerlijke volle smaak, maar al binnen 2 sekonden spuwden onze Amerikaanse vrienden het uit.  :-[ :-[

Ze vinden het echt smerig en kunnen niet begrijpen dat wij zoiets 'lekkers' kunnen eten, haha...  :D

Het enige voordeel was dat ik eindelijk eens mijn zak met drop gewoon in het zicht en geopend kan laten liggen, zonder dat die door iemand werd leeggegeten!  :D ;)
#6 - 06-06-2004, 11:34 uur
« Laatst bewerkt op: 06-06-2004, 11:34 uur door Chiefram »

Mariya

Volgens mij kan je op www.americangoodies.com Amerikaans snoep enzo kopen.. Was dat de link die je bedoelde?

Als je in het buitenland bent en je hebt trek in Nederlands eten (Haribo trekdrop?!) kun je dat kopen op: www.dutchmarket.com, www.hollandbymail.nl of bij www.typical-dutch.com  ;D
#7 - 11-06-2004, 12:05 uur

Chiefram

Juist! Dit zocht ik inderdaad!

Nu moeten we steeds naar Belgie rijden om onze spulletjes in de Amerikaanse supermakt aldaar te kopen.

Ik ga die website eens helemaal uitspitten!

THANKS!  ;)
#8 - 11-06-2004, 18:39 uur
« Laatst bewerkt op: 11-06-2004, 18:40 uur door Chiefram »

Jasmino

Nu moeten we steeds naar Belgie rijden om onze spulletjes in de Amerikaanse supermakt aldaar te kopen.

Kun je mij het adres van de supermarkt geven? Ben zeer geinteresseerd! ik woon namelijk vlabkij Belgie..............
#9 - 23-06-2004, 01:35 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

Mariya

Kan je bij 'American Today' ook niet Amerikaans eten kopen?
#10 - 30-06-2004, 19:02 uur

Chiefram

Ik zal je het adres geven, maar ik moet dan eerst even op de eerstvolgende brief wachten die ze ons sturen eens in de zoveel tijd wanneer er weer een nieuwe container met goederen is aangekomen.

Ik rij er zo naar toe, maar weet eigenlijk niet eens wat het adres is.
#11 - 01-07-2004, 23:59 uur

Chiefram

Hier dan eindelijk het adres:

GRARE AMERICAN FOOD STORE
Prins Boudewijnlaan 175
B-2610 WILRIJK - ANTWERPEN
TEL: 03-449 41 18

Af het telefoonnummer nog goed is weer ik niet, want er staat namelijk geen datum op de brief die ik van ze heb gehad. Normaal stuurt men een brief wanneer er weer een container met verse goederen zijn aangekomen en wat daar dan allemaal in zit.

Succes ermee!  ;)
#12 - 24-07-2004, 19:55 uur

lizzi

hey,

de gegevens van Graré/The American Foodstore in Wilrijk kloppen nog steeds, want ik ben er vandaag nog geweest.

Ik was op zoek naar (Keebler) Vanilla Wafers, maar die hadden ze daar niet (meer).
Kan iemand me vertellen waar ik die zou kunnen vinden, in de buurt van Antwerpen?

Thanks!
#13 - 28-12-2004, 15:52 uur

Chiefram

Hee gaaf!

Heb je ook je naam en adres opgegeven? Dan sturen ze je een brief elke keer wanneer er een nieuwe kontainer met voer is binnengekomen, kompleet met alles wat er in de kontainer zit!!!
#14 - 28-12-2004, 16:22 uur

Bugs

Nog een tip voor de mensen die niet zo gelukkig zijn om in Amerika te wonen en toch graag wat Amerikaanse producten willen kopen.
Kijk op deze site.

Weliswaar verlopen ze niet aan particulieren maar een mailtje is voldoende om het dichtstbijzijnde verkoopadres door te geven.

Ze importeren ook Mountain Dew! :)
#15 - 18-03-2005, 04:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15