Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tip site met Amerikaans snoep en andere spullen te koop voor mensen in Europa

Discussie gestart

ejb

Hier dan eindelijk het adres:

GRARE AMERICAN FOOD STORE
Prins Boudewijnlaan 175
B-2610 WILRIJK - ANTWERPEN
TEL: 03-449 41 18

Af het telefoonnummer nog goed is weer ik niet, want er staat namelijk geen datum op de brief die ik van ze heb gehad. Normaal stuurt men een brief wanneer er weer een container met verse goederen zijn aangekomen en wat daar dan allemaal in zit.

Succes ermee!  ;)
Gisteren (nou ja, inmiddels eergisteren  ;) ;D) naar Antwerpen gegaan, dus natuurlijk gingen we ook een bezoek aan de american Food Store brengen. Kwamen we daar, bleek hij gesloten, alle winkels waren gewoon open op goede vrijdag, maar de American Food Store dus niet. We konden dus niets anders doen dan watertandend naar al dat lekkers kijken door de ruiten  :-\ :'(. In ieder geval gaan we zeker nog een keer (en hopelijk is hij dan wel open  ;)), want ze hebben daar genoeg lekkers!
#16 - 27-03-2005, 01:05 uur



Chiefram

Sjee, dat is echt balen! Je kunt ze gewoon opbellen hoor, die mensen. Ze wonen boven de zaak en zeker als ze zien dat er een auto voor de deur staat met een Nederlands kenteken dan laten ze je gewoon binnen.

De volgende keer gewoon het telefoonnummer mee nemen!
Ons hebben ze ook een keer binnen gelaten toen we voor een gesloten deur kwamen.

Vindt het echt sneu voor jullie. Was je zo dichtbij...  :-[
#17 - 27-03-2005, 03:00 uur

ejb

Sjee, dat is echt balen! Je kunt ze gewoon opbellen hoor, die mensen. Ze wonen boven de zaak en zeker als ze zien dat er een auto voor de deur staat met een Nederlands kenteken dan laten ze je gewoon binnen.

De volgende keer gewoon het telefoonnummer mee nemen!
Ons hebben ze ook een keer binnen gelaten toen we voor een gesloten deur kwamen.

Vindt het echt sneu voor jullie. Was je zo dichtbij...  :-[
Ohhh, als we dat hadden geweten.....nou ja, volgende keer in ieder geval beter. Dat Nederlandse kenteken hadden ze trouwens alleen met een verrekijker kunnen zien, want de auto hadden we zo'n 100m verderop geparkeerd  ;)
#18 - 27-03-2005, 14:14 uur



Chiefram

Ah... je had gewoon daar op de stoep voor de deur moeten parkeren. Nu snap ik dat ze zich schuil hielden, haha...

Maar het is zo-wie-zo raadzaam om altijd van te voren even te bellen of ze open zijn. Niet elke Belg gaat dagelijks boodschappen doen daar. Dat wordt een beetje erg duur denk ik, hihi...
#19 - 27-03-2005, 19:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15