Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

U.S history

Discussie gestart

usaxtreme

#1 - 11-03-2006, 22:03 uur

Dusza

Bedankt voor de tip, ik heb het bij de geschiedenisfavorieten van m'n zoon gezet!
#2 - 12-03-2006, 10:57 uur

usaxtreme

graag gedaan.
Staat genoeg leerzame informatie en tevens plaatjes erbij.
#3 - 12-03-2006, 14:43 uur

coulthard

Goede site! Ben me steeds meer aan het verdiepen in de US Civil War; heb daar ook met mijn oom in Amerika over gesproken, zijn over-overgrootvader vocht mee aan Noordelijke kant, maar het leeft nog steeds en het zit erg diep, de littekens en gevoelens.
#4 - 14-03-2006, 03:33 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

Mrjn

Mocht je nog iets meer willen lezen over de huidige gevoelens in het Zuiden, kan ik je "Confederates in the Attic" van Tony Horwitz aanraden. (ISBN 0-679-75833-x).
Deze man gaat slagvelden en begraafplaatsen af, vanuit historisch oogpunt en om te kijken hoe het nu nog in het Zuiden leeft. Leest lekker weg en is erg informatief.
#5 - 14-03-2006, 11:01 uur

coulthard

Alrightythen! Ga het opzoeken, thnx  2006-01

DC
#6 - 15-03-2006, 00:30 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15