Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

usa2ned

Discussie gestart

usanewbie

Hallo

Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van deze werkwijze (www.usa2ned.com) ten opzichte van zelf bestellen en naar NL laten komen? Ik wil spullen bestellen in de usa maar weet niet goed wat er bij komt kijken als het naar NL komt. usa2ned kan dus een optie zijn.
#1 - 25-03-2009, 21:33 uur

Loek

Als je zaken in het buitenland (bijv. USA) bestelt, kun je niet altijd een NL adres opgeven als leveradres.  In dat geval kun je middels zo'n site het alsnog bestellen, het gaat dan via hun.  Bijvoorbeeld EBay en Amazon verzenden vaak niet naar buitenlandse adressen (teveel gedoe met douane enzo).  Als je echter het direct naar nederland kunt laten verzenden heeft het geen voordeel.  Bij sommige van deze sites kun je ook je aankopen opsparen voordat je ze in een keer allemaal tegelijk verzendt.  Dat kan dan weer kostenbesparing opleveren in de verzendkosten; een groot pakket in plaats van 7 kleine pakketjes.

Er zijn wel meer sites die deze service verlenen zoals bijvoorbeeld http://www.weship-it.com/ en  http://www.fromus2eu.com, ik zou even prijzen en service vergelijken.
#2 - 25-03-2009, 22:55 uur
« Laatst bewerkt op: 25-03-2009, 23:03 uur door Loek »

Tekkel

www.usa2ned.com is trouwens van een mede forummer, Hans (Holland Ranch).

bart
#3 - 25-03-2009, 23:58 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Loek

www.weship-it.com is ook een mede forummer, Mark (ned in MO)
#4 - 26-03-2009, 18:24 uur
« Laatst bewerkt op: 26-03-2009, 18:26 uur door Loek »

ned in MO

Hoi dat ben ik dus. ;D

Voordeel bij mij is dat het supersnel gaat met DHL en in twee dagen bij je thuis is
Daarbij bereken ik alleen bezorgkosten (tot 55%korting op dhl)
De andere twee  gebruiken USPS als shipper wat veel langer duurt en nog een paar nadelen heeft. Ook reken ik geen service fee of extra percentages, alleen een eenmalig lidmaatschap. Ook kun je via de website precies uitrekenen van te voren wat het gaat kosten

Ik heb veel leden via dit forum en ook op het ander amerika forum zijn er veel lid. Gebruik de zoekfunctie of vraag eens rond.

Groetjes,

Mark
#5 - 29-03-2009, 21:01 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

ilssse

He Mark,

Wij staan elke keer weer te kwijlen voor die mooie grote barbeques in de Wall Mart.
Zijn ook in Florida opzoek gegaan hoe we dit naar huis konden krijgen.
Maar uiteindelijk kwam er steeds uit dat het versturen duurder is dan de hele barbeque...
Heb jij een idee hoe we deze naar huis kunnen krijgen en wat het (ongeveer) zal kosten??

Groetjes Ilse

#6 - 04-04-2009, 11:36 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Jez

Ons neefje heeft zo'n barbecue zelf meegenomen na zijn vakantie. Ik kan eens vragen wat hij daarvoor kwijt was. Ik stel me voor dat hij heeft bijbetaald voor extra bagage maar geen invoerrechten hoefde te betalen; het aanschafbedrag ligt onder de toegestane grens. Maar ik zal het eens navragen.
#7 - 04-04-2009, 12:15 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ilssse

Oke! dank je wel... ben benieuwd!
#8 - 04-04-2009, 12:43 uur
May all your dreams come true...
Ilse

ned in MO

Het probleem is dat een BBQ erg volumineus is. Je betaalt dus naar verhouding erg veel voor zo'n ding door de hoge portokosten.
Ik heb wel eerder aanvragen gehad voor bbq's en dat bleek te duur te worden.
Als je weet wat de maten zijn van de doos kun je zelf uitrekenen wat het gaat kosten op de dhl site die ook via mijn site te vinden is. Op mijn site staat precies beschreven hoe je dat moet doen www.weship-it.com.
Deel het eindbedrag door 2 voor het occ shopperplan en je weet wat het gaat kosten.
Het gewicht zal hier niet van belang zijn want het dimensional weight (de omvang is hier de bepalende factor).
Over welke BBQ werd het meest gekwijld? ;D
#9 - 06-04-2009, 04:26 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Hans B

Over welke BBQ werd het meest gekwijld? ;D
De vakantie barbecue   ;)



#10 - 06-04-2009, 20:05 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

ned in MO

Zo eentje als ik er heb is meer het probleem ;D Heb hem vanavond nog gebruikt

#11 - 08-04-2009, 04:49 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

ilssse

jaaaaa die bedoel ik!!!  ;D
Maar helaas... Dan moet hij maar bij Wallie blijven staan..
#12 - 08-04-2009, 16:10 uur
May all your dreams come true...
Ilse

hollandranch

Lees het net pas  ^-^ maar we zijn nog steeds aktief, vooral auto's en groot spul zoals een BBQ maar ook je kleine aankopen, we doen zelf de aankoop voor je en je betaald via de NL Rabo rekening, nou, makkelijker kan het niet  ;)
#13 - 20-10-2012, 20:18 uur

hollandranch

We hebben al diverse Webers gedaan, prijs is een beetje afhankelijk van grootte doos, maar zal rond de 300.00 USD zijn, 50 euro agentkosten Nederland, invoer en BTW, dus je bespaart behoorlijk.
#14 - 22-10-2012, 19:22 uur

hollandranch

Btw is 21%, invoer zal rond de 4% zijn, zet hem op naam van de zaak en je krijgt de BTW terug ;)
#15 - 22-10-2012, 21:49 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15