Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Van Denver naar Sandiego in 2008

Discussie gestart

josli

onze rondreis in 2008 nu ook hier leesbaar
http://www.vandenvernaarsandiego.web-log.nl/
#1 - 29-11-2008, 14:23 uur
Groeten Jos Stolk

http//:rondjedenver2009.web-log.nl

BelCan75

Leuke blog met een mooi reisverslag en mooie foto's!  Jullie hebben een prachtige reis gehad zo te lezen met zovele mooie en verschillende plekken.  Prachtig en fijn dat je dat met ons deelt!

Groetjes,
Ann :)
#2 - 02-12-2008, 19:07 uur
Belgische in Vancouver, CANADA ~ 
Mijn Blog met Foto's of Mijn Foto Albums


Mickey99

Inderdaad een heel mooi en leuk verslag!

Voor diegene die nog gaan lezen even een waarschuwing; Als je dag 13 gaat lezen (15 juli) even een zakdoekje gereed houden en zorgen dat je stevig op je stoel zit. Ik ben er bijna af gevallen van de slappe lach!  ;D ;D ;D
#3 - 02-12-2008, 19:15 uur

DNZ

GE WEL DIG

Ooit wil ik  ook zo een tripje door Amerika maken!
Liefst 2 weken en dan steeds rond trekken, Maar Beverly Hills O GOSHH
Geweldig dat jullie er zijn geweest!!!

Maar kun je daar gewoon die woonwijken betreeden of is het voor een groot deel afgezet (voor privacy van de celebs)
  >:(
#4 - 12-02-2009, 21:38 uur

jerbia

Nee hoor, Beverly Hills is niet afgezet. Je kunt er gewoon doorheen rijden (er rijden zelfs hordes busjes met toeristen rond). Wel is het zo dat de paleizen van de meeste echte celebs enorme hagen en muren rondom hebben, zodat je het huis amper nog ziet ;)
#5 - 13-02-2009, 00:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15