Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

van oost naar west

Discussie gestart

elliende

Beste reisgenoten,

Wij willen dit jaar van washington DC naar los Angeles in 4 weken. 10 jaar geleden hebben wij een aantal staten (8) in de west "gedaan". Veel natuurparken en steden gezien.Ook San Francisco, L.A, Salt Lake City, Las vegas. 5 jaar geleden 2 x Florida en nu weer wat anders...
Nu willen we langs o.a. Nashville, memphis, new orleans, houston, san antonio, albuquerque, ( misschien via Denver) naar Las Vegas ( even gokje wagen en kijken naar de veranderingen van de afgelopen jaren) en dan Hollywood en San Diego.
Nu twijfelen om een camper te huren. Voorheen hadden we een huurauto en zochten we motels op. Eigenlijk willen we dit nu ook, maar ik ben benieuwd naar ervaringen met campers op dit traject.
Ik vraag me nl. af of er wel voldoende campgrounds zijn.
Ook wil ik weten of deze route wel de moeite waard is, vergeleken met de West is het natuurlijk een andere reis. Het eerste gedeelte van de reis willen we "sneller" doen zodat we de meeste tijd overhouden om toch nog wat extra's in de West te bekijken.
Alle tips en trics zijn welkom!!
Elliende
#1 - 14-01-2008, 11:01 uur

babarage

dr zijn meer dan zat campgrounds dus dat gaat het probleem absoluut niet zijn.  ik ben wel eens van florida naar san francisco gereden met de camper en dat was heel goed te doen.  maar tenzij je een speciale aanbieding vindt kon het wel eens een dure grap worden met de dropoff kosten. 

wat ik trouwens niet snap, waarom zou je het eerste deel snel willen doen om meer te kunnen doen in het westen?  dan kun je toch net zo goed daar een camper huren en een rondje doen?  In Virginia is al heel veel moois te doen maar ook in de staten onderweg.  ik zou het gewoon 'eerlijk' proberen te verdelen en overal wat zien!


oh en dit is een fijne camping in New Orleans
http://www.neworleansrvcamp.com/
#2 - 14-01-2008, 14:39 uur
« Laatst bewerkt op: 14-01-2008, 14:42 uur door babarage »

elliende

Bedankt voor je reactie. Idd is het vrij prijzig om met een camper te gaan. Misschien huur ik idd een camper in de west maar we gaan het zeker bekijken om het toch wat eerlijker te doen. We hebben tenslotte de tijd aan ons zelf en willen we langer blijven dan doen we dat. Toen we de west deden, hebben we veel van de routes gereden die ook in de brochures stonden, maar na verloop van tijd ben je zo "gewend" dat je vanzelf andere routes kiest en soms vonden wij de aanbevelingen vanuit de brochures minder dan de zelf gevonden routes/parken/etc.
Ik denk dat het al met al weer een bijzonder interessante vakantie gaat worden!
#3 - 14-01-2008, 20:57 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15