Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vertrek morgen: reisverslag week Florida

Discussie gestart

MattRob

Zit nu op onze hotelkamer vlakbij Brussel Airport. Morgen vliegen we naar Miami voor een weekje verblijf in Florida (met name Orlando). Voor wie het leuk vindt, ik houd dagelijks een (live) reisverslag bij vanuit daar. Hier te volgen  :D :

www.mattrob.nl/FloridaJan2012
#1 - 03-01-2012, 23:54 uur
Voor al mijn USA reisverslagen:

www.mattrob.nl

martinm

Veel plezier daar !!
#2 - 04-01-2012, 00:36 uur

Pieter79

Lekker om even de winter te ontvluchtten!

Gr. Pieter
#3 - 04-01-2012, 02:10 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Hans B

Lekker om even de winter te ontvluchtten!
Gr. Pieter

Welke WINTER ???  ???
#4 - 04-01-2012, 11:00 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MattRob

En vandaag alweer thuisgekomen van een heerlijke week  :afro: ! De weblog is ook weer helemaal bij, dus de reis staat er helemaal op. Dank voor alle reacties op het blog  ;)
#5 - 12-01-2012, 21:36 uur
Voor al mijn USA reisverslagen:

www.mattrob.nl

MiamiHeat

Leuk om te lezen!! Wij verheugen ons weer op 3 weken Miami in Mei....ook onze golftassen gaan mee! Wat ik me nog afvroeg; rijden er helemaal geen "witte" rental car bussen meer op MIA naar de nieuwe Car Rental Building? Vorig jaar nog wel!

Moet je nu met je bagage een eind lopen en dan op de MIA Metro Mover?? Dan is het idd handiger als ik op de terugweg inderdaad eerst mijn vrouw en de bagage afzet bij de vertrekhal en dan zelf de auto terug zal brengen.

Hoeveel tijd ben je nu ongeveer kwijt met al dat lopen?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groet Eus

ps. mijn ervaring is dat je in zo'n heerlijk klimaat altijd beter staat te golfen dan in NL :-)
#6 - 13-01-2012, 19:28 uur

MattRob

Ik heb niet gechecked of de bussen nog rijden, maar het lijkt me onwaarschijnlijk. Alles verwijst naar de nieuwe Metro Mover, overal paars/roze kleuren, liften, pijlen, om je naar de metro te krijgen. En dan moet je dus een flink eind lopen ... Hoe lang, ik denk een minuut of 10 zeker. Er zijn wel veel van die loopbanden, dus dat scheelt dan nog. Maar wij hadden op de heenweg alleen een koffer, trolley en golftas, en ik vond het al niet echt prettig ... Terug hadden we nog twee gevulde tassen erbij (die niet rijden), dus dat vond ik helemaal geen goed idee. Overigens doen wij het eigenlijk altijd zo, ook als er een bus rijdt van verhuurder naar vliegveld; op de terugreis zet ik altijd iedereen op vliegveld af met bagage, en ga dan alleen de auto inleveren. Veel relaxter dan alles die bus weer insjouwen, etc  ;)
#7 - 13-01-2012, 19:36 uur
Voor al mijn USA reisverslagen:

www.mattrob.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15