Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vliegtuig ervaringen

Discussie gestart

Michiel77

Heb tot nu toe met United gevlogen. Altijd goed bevallen. Nu voor het eerst met BA. We hebben meat an assist ivm rolstoel. Ben nenieuwd hoe dat gaat en hoe de service van BA is. Heb zo'n vermoeden dat dat wel goed zit
#31 - 03-08-2007, 12:35 uur

Skydriver

Wij zijn dit jaar eerst met Swissair naar Zurich gevlogen, en vanuit daar met United naar Washington DC. Het was vooor het eerst dat we met United vlogen, maar ik moet zeggen dat het ons uitstekend is bevallen! En we bespaarden er 200 Ero pp mee, dan met een rechtstreekse vlucht! innocent
#32 - 10-08-2007, 13:27 uur
The USA....What else?

Shadow$

Wij Vliegen met KLM van Amsterdam naar L.A. en ook weer terug. Nu zou ik graag willen weten waar ik kan vinden in wat voor Type vliegtuig ik zit. Anders heb ik nog niks aan die site waar je kan zien waar je het beste kan gaan zitten. 

En weet iemand of je op die vlucht prive schermpjes hebt?
#33 - 19-08-2007, 15:12 uur

Harry

Hoi Shadow,

De KLM vliegt het hele jaar door dagelijks met vluchtnummer KL 601 naar LA: vertrek om 13:15 uur aankomst 15:20 uur, terugvlucht KL 602 vertrek LA 17:50 uur aankomst dag later Ams 13:15 uur, deze vlucht wordt uitgevoerd met een boeing 747 combi, dit zijn al oudere toestellen en hebben alleen in de business class eigen schermen, in de economy alleen monitoren om de zoveel rijen, goed boek meenemen dus. In het zomerseizoen wordt er op zo-ma-wo-do en zaterdag een extra vlucht naar LA uitgevoerd: vluchtnummer KL 603 vertrek 08:10 uur aankomst 10:25 uur, terugvlucht dus KL 604 vertrek LA 12:25 uur aankomst dag later Ams 08:00 uur, deze vlucht wordt uitgevoerd met een boeing 777-200 kleiner toestel maar veel moderner, met op elke plaats een eigen entertainment systeem met 80 films, spelletjes ook tegen andere passagiers, honderden uren muziek enz. boek meenemen is dan echt niet nodig, de tijd vliegt dan voorbij. Even over het vastleggen van stoelen bij KLM, alleen als je een Frequent flyer status hebt is het mogelijk om 90 dagen voor de vlucht te bellen met KLM om stoelen vast te leggen, heb je geen status kun je pas bij het (online) inchecken je stoel kiezen, de frequent flyers hebben dan meestal de beste plaatsen al gereserveerd.

Harry
#34 - 19-08-2007, 16:52 uur

Shadow$

Bedankt!  1smile

Jammer van die schermpjes want volgens mij gaat de tijd dan een stuk sneller in het vliegtuig  wink


#35 - 19-08-2007, 17:31 uur

Anouk

Op de site van KLM staat ook vanalles over de inflight movies enzo.. Kun je gelijk zien welke films er draaien..

http://www.klm.com/travel/nl_nl/travel_information/on_board/entertainment/index.htm

Daar heb ik dus ook op zitten kijken en ik weet nu dat ik op de heenweg geen eigen tv-schermpje heb maar op de terugweg wel.. Maar dat boeit me niet zo op de heenweg, de vlucht is overdag en dan kun je naar buiten kijken.. De terugweg is 's nachts dus dan is het wel fijn op een eigen schermpje te hebben vind ik :)

Ik hoop alleen dat ik niet weer op de vleugel zit, dat word dus onwijs vroeg naar Schiphol gaan voor mij.. Moest ik toch al, maar goed :P
#36 - 19-08-2007, 19:27 uur

jerbia

Even over het vastleggen van stoelen bij KLM, alleen als je een Frequent flyer status hebt is het mogelijk om 90 dagen voor de vlucht te bellen met KLM om stoelen vast te leggen, heb je geen status kun je pas bij het (online) inchecken je stoel kiezen, de frequent flyers hebben dan meestal de beste plaatsen al gereserveerd.

Wij hadden onze tickets via D-Reizen geboekt en hebben via hen 90 dagen vantevoren onze stoelen gereserveerd.
#37 - 19-08-2007, 19:30 uur

Anouk

Ik heb via cheaptickets.nl geboekt.. Zou het dan ook kunnen? Dat vroeg een stoel reserveren..
#38 - 19-08-2007, 19:38 uur

priskel

Wanneer kan ik het beste een ticket reserveren? We willen gaan van 28-06-08 t/m18-07-08 met BA.
Is het goedkoopste om te boekn rechtstreeks bij BA?

Gr Conny
#39 - 19-08-2007, 22:32 uur

pw.van.andel@hccne

>Ik heb via cheaptickets.nl geboekt.. Zou het dan ook kunnen? Dat vroeg een stoel reserveren
Ieder reisbureau kan voor hun boekingen, stoelen reserveren. Dat kost tijd = geld en dus hebben ze er vaak geen zin in.
>Wanneer kan ik het beste een ticket reserveren? We willen gaan van 28-06-08 t/m18-07-08 met BA.
>Is het goedkoopste om te boeken rechtstreeks bij BA?
De periode is hoogseizoen en voor de kerst 2007 zijn alle "mooie" vluchten al uitverkocht (tegen betaalbare prijzen). 19-08-07 kun je de vluchten al boeken. Het wordt niet goedkoper. Rechtstreeks boeken? Meestal rekenen luchtvaartmij'n iets minder reserveringskosten dan reisbureaus. Bovendien bepaal je dan zelf alles. Zoals de overstaptijd op Heathrow.     
#40 - 19-08-2007, 23:48 uur

Hans B

Net terug vanuit de VS.
De vliegtuigen waarmee Delta naar de overkant van de plas vliegt zijn echt niet de modernste.
Als toerist in de economy heb je geen eigen schermpje.
Het eten is echter zeer goed.
Hans
#41 - 24-08-2007, 22:25 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Mr-Leo

Dat vond ik ook! En ook zo veel! Steeds komen ze weer met wat langs. Drinken, chips tot zelfs voor iedereen een beker hägendas ijs aan toe. We hadden een kleine 2 uur vertraging op Atlanta en daarom gaf Delta een rondje (gratis drank). Maar misschien is dit wel normaal.
#42 - 25-08-2007, 14:10 uur

Anouk

Ik wou eerst ook met Delta vliegen maar heb toch voor KLM gekozen.. Nu hoef ik maar 1 keer in Detroit over te stappen op de terugweg (heenweg is rechtstreeks naar Houston) en anders zou ik 2 keer in Parijs over moeten stappen volgens mij.. Qua prijs had het ook niet veel uitgemaakt anders, maar rechtstreeks vind ik altijd nog fijner dan overstappen :P

KLM vs. Delta - welke is "beter"?
#43 - 25-08-2007, 16:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15