Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vliegtuig ervaringen

Discussie gestart

jaborg

Continantal

Privescherm met: muziek, film, comedyseries, spelletjes en de vlucht.
#16 - 13-04-2007, 21:10 uur

deh78

Vorig jaar met United van Amsterdam naar Washington Dulles gevlogen perfecte vlucht eigen schermpjes eten was goed personeel was vriendelijk
Van Dulles naar Miami met Ted gevlogen weinig op aan te merken hebben geen schermpje en we hoefden niet te eten was ongeveer 2 1/2 vliegen

Dit jaar gaan we met Continental....hoe is het met hun vliegen


Dennis
#17 - 15-04-2007, 20:29 uur
Amerika 2006.2007.2008.2011 http://dennisroelinamerika.wordpress.com/

peter1962

Ben benieuwd naar de continental ervaringen, wij vliegen er in september mee......

Wat Jaborg zei (prive schermen en zo), volgens die site over vliegtuig stoel indelingen en meer heeft ons toestel op de heenweg geen prove schermen en terug wel.......

Peter
#18 - 15-04-2007, 22:20 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

jaborg

Dit is wat wij ervaren hebben op de vlucht A'dam - Houston - Denver en terug

Het viel ons op dat het personeel al ouder was dan het gemiddelde personeel wat ik op vliegtuigen heb gezien. Niet dat dat uitmaakt hoor.
We vertrokken 's morgens en om 11.00 hadden we onze warme maaltijd al. Daarna was het vooral koffie, thee en veel water rond 15.00 uur kregen we een ijsje en vlak voordat we landde op Houston nog een broodje met gesmolten kaas. Aanrader is om zelf wat te eten mee te nemen want ik vond het erg weinig.
Zo te lezen bij andere ervaringen is dat niet alleen bij deze Maatschappij.

Vanaf Houston naar Denver kregen we pinda's en drinken. 

Op de terugweg hebben we 's morgens om 10.00 maar op het vliegveld een flinke fastfoodmaaltijd weggewerkt (ik kan altijd warm eten dat scheelt)
En ik hoop dat het een eenmalige vergissing is geweest dat ze op onze instapkaarten de verkeerde gate hebben opgegeven. Daardoor hebben we in Houston een flinke wandeling en een treinreisje moeten maken om weer 20 minuten voor vertrek op dezelfde plek uit te komen waar we uitgestapt waren. Gelukkig waren we niet de enige en hadden ze de boel niet dichtgedaan.

We hadden op beide vluchten priveschermen. En genoeg om je de hele vlucht niet te vervelen. En genoeg beenruimte gekregen (mijn vriend is bijna 2 mtr) We hebben er wel om gevraagd.

Al met al hebben we er prima mee gevlogen.

Wat ik wel heel raar vond, maar dat waren de passagiers zelf. Die blindeerde de raampjes om te slapen. Daar moest je het dan maar bij de hele vlucht mee doen. Als je zelf niet kan slapen is dat niet zo prettig dan wil je wel eens zien wat er gebeurt buiten.
#19 - 16-04-2007, 08:50 uur

Joep van Andel

Delta is momenteel bezig het interieur van hun vliegtuigen te veranderen, en in de nieuwe configuratie zal iedereen op intercontinentale vluchten ook een individueel tv-tje hebben  :)  Ben benieuwd of dat in Mei al het geval zal zijn... in Januari hadden we nog het oude interieur, zelfs in business class was dat een zware tegenvaller.

En weet iemand wat de status is van de veranderingen van het interieur van de Delta kisten ???

Groeten Joep
#20 - 12-06-2007, 21:01 uur

Mr-Leo

[..]

Aanrader is om zelf wat te eten mee te nemen want ik vond het erg weinig.

[..]

Mag dat eigenlijk nog? Zelf eten meenemen? Fruit en vleeswaren mag toch zowiezo niet? Van drinken weet ik zeker dat het niet mag volgens de nieuwe regels.
#21 - 12-06-2007, 21:15 uur

sweatbox

[..]

Aanrader is om zelf wat te eten mee te nemen want ik vond het erg weinig.

[..]

Mag dat eigenlijk nog? Zelf eten meenemen? Fruit en vleeswaren mag toch zowiezo niet? Van drinken weet ik zeker dat het niet mag volgens de nieuwe regels.

Je mag het niet Amerika invoeren, mag je het daarom ook niet mee het vliegtuig innemen?
#22 - 13-06-2007, 07:03 uur

jaborg

Ik doelde ook niet op fruit en vleeswaren. Die mag je niet invoeren. Ik doelde eigenlijk meer op het vreselijk ongezonde, maar ozo lekkere snaaierijen.
Al is het maar om de ergste lekker trek te stillen. 12 uur vliegen (ik kan er niet slapen) vergt heel wat tijdverdrijf  2006-20
#23 - 13-06-2007, 23:31 uur

jerbia

Volgens mij mag je gewoon zelf wat te eten meenemen. Je moet alleen de eventueel overgebleven etenswaren weggooien voordat je het vliegtuig verlaat. Ik neem zelf ook wat mee voor mijn kinderen omdat die nog wel eens moeilijk doen over de vliegtuigmaaltijd  ::).
#24 - 13-06-2007, 23:36 uur

USofA

Wij vliegen 1 september met Delta. Neem aan dat één en ander dan wel veranderd is in 't vliegtuig  :)
We landen op Atlanta, om daarna met een ander vliegtuig naar SFO te vliegen.

Hopen dat ik een beetje aan slapen toe kom in 't vliegtuig.


 dansbanaan
#25 - 18-06-2007, 08:48 uur

Mr-Leo

Delta is momenteel bezig het interieur van hun vliegtuigen te veranderen, en in de nieuwe configuratie zal iedereen op intercontinentale vluchten ook een individueel tv-tje hebben  :)  Ben benieuwd of dat in Mei al het geval zal zijn... in Januari hadden we nog het oude interieur, zelfs in business class was dat een zware tegenvaller.
Wij gaan eind Juni ik hoop dat je gelijk hebt.

Hans

Ik hoop dat je hier nog komt tijdens je reis, ben benieuwd hoe 't vliegen met Delta was! (tv-tje?) :)
#26 - 25-06-2007, 09:05 uur

USofA

Ben ook wel benieuwd :)
#27 - 18-07-2007, 09:52 uur

usfuturec

Ik reis practisch altijd met BA (British Airways), dan wel vanuit Brussel vermits ik daar ook woon. Ze hebben een uitstekende service (één van de betere in mijn ogen) en de zitjes zijn echt wel 'te doen' voor lange afstandsvluchten in Economy Class. Elke zetel heeft zijn eigen scherm en de hoofdsteun heeft een uitneembaar gedeelte om te kunnen steunen (handig om te slapen). Voor de prijs moet je het ook niet doen! Ik vertrek op 31/08 voor 6 maanden naar de VS en betaal een retour ticket BRU-PHX (Phoenix sky harbor) in economy wel te verstaan +- 430 € = is dus nog altijd een redelijke prijs denk ik eh!

Greetz  1smile
Steve (Brussels)
#28 - 28-07-2007, 01:23 uur
United States Future Citizen

bartensharon

Wij hebben onder meer met een 747 van Lufthansa en BA gevlogen. Deze hadden ook beide eigen schermpjes! Nu gaan we met KLM (A330). Deze heeft eigen tv scherm waarmee je niet alleen films kunt kijken maar ook computerspelletjes kunt spelen, kunt mailen en sms'en. Echt vet!

Groeten Bart en Sharon
#29 - 28-07-2007, 10:52 uur

pw.van.andel@hccne

>Deze heeft eigen tv scherm waarmee je niet alleen films kunt kijken maar ook computerspelletjes kunt spelen, kunt mailen en sms'en. Echt vet!
Neem wel een goede CreditCard mee want het gaat niet voor niks. Maar het werkt goed.
#30 - 28-07-2007, 17:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15