Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Voor alle dropverslaafden in Amerika

Discussie gestart

Chiefram

Uhhh... Ik bleek met mijn Debit card betaald te hebben en dat gaat niet Internationaal...

Zal het zo nog even opnieuw proberen! Ik MOET die drop hebben. Dit zijn alweer verloren dagen.  :'(
#16 - 07-08-2005, 23:32 uur

Jez

Je kan niet gewoon 4 weekjes wachten  ::) ::) ::)
#17 - 07-08-2005, 23:33 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Je kan niet gewoon 4 weekjes wachten  ::) ::) ::)

Nee!  :P





 ;) ;D
#18 - 07-08-2005, 23:34 uur

Jez

Zou er geen praatgroep bestaan waar je terecht kunt? De AD ofzo; Anonieme Dropaholics  ;D ;D ;D
#19 - 07-08-2005, 23:43 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Zou er geen praatgroep bestaan waar je terecht kunt? De AD ofzo; Anonieme Dropaholics  ;D ;D ;D

Nou, ik kan gemakkelijk zonder drop hoor, maar owee als ik ECHT TREK krijg in drop... dan moet alles en iedereen wijken en ga ik net zolang door tot ik het heb gevonden.

Zonder gekheid, ik heb een keer (en dit is ECHT gebeurd) mijn tante om 3 uur 's nachts uit haar bed gebeld, omdat ik niet kon slapen en trek had in drop. Ik wist dat ze een heel blik met drop in huis had.

Moet er wel bij zeggen dat deze tante in dezelfde wijk woonde als waar ik destijds woonde en dat ik dit bij deze tante ook kan doen. Zou het niet bij iedereen durven, om 3 uur 's nachts...

Ze vond het trouwens nog leuk ook.  ;)
#20 - 07-08-2005, 23:47 uur

Jez

Cheif, zal ik iets bekennen?

Ik heb nooit drop in huis, omdat ik mezelf niet kan beheersen  :-[ :-[ :-[

Ik vind drop het lekkerst als ik er zoveel mogelijk van tegelijk in mijn mond kan proppen  :-[ :-[ :-[
Dit werkt het best met kokindjes!

Ik heb het wel eens gepresteerd om met een volle puntzak drop van huis naar het centrum hier te lopen. Da's ca. 5 minuten. Toen ik er was, was de zak leeg............

Misschien is de AD meer iets voor mij...........
#21 - 08-08-2005, 00:08 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

PetraVS

Uhhh... Ik bleek met mijn Debit card betaald te hebben en dat gaat niet Internationaal...

Zal het zo nog even opnieuw proberen! Ik MOET die drop hebben. Dit zijn alweer verloren dagen.  :'(

Maar er zijn toch ook plenty bedrijven hier in de VS waarvan je drop kunt bestellen?

Een paar voorbeelden:
http://www.littledutchgirl.com
http://www.hollandsbest.com
http://www.thedutchstore.com
#22 - 08-08-2005, 00:25 uur

Chiefram

Cheif, zal ik iets bekennen?

Ik heb nooit drop in huis, omdat ik mezelf niet kan beheersen  :-[ :-[ :-[

Ik vind drop het lekkerst als ik er zoveel mogelijk van tegelijk in mijn mond kan proppen  :-[ :-[ :-[
Dit werkt het best met kokindjes!

Ik heb het wel eens gepresteerd om met een volle puntzak drop van huis naar het centrum hier te lopen. Da's ca. 5 minuten. Toen ik er was, was de zak leeg............

Misschien is de AD meer iets voor mij...........

Hahaha, ik ken dat gevoel Jez... hier precies hetzelfde!

Ik neem me voor om ze een voor een lekker langzaam op te zuigen, maar nee hoor... mijn hele mond in een zo kort mogelijke tijd volproppen (met kokindjes gaat dat inderdaad heeeeel gemakkelijk), zodat je nog amper kunt ademen, alles half doorgebeten doorslikken en terwijl de laatste dropjes je keel door glijden gaat je hand alweer in de zak om de volgende idioot grote lading erbij te proppen. Misselijk of niet misselijk, die zak (of zakken) moeten gewoon op, tot het allerlaatste dropje...

Die wordt wel lekker langzaam opgezogen!

En misselijk dat je dan bent en een vreselijke rotsmaak in je mond van al die drop. Zelfs de dag erna voel je je niet helemaal lekker zoals het hoort.

Komt me zo bekend voor...  ;D ;)
#23 - 09-08-2005, 15:26 uur

peperzout

hallo Chief

misschien hier ook eens een kijkje nemen

hier kan je zelfs hollandse kroketten en frikandellen bestellen hahahahaah

en die zitten in MI
www,thedutchstore.com


o ik zie dat petra deze url ook in haar logje had staan
nou ja beter 2 keer dan niet weten waar te zoeken toch?
#24 - 09-08-2005, 22:47 uur
« Laatst bewerkt op: 09-08-2005, 22:49 uur door peperzout »

Chiefram

Ja, ga me nu helemaal lekker zitten maken! LOL!

Ik heb het al zo moeilijk. De trek in babi pangang komt ook alweer naar boven...

 :-[
#25 - 10-08-2005, 00:02 uur

Jez

Ja, die ga ik niet voor je meeslepen, hoor! Dat gaat stinken, na 3 weken in een koffer  ;D
#26 - 10-08-2005, 00:10 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Ja, die ga ik niet voor je meeslepen, hoor! Dat gaat stinken, na 3 weken in een koffer  ;D

Nee, hahaha... ik eet het toch wel graag vers en madenvrij! LOL!
#27 - 10-08-2005, 00:15 uur

Loek

Ik heb bij Dubbel Dutch in Denver wel pakjes gezien van Conimex om zelf Babi Pangang te maken.  Is dat niets voor je Chief?
#28 - 10-08-2005, 06:10 uur

Chiefram

Ik heb bij Dubbel Dutch in Denver wel pakjes gezien van Conimex om zelf Babi Pangang te maken.  Is dat niets voor je Chief?

Wij hebben dit wel eens in Nederland gedaan, maar het was toch anders. Ik zeg niet dat het niet lekkerder was, maar zo'n lekkere smerige vette afhaalchinees smaakt soms veel lekkerder dan een zelfgemaakte schotel. Alleen al de nasi met gebakken eieren van de afhaalchinees is iets dat alleen de chinees kan maken...
#29 - 10-08-2005, 16:22 uur

Dutch


Maar er zijn toch ook plenty bedrijven hier in de VS waarvan je drop kunt bestellen?

Een paar voorbeelden:
http://www.littledutchgirl.com
http://www.hollandsbest.com
http://www.thedutchstore.com


Fantastische tip! Ik heb hem meteen doorgestuurd naar een vriend in SC ;D
#30 - 06-09-2005, 14:17 uur
There's no substitute for cubic inches

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15