Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat is mijn huis waard in... ??!!

Discussie gestart

sweatbox

Over die lage plafonds, in oudere huizen zijn ze inderdaad wat lager dan je in NL gewend bent.  Maar in de meeste nieuwe huizen zijn ze vrij hoog, minimaal 8 foot (243 cm).  Grappig, blijkbaar zijn de eisen in NL afgeleid van US maten; 8 foot is namelijk 243 cm, wat jij als NL eis definieerde Chief.

Volgens het oude buwbesluit was de minimale vrije hoogte 2,40m. Volgens het nieuwe bouwbesluit (2003) moeten ruimtes minimaal 2,60m hoog zijn. Het lijkt me trouwens stug dat de maatvoering is afgeleid van voeten, duimen of andere lichaamsdelen.
#31 - 10-08-2006, 19:39 uur

Chiefram

Een goede makelaar in de US...

De grootste zijn Coldwell Bankers, Remax, 21th Century...

Die hebben wel de meeste huizen in hun programma, maar hou er rekening mee dat die wel duizenden vestigingen hebben door heel Amerika, zelf per woonplaats kunnen er al 3 verschillende zitten.
#32 - 10-08-2006, 20:22 uur

kibri(natalie)

Je kunt ook eens kijken op www.zillow.com.  Daar kun je gewoon een adres opgeven, en middels een satteliet foto het huis zien, aangevuld met information over de waarden van dat huis over de jaren.  Ik vind het wel een beetje vergelijkbaar ment funda.nl
Een goede makelaar in de US...

De grootste zijn Coldwell Bankers, Remax, 21th Century...

Die hebben wel de meeste huizen in hun programma, maar hou er rekening mee dat die wel duizenden vestigingen hebben door heel Amerika, zelf per woonplaats kunnen er al 3 verschillende zitten.


dank je voor jullie tips!!! :)
#33 - 11-08-2006, 09:57 uur
Groetjes natalie

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15