Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

11 juni 2008, 14 daagse groepsrondreis, wie gaan er ook??

Discussie gestart

Hanneke2

Ja, spannend hè?  ::)
Grappig dat we nu eigenlijk al "contact" met elkaar hebben.
Misschien doe ik het niet goed maar op het Foxforum moet je je a.h.w. steeds opnieuw aanmelden  :-\
#16 - 16-01-2008, 20:48 uur

Mandy1982

Ja, spannend hè?  ::)
Grappig dat we nu eigenlijk al "contact" met elkaar hebben.
Misschien doe ik het niet goed maar op het Foxforum moet je je a.h.w. steeds opnieuw aanmelden  :-\

Ja ik vind het ook wel grappig dat we nu al "contact" hebben. Bij Fox kun je aanvinken of je een mail wilt ontvangen als er een reactie geplaatst is, maar volgens mij werkt dat ook niet altijd....
#17 - 17-01-2008, 07:41 uur

Hanneke2

En je moet steeds de hele handel opnieuw invullen op dat forum  :D
Er hebben zich twee nieuwe mensen gemeld, leuk hoor. Ik denk dat we nu op ongeveer 20 mensen zitten, heb nog niet gekeken.
#18 - 17-01-2008, 10:10 uur

Mandy1982

En je moet steeds de hele handel opnieuw invullen op dat forum  :D
Er hebben zich twee nieuwe mensen gemeld, leuk hoor. Ik denk dat we nu op ongeveer 20 mensen zitten, heb nog niet gekeken.

Ja dat vind ik ook een nadeel dat je bij Fox steeds alles opnieuw moet invullen....maar ja, het is niet zo'n drama natuurlijk. Ik had inderdaad ook al gezien dat er nog 2 nieuwe mensen zich aangemeld hebben. De groep wordt al groter....leuk!!  :)
#19 - 17-01-2008, 12:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15