Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

22 dagen rondreis vanaf SF - hulp gevraagd

Discussie gestart

Marianne

Nee, daar schiet je niets mee op. Is ook buiten het park, en verder van de vallei.
Ik zou voor de Yosemite Lodge gaan (een family Room of een van de andere kamers in de lodge, gewoon regelmatig checken of er iets vrij komt) of Housekeeping Camp (tenten) of Curry Village (tent of cabin. Meestal is of komt er nog wel wat vrij in CV.

Marianne
#16 - 24-03-2010, 16:17 uur

Harm-Jan

Ok Marianne, Ik laat de reservering staan die ik heb en kijk regelmatig of er iets vrijkomt wat jij noemt...

Bedankt hoor !!!!

Groetjes

HJ
#17 - 24-03-2010, 16:20 uur

nanouk

daar ben ik weer.... computer had het begeven :'(. daarom werd het wat stil aan mijn kant.
Heel erg bedankt voor jullie suggesties!
Heb wel inmiddels een wat groter rondje gemaakt, willen jullie eens kiiken wat jullie hier van vinden?
Dag
1 en 2 San Francisco (Beresford)
3  Monterey (Montery by the Sea)
4  Santa Barbara (Mar Monte)
5 Los Angeles (Dunes Inn Sunset)
6 en 7 San Diego (Hacienda Hotel)
8 Tucson (Double Tree Reid)
9 Sedona (Super 8)
10 Grand Canyon (Plaza Resort)
11 Page (BW Lake Powel)
12 en 13 Bryce (Ruby's Inn)
14 Zion (Zion Lodge)
15 en 16 Las Vegas (New York)
17 Death Valley (Furnace Creek)
18  Mammoth Lakes (Alpenhof Lodge)
20 en 21 El Portal  ( Cedar Lodge) Yosemite
22 San Francisco (El Rancho)
22 naar huis.

Is het leuk om 2 dagen in Bryce te zitten of is Zion dan beter? Kennen jullie Zion Lodge?
Welk hotel in Las Vegas raden jullie aan met 2 meiden van 12 en 14 die dol zijn op glamour etc..
Heb erbij gezet in welk hotel we eventueel verblijven, als jullie het kennen hoor ik ook graag of het een goede keuze is!

#18 - 26-03-2010, 10:28 uur

Harm-Jan

Hoi Nanouk,

Voor wat betreft Las Vegas kwamen wij (ook met 3 dames thuis) uit op Flamingo, dat ligt centraal op de strip, zodat we alle kanten uit kunnen.

Zion & Bryce doen we niet, mss een volgende keer....  >:D

Gelukkig doet je computer het weer, nu nog zien dat je het Amerika-virus krijgt...  ;D

Groet

HJ
#19 - 26-03-2010, 11:07 uur

Tet14

Waarom wil je toch via Tucson naar Sedona?  Waarom niet rechtstreeks? Voor Zion heb je in het algemeen meer tijd nodig dan voor Bryce.
#20 - 26-03-2010, 11:10 uur

nanouk

Tuscon werd me aangeraden, maar ik begrijp van jou dat het een beetje onzin in om daar 1 dag rond te kijken? Qua tijd sla ik die dan liever over.
Is Sedona dan wel aan te raden of is het beter om vanaf San Diego  op een andere manier te rijden zodat we meer tijd bij Zion hebben?

Het is inderdaad heel leuk om zo'n reis te plannen, maar eigenlijk wil ik te veel in te weinig tijd....
denk dat we beter nog een keer (later als de kinderen niet meer meegaan) samen een trip moeten maken..

Maar nu eerst een geweldige reis voor het hele gezin uitzoeken!
#21 - 26-03-2010, 11:45 uur

Marianne

Zion Lodge ligt mooi, maar zeker met kinderen zou ik voor Sprindale gaan. En als je toch veel geld uittrekt voor die overnachting, dan is Desert Pearl Inn geweldig. Zie bijvoorbeeld ons 2008-verslag.
En ja, 2 nachten daar.
Zie ook ons verslag voor Flamingo, onze meiden vonden de kamer geweldig, maar het kan natuurlijk veel luxer (wij zijn niet veel gewend  ^-^).

(Ik verheug me ook al op een trip zonder kinderen.)

Marianne
#22 - 26-03-2010, 11:48 uur

Yessica

Is het leuk om 2 dagen in Bryce te zitten of is Zion dan beter? Kennen jullie Zion Lodge?
Welk hotel in Las Vegas raden jullie aan met 2 meiden van 12 en 14 die dol zijn op glamour etc..


Ik zou liever 2 dagen in Zion zitten dan in Bryce. Toen ik voor het eerst een reis samenstelde die kant op ging ik ook voor 2 dagen Bryce, 1 dag Zion, maar in de praktijk bleek andersom toch beter te zijn. Uiteindelijk hebben we het omgedraaid en waren we daar erg blij mee.

Wij hebben overnacht in de Zion Lodge omdat we het  het prijsverschil waard vonden om midden in het park te zitten en dat was heerlijk! ik vond de kamers wel wat donker eerlijk gezegd, maar als je dan naar buiten loopt en je ziet die prachtige bergen, dat maakt het donkere kamertje zeker goed! En... wij wilden graag de trails daar bewandelen en dan is het toch wel fijn dat je 's morgens om 6 uur kunt vertrekken. Als je van buiten het park moet komen is dat ietsje lastiger. Fijne sfeer daar ook en lekker rustig trouwens!

Ik denk dat je dochters overweldigd zullen zijn door Las Vegas en dat eigenlijk ieder hotel aan de Strip wel aan de verwachtingen voldoet. Ik zou lekker praktisch gaan zitten, ergens op het midden van de strip. New York New York is prima hoor, maar je zou ook het Paris kunnen doen, Ceasar's Palace of het Venetian. Het Flamingo vind ik ook een absolute topper!
#23 - 26-03-2010, 11:55 uur



Tet14

Met een paar korte stops is het ongeveer 7 uur rijden van San Diego naar Tucson (commuters zullen het sneller rijden ,maar jij bent op vakantie...)
Van San Diego naar Sedona is ongeveer 8 uur rijden met de stops.  De snelste route is I8 van San Diego naar Gila Bend in Arizona. Dan az85 naar I10, I10 richting Phoenix via de west 101 loop naar I17. Dan exit 298 naar az179 en naar Sedona.  Je zal dus niet veel tijd voor Tucson hebben en het is zo'n 4 uur langer rijden.  Als het te ver is tussen San Diego en Sedona in een dag dan vind je genoeg hotels vooral in de omgeving van Buckeye en Good Year west van Phx.  Spitsverkeer in Phoenix kan druk zijn.
Tet
#24 - 26-03-2010, 12:34 uur

nanouk

Ik denk dat dat wel te doen is in 1 dag van San Diego naar Sedona. Bij deze is Tucson geschrapt  ;).
Bryce 2 dagen en Zion 1 dag gaan we omdraaien. (en ik zal even kijken naar jullie hotel suggesties, liggen die buiten of in het park?)
Dan hebben we 1 dag extra over, waar zullen we die aanplakken?
  • San Francisco
  • Santa Barbara
  • of ergens anders?
#25 - 27-03-2010, 09:25 uur

Marianne

Zion Lodge ligt in het park, de Desert Pearl Inn ligt in Springdale, dat ligt tegen Zion aan. Alle accommodatie in Springdale ligt prima, er rijdt een gratis shuttlebus naar de ingang van het park. Daar stap je over op de Zion-shuttle. Met de auto mag je niet de canyon in - tenzij je in de Ldoge overnacht.
Bij Bryce heb je een aantala motels die vlak tegen de ingang van het park aanliggen (Bryce View Lodge, Ruby's Inn). In het park is er de Lodge. Ik heb daar nog nooit overnacht, maar dat lijkt me wel erg mooi. Zit wel snel vol.

Marianne
#26 - 27-03-2010, 11:12 uur

Tet14

Ja, die park lodge in Bryce is wel bizonder. Rustiek!  Dat zou ik eerst proberen http://www.brycecanyonforever.com/  Kan me niet herinneren of zee een pool hebben, denk het niet en dan zitten de kinderen misschien liever in Ruby's. Stargazing is wel geweldig in Bryce.
Wat je reis betreft: Zelf ben ik geen liefhebber van het splitsen van San Francisco. Ik zou bij SFO overnachten en dan de volgende dag meteen de korte rit naar Monterey. Bewaar misschien SF tot het eind van je vakantie voor drie nachten (2 hele dagen).  Perfekt slot van zo'n prachtige reis.
Tet
#27 - 27-03-2010, 11:26 uur

Bas_en_Es

Hi,

je zou nog een dag langer in de buurt van LA kunnen rondbrengen als je houdt van disney of universal studios e.d. Of een dagje strand rond Santa Monica/Venice Beach  8).
wij hadden 3 nachten SFO aan het eind, maar hadden het achteraf liever aan het begin willen hebben. Had vooral met vermoeidheid te maken en het feit dat het daar ineens zo achterlijk koud was  ;D
Suc6 met het plannen van deze mooie reis!
Gr,
Es.
#28 - 28-03-2010, 14:39 uur

Tet14

Ik denk niet dat je de eerste dagen erg fit zal zjn na de lange vlucht en de jetlag Es.
#29 - 28-03-2010, 14:55 uur

nanouk

Ik denk dat we het toch aan het begin houden, de dagen San Francisco. Voor beiden opties is wat te zeggen, maar het is wat handiger met de (kosten van) huurauto.
Die halen we dan pas de 3e dag op. Scheelt toch weer een paar dagen!! ;)
Springdale ga ik zeker met dochters bespreken, een zwembad vinden ze waarschijnlijk leuker dan midden in het park zitten, wij zullen zeker een andere keuze maken als we weer met zijn tweetjes op vakantie gaan ;D Deser Pearl Inn is zeker gaaf zeg! :angel:
Is er iemand van jullie bij de Jelly Bean fabriek geweest?
Hebben jullie nog andere tips wat we absoluut moeten zien?
#30 - 28-03-2010, 16:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15