Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

26 dagen west amerika , is deze route mogelijk?

Discussie gestart

Tet14

Je route in "paars"" is prima. Ik zou er weinig meer aan veranderen.  Genoeg tijd ergens voor is bertrekkelijk natuurlijk. Mijn voorkeur gaar uit naar Death Valley boven Yosemite maar op een eerste reis zou ik het zeker doen zoals vermeld. Dus 3 nachten Yose en 1 nacht DV. DV naar Las Vegas is maar 2.5 uur rijden (vanaf Furnace Creek) en ik zou je willen afraden in het donker te rijden.
Dan voor DL (Anaheim). Ik zou de derde dag laat in de middag al naar Anaheim vertrekken van San Diego, dan ben je vroeger in DL en de volgende morgen vroeg kan je al bij de kassa staan. Na DL kan je naar LA rijden.
Zion-Bryce is 2 uur rijden en Bryce naar Page is 3 uur. Er is echter nogal wat te zien onderweg. 1 nacht Bryce is meestal ruim voldoende. En alweer, ga niet in het donker rondtuffen.
Tussen GC en Phx wil je wellicht door Sedona rijden. De weg tussen Flagstaff en Sedona (az89A) is prachtig langs Oak Creek Canyon en Slide Rock. En www.visitsedona.com
Tet
#31 - 14-07-2010, 09:19 uur

Marianne

Ja, het is mooi zo.
Je hebt het over Sequoia: dat is een ander NP. Ik bedoelde de sequoiabomen in Yosemite (zijn op 3 plaatsen te vinden).
Je kunt het doen zoals Hans aangeeft: vanuit SF langs de Mariposa Grove met sequoia's rijden. Je zou dan ook nog door kunnen rijden naar de vallei om daar te overnachten, zeker als je de volgende dag de Panorama Trail wilt doen, want dan moet je de bus in Yosemite Village hebben.
Het enige wat jammer van eerst naar de Mariposa Grove rijden is dat je dan de mooiste wegen naar het park (de 120 en de 140) mist.
Maar goed, dat zijn details, die kun je altijd nog invullen. Je zult merken dat 2 volle dagen Yosemite niets te veel is. Boek op tijd, zelfs in september.
Nog even over de Panorama Trail: er vertrekt ook nog een bus om 8.30, die zou mijn voorkeur hebben, het is wel prettig om op tijd te beginnen gezien de lengte van de wandeling.

Marianne
#32 - 14-07-2010, 10:54 uur

Remmoss

Bedankt , ik ben blij dat deze route al wat beter is . De panorama trail willen wij zeker ook gaan doen.

Ik had nog een vraagje over autohuur bij expedia , ik zie net als je een dodge charger huurt voor een maand dat het 800 euro kost en vroeg me af er dan nog extra kosten bij komen als ik af gaat rekenen?

bedankt
#33 - 15-07-2010, 16:04 uur

Remmoss

Was nog iets vergeten> Dit word aangegeven .

Dollar Rent A Car Groot Auto
Airconditioning, automatische versnelling, onbeperkt kilometeraantal, Aanrijding & Schade, Inbraak, Derde partij Aansprakelijkheid Verzekering, Stad/Luchthaven Toeslagen, Wegen belasting, BTW, Toegevoegde Aanspareklijkheids Verzekering voor de Verenigde Staten en Canada. .
Dodge Charger of soortgelijk, 5 volwassenen, 4 grote koffers, 2 - 4 deuren

Maar nu ben ik bang dat er ineens kosten bijkomen als ik op het vliegveld aankomt en we zijn met zijn drieen moet je ook nog extra betalen omdat we alle drie de auto besturen. Zijn de verzekeringen die bovenaan staan aangeven ook voldoende?

bedankt,

remco
#34 - 15-07-2010, 16:18 uur

hdeweert

Voor revieuws kijk op de website van USA 4 ALL

http://www.verenigdestaten.info/review/review_categories_yahoo_cats2.php?category=Autoverhuurbedrijven

voor elke bestuurde zul je bij moeten betalen.
Succes
Harm
#35 - 15-07-2010, 16:28 uur

Remmoss

bedankt harm . Ik kan alleen niks vinden over de kosten van extra bestuurders.

Remco
#36 - 15-07-2010, 16:33 uur

Marianne

Ik heb geen ervaring met expedia, maar normaal gesproken kies je een bepaald pakket, waarin al dan niet extra bestuurders zijn inbegrepen. dit heet vaak het Gold Pakket, of zoiets. Daar zit dan ook een tank benzine bij in.
Heb je al geboekt of moet je dat nog doen? Je zou ook eens bij eautouur of bij usareisen.de kunnen kijken.
Bij huur in Californië hoef je niets extra te betalen voor een 2e bestuurder. Hoe het dan met een derde bestuurder zit weet ik niet. Als het veel scheelt zou je ook met z'n tweeën kunnen rijden.
Check wel of er geen drop off kosten zijn, dit zijn kosten die je ter plekke moet betalen, en het is vervelend als men daar niet op de hoogte is van de afspraken.

Marianne
#37 - 15-07-2010, 16:44 uur

Remmoss

bedankt marianne . Ik zit nu op dollar.com te kijken en daar hebben ze een city special voor een dodge charger dat totaal uitkomt op 1000 dollar.

ziet dit pakket er volgens jouw goed uit ?

4 Weeks at $163.39 per week. Unlimited mileage. Rate Code: RWUW8 City Special Rate $189.99 Weekly Rate*
$163.39 Total Base Rate* $653.56 U.S. Dollar (USD)   Rate Details
Apt Conc Recov Fee   $95.79 Facility Charge   $10.00 One Way Drop Charge   $200.00 State Tax   $83.83 Tourism Surcharge   $22.87 Vehicle License Fee   $8.68 Total Est. Mandatory Charges  $421.17  Est. Grand Total  $1,074.73

bedankt
#38 - 15-07-2010, 16:47 uur

Marianne

Ik heb even op expedia gekeken en daar staat dit:

Misschien moet je ter plaatse andere kosten voldoen, zoals bijtanken, toeslagen voor extra bestuurders, toeslagen voor een jonge bestuurder, en bezorging- en ophaalkosten.
Datumwijzigingen leiden mogelijk tot prijsveranderingen.
Op het tijdstip van verhuur worden mogelijk extra kosten of toeslagen in rekening gebracht


Goed uitkijken dus.

Je moet niet op een Amerikaanse site kijken, dan gaat het met de verzekeringen niet goed. En het moet ook zonder drop off kosten kunnen. Hebben jullie nog met het Underage probleem te maken?

Marianne
#39 - 15-07-2010, 16:50 uur

Remmoss

We zijn beiden 25 . Dus expedia lijkt niet echt een goede optie ?

Weet je toevallig ook wat de kosten voor borg zijn die je op het vliegveld moet betalen ?

bedant
#40 - 15-07-2010, 17:00 uur

hdeweert

Kijk een als voorbeeld hier
http://www.exit-reizen.nl/reizen/huurautos/dollar_main.html#Silver
een tweede bestuurder is in Californie  gratis de voor meer zal waarschijnlijk betaald moeten worden.
Het huren van een auto in Amerika cq in $ lijkt mooi maar is het vaak niet
1 kijk eens welke verzekeringen je nodig hebt,    minimum  cdw, ldw,  wa AANGEVULKD MET sli EN lis
http://www.exit-reizen.nl/reizen/informatie/huurautoverzekering.html
http://www.exit-reizen.nl/reizen/informatie/huurautoverzekering.html
2 waarschijnlijk word je Europese CC niet geacepteerd.
De borg word geregeld via je CC een contante borg ben ik nog niet tegen gekomen maar dat kost je een klein kapitaal, en ze gaan er vast moeilijk over doen.
Waarom zou je borg op het vliegveld moeten betalen?

Harm
#41 - 15-07-2010, 17:08 uur

Remmoss

bedankt harm .

Ik bedoelde eigenlijk bij het bedrijf waar je de auto op haalt die zich bevind op het vliegveld. Ik heb een creditcard van de ing en deze heb ik vorig jaar ook gebruikt in amerika .

bedankt
#42 - 15-07-2010, 17:14 uur

Remmoss

volgend jaar september zijn we beide 26 marianna , was ik even vergeten .
#43 - 15-07-2010, 17:17 uur

Remmoss

Harm bij exit reizen valt het mij op dat elke pakket exclusief drop of kosten zijn .

bedankt
#44 - 15-07-2010, 17:21 uur

hdeweert

ik denk dat je over het gebruik van de auto beter een nieuw topic kan starten.
het onderwerp gaat langzaam of topic.
Dit onderwerp gaat over een route van 26 dagen en de mogelijkheden

Harm
#45 - 15-07-2010, 17:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15