Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

3 Belgen gaan op rondreis in Californie en vragen jullie mening

Discussie gestart

brakke

Ik vind 1 dag San Francisco wel erg weinig...


We hebben Lannoo's reisgids en daar staat een dagwandeling in SF in. We waren van plan deze te doen. Deze begint op Union Square en gaat naar China Town dan cable car richtingGhirardelli Square en dan via The Embarcadero naar Coit Tower, Washington Square en Columbus Ave. Wat moeten we volgens jou nog zeker gezien hebben dan? (dan lassen we dat er misschien tussen  ;))
#16 - 23-03-2009, 11:56 uur

brakke

Kijk eens of je vanaf LA terug kunt vliegen ipv Phoenix. Die 13e dag wordt anders alleen maar rijden over een dodelijk saaie route, alleen om je vliegtuig te halen in Phoenix. En Phoenix zelf is nou ook niet echt super boeiend. 

Als we een terugvlucht nemen in LA kost ons dat meer dan het dubbele dan wat het nu zou kosten.  :) Dat hebben we er niet voor over. Zou het dan ms beter zijn om in LA te landen en vandaar richting Flagstaff te rijden. Of is dat ook zon saaie (en te lange) route?:)

In elk geval het zal een retourticket worden, maar de stad kan nog veranderd worden. Of ms vertreken in LV? Ik weet het echt niet wat het beste zou zijn! :-\

Grtz
#17 - 23-03-2009, 12:04 uur

brakke

Citaat
Volgens Mapquest zou het ongeveer 6u rijden zijn.

Maar dat is niet via de Pacific Coastway ;).als je via de Interstate 5 gaat dan is het een uur of 6 rijden als je niets tegen hebt!

Om op het andere topic van jou terug te komen over welke auto jullie willen huren: Mustang of Charger :-\ ,als je het in 6 uur via de Pacific wilt doen dan raad ik je aan om een Mustang GT Shelby 500 te huren ;) maar dan lukt het je nog niet!

Maar ff zonder gein,die route neemt echt veel tijd in beslag,er zijn genoeg mensen op dit forum die dat hebben ervaren en jou hetzelfde kunnen vertellen als wat ik zeg.

Groeten Jeroen

Zo'n Mustang Shelby zegt mij wel iets ;)
Nee, we zullen er zeker rekening mee houden. De Pacific Highway is iets wat ik persoonlijk heel graag zou doen dus best ni te veel stress dan :)
#18 - 23-03-2009, 12:08 uur

Marianne

Kijk eens of je vanaf LA terug kunt vliegen ipv Phoenix. Die 13e dag wordt anders alleen maar rijden over een dodelijk saaie route, alleen om je vliegtuig te halen in Phoenix. En Phoenix zelf is nou ook niet echt super boeiend. 

Als we een terugvlucht nemen in LA kost ons dat meer dan het dubbele dan wat het nu zou kosten.  :) Dat hebben we er niet voor over. Zou het dan ms beter zijn om in LA te landen en vandaar richting Flagstaff te rijden. Of is dat ook zon saaie (en te lange) route?:)

In elk geval het zal een retourticket worden, maar de stad kan nog veranderd worden. Of ms vertreken in LV? Ik weet het echt niet wat het beste zou zijn! :-\

Grtz

Waarom zou een terugvlucht vanaf LA je meer dan het dubbele kosten? Vliegen op LA is misschien wel wat duurder dan op Phoenix, maar erg veel zal het niet schelen. Met zo weinig tijd zou ik die optie serieus overwegen. Je hebt dan ook een retour, of eigenlijk heet het een open jaw. De prijs wordt bepaald door het gemiddelde te nemen van een retour LA en een retour Phoenix. Enige voorwaarde is dat de vluchten bij dezelfde luchtvaartmaatschppij uitgevoerd worden.

Marianne
#19 - 23-03-2009, 21:43 uur

Jez

Als we een terugvlucht nemen in LA kost ons dat meer dan het dubbele dan wat het nu zou kosten. 

Nu bij connections.be: vanuit Brussel, aankomst in Phoenix, vertrek vanuit Los Angeles, € 410,75 per ticket, reisperiode half/eind oktober. Dat vind ik een hele nette prijs!
#20 - 23-03-2009, 22:17 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

brakke

Ik had het ondertussen ook al door dat dat eigenlijk ni zoveel kost. Was gewoon op de verkeerde sites aant zoeken.

We zullen dus idd in La terug vertrekken en de tijd die we daar mee uitsparen verdelen we onder SF en Pacific Highway.

Merci voor de moeite in elk geval!!
#21 - 25-03-2009, 08:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15