Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Grand Canyon Hike

Discussie gestart

Dirc

Wij gaan juni 2012 weer naar de USA met de GC op de planning.
Ik ben hier al eerder geweest maar wil nu graag naar beneden hiken en daar ook overnachten.

Wij komen aan in het Grand Canyon national parc via Williams.
Welke hike tours zijn daar aan te raden die we in kunnen doen met 1 overnachting beneden en hoelang duurt een hike ongeveer?

#1 - 24-01-2011, 14:45 uur

hdeweert

Hallo Dirc
Voor overnachting in de GC zul je een permit nodig hebben. Lees alles over de GC hier
http://www.nps.gov/grca/planyourvisit/backcountry.htm
Harm
#2 - 24-01-2011, 17:06 uur

Marianne

Als je in de Phantom Ranch gaat overnachten heb je geen permit nodig, wel als je gaat kamperen. Lees de NPS-site eens goed door, je bent er eerder geweast, dus je weet waar je de informatie kunt vinden.
De PR moeten jaren van te voren gereserveerd worden, zie hiervoor http://www.grandcanyonlodges.com/ en dan via lodging naar de Phantom Ranch. Je kunt niet online reserveren.

Als je naar beneden loopt kun je het beste heen via de South Kaibab Trail en omhoog via de Bright Angel Trail. Bij die laatste is meer schaduw en je hebt water onderweg (hoewel je daar nooit op mag rekenen, neem altijd voldoende mee).

Marianne
#3 - 24-01-2011, 20:05 uur

Dirc

Hmm houdt dit in dat ik in principe al te laat ben om te reserveren tegen de tijd dat ik de precieze datum weet (ergens herfst dit jaar).
#4 - 24-01-2011, 20:59 uur

Tet14

Proberen kan altijd natuurlijk www.nps.gov/grca
#5 - 24-01-2011, 21:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15