Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

4th of July in Las vegas of San Francisco

Discussie gestart

ilssse

Als je kon kiezen om Independence day in Las vegas of San Francisco te vieren wat zou je dan kiezen en waarom???
Ik zit nog een beetje te twijfelen welke kant ik mijn route zal beginnen....
#1 - 14-09-2008, 14:08 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Makki

Persoonlijk zou ik deze dag doorbrengen in SF.
Er is heel veel te zien en te doen rondom pier 39 en The Cannery.
Las Vegas op zichzelf is één en al licht en ik vrees dat de viering hier minder tot uiting zal komen dan in SF.
Makki
#2 - 14-09-2008, 16:58 uur

PetraVS

San Francisco!  Wij hebben beiden gedaan en tevergeefs op vuurwerk gewacht in Las Vegas, bovendien was het snik- en snikheet daar.  In San Francisco is er vuurwerk boven de baai (al kwam bij ons de mist net binnenrollen, gaf wel een mooi kleurenspel).
#3 - 15-09-2008, 21:48 uur

ilssse

Top!! Dank jullie wel dan kies ik dus toch voor San Francisco!!!
Is hier overdag ook al een parade?? Of is er alleen 's avonds vuurwerk?
#4 - 19-09-2008, 17:28 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Christa

Hoi,

Ik zit volgend jaar ook op 4 juli in SF. Ik weet niet of je al een hotel hebt geboekt, maar ik heb het voor de zekerheid maar vast gedaan. Een tip: als je niet de hoofdprijs wilt betalen, kan je eens proberen via Priceline te boeken. Ik heb zo een viersterrenhotel vlakbij Union Square gevonden voor 89 euro per nacht, niet gek denk ik voor het Independance Day weekend. ^-^

groetjes,
Christa
#5 - 01-11-2008, 15:33 uur

ilssse

89 euro per nacht.... dat vind ik niet echt goedkoop....
Ik wil zoiezo kijken of ik iets kan vinden rond Fishermans Wharf Lijkt me erg leuk in San Francisco
#6 - 07-11-2008, 17:34 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Hans B

Volgend jaar 4th of July zit ik ook in SF.
Ik slaap in m'n camper.
Bij de Wal*Mart kost niks.

HAns
#7 - 07-11-2008, 19:51 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Marianne

Ik denk dat je heel blij mag zijn met 89 euro per nacht! Priceline is inderdaad een optie, maar het nadeel is wel dat je niet meer kun annuleren. Bij fishersman's Wharf zou je eens kunnen kijken naar het Townhouse Motel.
Heb je een auto in SF? Kijk dan goed of je moet betlaen voor het parkeren, dan kan aardig duur zijn (20 - 30 dollar pe nacht). Bij het Townhouse motel is parkeren graits. Wij zaten de afgelopen zome in de Columbus Motor Inn, ook heel goed gelegen, en gratis parkeren. Wel wat duurder, maar mooie ruime kamers.

Christa, wat betaal je in dollars? Misschien handiger om de prijs in dollars te vermelden, de prijs in euro's kan nogal varieren.

Marianne
#8 - 07-11-2008, 21:23 uur

ilssse

Als ik kijk om roomsavers.com zie ik zelfs hotels voor 50 dollar per nacht...
#9 - 11-11-2008, 17:21 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Marianne

Ook voor die periode? Met gratis parkeren?

Marianne
#10 - 11-11-2008, 23:11 uur

Christa

Beetje late reactie nog... zie dat ik me vergist had. Ik bedoelde dat ik 89 dollar kwijt ben, maar ik heb mijn mail er nog even op na geslagen en het bleek zelfs maar 80 dollar te zijn. Inclusief tax is dat dus iets van 92 dollar. Daar ben ik zelf heel tevreden mee. Het is wel zo dat je er niet gratis kunt parkeren, via het hotel kost dit iets van 35 dollar per dag, maar we gaan kijken of we in de buurt wat goedkoper terecht kunnen.

groetjes,
Christa

http://christajohankurtnaarvs.reismee.nl/home/
#11 - 07-12-2008, 19:26 uur

kings fan

Hoi,

Zeker een slaapplaats vastleggen voor 4th of July. Hebben ooit tot 2 u 's nachts moeten rondrijden en daardoor ver van ons traject moeten  afwijken. Deze nacht is vaak wel wat duurder, maar er zal weinig anders opzitten. Eindigen in Vegas is altijd super, je kijkt je ogen uit je kop en je kan hier nog goed relaxen.

Amuseer je,

C.

#12 - 09-12-2008, 22:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15