Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Aangepaste route SF-SF sept 2010

Discussie gestart

Hanneke

Beste allemaal,
Enige tijd geleden heb ik met hulp van dit forum een route samengesteld (zie vorig topic).
In het kader van less is more heb ik, met behoud van jullie tips, een 2e route bedacht waarbij we niet meer naar Moab gaan zodat we op andere plaatsen langer kunnen blijven (bv Zion en de kust). De rust van deze route bevalt me beter en Moab en omgeving zullen we een andere keer gaan ontdekken. Zouden jullie nog een keer willen meekijken of deze route goed in elkaar zit? Tips zijn natuurlijk welkom. Alleen Yosemite is gereserveerd, in de rest van de planning kan nog geschoven worden.
Alvast bedankt,
Hanneke

Route 2 (gewijzigde route)
Dag 1 – ma 6 sept Amsterdam – San Francisco hotel (Travelodge SFO airport?)
Dag 2 – di 7 sept San Francisco-Yosemite tent upper pines
Dag 3 – woe 8 sept Yosemite tent upper pines
Dag 4 – do 9 sept Yosemite tent upper pines
Dag 5 – vrij 10 sept Yosemite  – Bodie- Lee Vining hotel/tent
Dag 6 – za 11 sept Lee Vining – Death Valley hotel
Dag 7 – zo 12 sept Death Valley-Las Vegas hotel
Dag 8 –ma 13 sept Las Vegas- Zion tent
Dag 9 –  di 14 sept Zion  tent
Dag 10 –  woe 15  Zion-Bryce Cabin
Dag 11 – do 16 Brice- Capital Reef tent
Dag 12 –vrij 17 Capital Reef tent
Dag 13 – za 18 Capital Reef-Monument Valley cabin
Dag 14-  zo 19– Monument Valley cabin
Dag 15 – ma 20   Monument Valley-Page hotel
Dag 16 –  di 21  Page- Grand Canyon tent
Dag 17 – woe 22 -Grand Canyon- Kingman/Needles hotel/tent
Dag 18 – do 23 Kingman /Needles – Morro Bay tent/hotel
Dag 19) - vrij 24 Morro Bay - Big Sur (Ripplewood Resort)
Dag 20) - za 25 sept. Big Sur (Ripplewood Resort)
Dag 21) - zo 26) Big Sur- Monterey tent
Dag 22) - ma  27 Monterey - SF- auto inleveren hotel
Dag 23) di 28 sept SF hotel
Dag 24) woe 29 sept SF hotel
Dag 25) do 30 sept. SF en vertrek
#1 - 26-05-2010, 08:44 uur

Tet14

Dat is een hele mooie route Hanneke. Ik zou overwegen om een nacht korter in MV te logeren en een dag langer in Page of misschien GC en Kingman-Morro Bay is een lange rit. Maar ik zie niets dat niet gedaan zou kunnen  worden.
Tet
#2 - 26-05-2010, 09:09 uur

Marianne

Een prachtige route zo! Tet is me voor met de opmerking over Monument valley: 1 nacht is voldoende. Een extra nacht Page is een goed idee, of neem iets meer tijd rond de Grand Canyon.
Bij Big Sur heb je ook mooie campings, wij hebben daar eens schitterend gestaan bij Pfeiffer Big Sur SP. Maar het Ripplewood Resort ziet er ook leuk uit en een cabin is ook leuk voor de afwisseling.

Marianne

#3 - 26-05-2010, 09:21 uur

Ine

NIET in de Travellodge airport slapen als die net ten noordern van de airport staat.
Een oud barrel en je slaapt bijna op de Highway, veel herrie.
#4 - 26-05-2010, 20:02 uur

Yessica

NIET in de Travellodge airport slapen als die net ten noordern van de airport staat.
Een oud barrel en je slaapt bijna op de Highway, veel herrie.

Haha, ik had dit gedrocht van een 'hotel' bijna verdrongen uit mijn gedachten maar nu zal ik weer jaren nodig hebben het uit mijn herinnering te verdrijven. Was het zo erg? Ja! De schimmel zat op de muren en de gordijnen, maar gelukkig ook in bed want de matrassen waren zo dun dat je dααr niets aan had. En dan die herrie, arrghhh....  :banghead:

Nee, dan kun je vele malen beter naar de buren gaan, het BW Governor. Volledig geluidsdicht, mooie kamers en het stonk er tenminste niet.
#5 - 26-05-2010, 20:40 uur



Ine

Van die Travedllodge krijg je inderdaad nachtmerries....Ongelooflijk dat dat hotel nog steeds open is en er mensen in gaan slapen....

Prima is ook het daar min of meer tegenover gelegen Holiday Inn Express. Prima kamers, goed ontbijt inkl., en een McDonalds ernaast gelegen.
#6 - 27-05-2010, 08:00 uur

Tet14

Die McD geeft de doorslag!!
#7 - 27-05-2010, 10:57 uur

Ine

Ook voor ons is die mac  natuurlijk niet het hoogtepunt van een vakantie, maar wel erg makkelijk als je in een hotel zit dat zelf geen restaurant heeft (wat zoals bekend vaak in de USA voorkomt). Verder is in die buurt weinig tot geen keuze in restaurants. Na een lange vliegreis heeft men meestal weinig zin om op zoek te gaan,  dan is een Mac naast het hotel wel makkelijk toch?
#8 - 27-05-2010, 14:39 uur

Tet14

Absoluut Ine!
#9 - 27-05-2010, 15:00 uur

Hanneke

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb net gisteren de Tavelodge geboekt, maar aan de zijdzijde volgens mij, Millbrae....hopelijk valt die een beetje mee!!

Groet Hanneke
#10 - 27-05-2010, 17:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15