Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Aankomst LA: overnachten op LAX of naar Beverly Garlands

Discussie gestart

DirkD

Hallo iedereen,

Beste wensen voor 2011!

Op 9 april vertrekken ik en mijn vrouw naar Los Angeles om daar ons rondje ZW USA te starten.
We vliegen rechtstreeks vanuit Amsterdam op LA, en slapen zelfs de nacht voor het vertrek op Schiphol (CitizenM), gezien we van A'pen komen.

We zitten nog met een dilemma, namelijk bij aankomst op LA (we landen om 11:50)
De dag erna willen we eerst nog een half dagje in LA (Beverly Hills en Hollywood) vertoeven, om daarna LA al buiten te rijden.

We twijfelen tussen een overnachting in het Hilton op LAX, of om door te rijden naar het Beverly Garland.
Het eerste is lekker makkelijk na de lange vlucht: auto oppikken en ietsje later al in het hotel. Na wat rust kunnen we dan nog altijd zien of we nog ergens naartoe gaan met de wagen of niet.
Het alternatief is om onmiddellijk na aankomst nog een rit van een dik half uur te rijden, maar qua locatie misschien iets beter (niet zo ver van Universal City Walk, wat winkels in de buurt, ..).
Het is onze eerste verre reis, en ik weet dus niet hoe moe je bent na de vlucht, customs, en aanschuiven bij Alamo.
We zijn wat bang dat dat eindje rijden er te veel aan gaat zijn na de reis.


We zijn eigenlijk zowiezo van plan om onmiddelijk een wagen af te halen bij Alamo, om ofwel onmiddelijk mobiel te kunnen zijn, of om zeker de ochtend erna geen tijd te verliezen met nog een auto te moeten oppikken.

Alvast bedankt voor alle feedback!

Groetjes,

Dirk
#1 - 05-01-2011, 20:11 uur



babarage

We twijfelen tussen een overnachting in het Hilton op LAX, of om door te rijden naar het Beverly Garland.
Het eerste is lekker makkelijk na de lange vlucht: auto oppikken en ietsje later al in het hotel. Na wat rust kunnen we dan nog altijd zien of we nog ergens naartoe gaan met de wagen of niet.
Het alternatief is om onmiddellijk na aankomst nog een rit van een dik half uur te rijden, maar qua locatie misschien iets beter (niet zo ver van Universal City Walk, wat winkels in de buurt, ..).
Het is onze eerste verre reis, en ik weet dus niet hoe moe je bent na de vlucht, customs, en aanschuiven bij Alamo.
We zijn wat bang dat dat eindje rijden er te veel aan gaat zijn na de reis.


ja je bent wel wat moe en gaar na zo'n lange vlucht maar ik zou zeker voor de optie kiezen om nog even dat stukje te rijden. dat moet makkelijk kunnen. neem rustig je tijd op de luchthaven na door de douane heen te zijn gegaan, drink bv nog een kopje koffie als je wil en ga dan op pad. het rijden in amerika is best eenvoudig, ook in een stad als LA dus daar hoef je het ook niet voor te laten zou ik zeggen.
#2 - 05-01-2011, 20:46 uur

Yessica

Alle variaties hebben hun voors en tegens  :)

Weet je, als het je eerste verre reis is kun je het jezelf best een keer gemakkelijk maken en een gratis shuttle nemen naar het Hilton. Lekker even uitrusten of aan het zwembad liggen en dan op je gemak de volgende dag de auto ophalen. Waarschijnlijk ben je toch al vroeg wakker en heb je tijd genoeg.
Je kunt uiteraard ook meteen de auto ophalen zodat je dat maar gehad hebt en dan ben je mobieler, dat klopt, maar in dat geval zou ik dan denk ik wel doorrijden naar het door mij gewenste hotel. Je bent tenslotte al vrij vroeg in LA en je zou alvast een beetje kunnen rondwandelen ter plekke.

Ik denk dat iedereen zo'n vlucht anders ervaart. Onze eerste verre reizen boekten we altijd een transfer van de luchthaven naar het hotel en (een dag of een paar dagen) later haalden de auto pas op. Je kunt het denk ik best doen hoor, meteen ophalen en doorijden, dat doen tenslotte veel mensen, maar LA is niet altijd de makkelijkste stad om in te rijden en je weg te vinden. Het gaat er toch een beetje om om welk soort gemak je zelf het meeste geeft.
#3 - 05-01-2011, 21:00 uur



DirkD

Bedankt voor de reacties!

We laten het nog even sudderen.. lijkt me inderdaad wel makkelijk zo op 5 minuutjes van de luchthaven of Alamo al je hotel te vinden, lands de andere kant is Beverly Garland ook heel goed bereikbaar, net naast de afrit van de snelweg..

moeilijk moeilijk..  ::)

Maar ik hoor ook zeeer positieve reacties van het Hilton LAX, dus dat zou zowiezo geen slechte keuze zijn denk ik dan.. :)
#4 - 07-01-2011, 19:14 uur



MiamiHeat

Het is voor iedereen anders maar wij zijn na onze landing eerst de auto gaan halen bij Alamo en toen op ons gemak naar Orchid Suites gereden in Hollywood. Ongeveer een half uurtje rijden en het ging prima. Wij zoeken juist wat afleiding na zo'n lange vlucht. De eerste x dat we naar ooit LAX gingen namen we rond 17:00 uur een hotel op 5 minuten vh vliegveld, gingen op bed hangen, zijn vervolgens in slaap gevallen en werden midden in de nacht om 4 uur wakker....klaarwakker!

#5 - 10-01-2011, 13:14 uur

Yessica

We laten het nog even sudderen.. lijkt me inderdaad wel makkelijk zo op 5 minuutjes van de luchthaven of Alamo al je hotel te vinden, lands de andere kant is Beverly Garland ook heel goed bereikbaar, net naast de afrit van de snelweg..

Ik heb er nog eens over nagedacht, maar ik zou toch de auto ophalen en naar het Beverly Garland rijden. Zeker nu ik lees dat dat het net naast de afrit van een snelweg ligt.
Al is het alleen maar omdat je tijdens je rondreis al genoeg je koffer in- en uit moet pakken en het wel fijn is om 2 nachten in hetzelfde hotel te zitten. Je kunt dan ook 's avonds al een beetje rondkijken in de buurt.
#6 - 10-01-2011, 14:11 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15