Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Advies gevraagd, Phoenix in route opnemen?

Discussie gestart

Mascha

Hoi allemaal,

Volgend jaar zomer gaan wij met het gezin ( ik heb 2 meiden van 13 en 15 jaar)een rondreis maken.  Ik volg jullie voorbeeldroute met een extra dag in San Fransisco, Las Vegas en Page. Nu vroeg ik mij af of het de moeite waard is om ook nog Phoenix in de route op te nemen? Van de Grand Canyon naar Sedona en dan naar Phoenix. Dus niet via Kingsman naar LA, maar via Phoenix.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb nog niets geboekt dus kan nog alle kanten op.

Alvast bedankt voor de tips!
#1 - 12-10-2017, 11:43 uur

Cees A

Het opnemen van Phoenix in jouw route heeft m.i. geen meerwaarde.
Het is om te beginnen nogal een omweg en in de zomermaanden is het ook nog eens heel erg warm.  40 + graden is dan niet ongebruikelijk.
Steden als Phoenix en Tucson kun je beter bezoeken in een koelere periode, bijvoorbeeld het vroege voorjaar.
#2 - 12-10-2017, 12:48 uur

Hans B

Phoenix in de zomer, iedereen die er niks te zoeken heeft vlucht daar.
Cees zegt 40+, reken maar tegen de 50.
Het is nu 1/2 oktober en het is nog 40C.

Wil je naar Sedona prima, maar het is eigenlijk niks extra's dan nog meer rode rotsen die je in je route al heel veel tegen komt.
#3 - 14-10-2017, 00:32 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15