Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

advies voor stop tussen yosemite park en las vegas ?

Discussie gestart

bauwke

voor begin juli 2010 ben ik volop met de planning van een gezinsreis bezig.
via dit forum kon ik al heel wat informatie bijeensprokkelen, waarvoor dank  :afro:
wie kan mij adviseren voor een stop tussen yosemite park en las vegas ?
waar is het leuk verblijven en toch voldoende ver om de volgende dag in Las Vegas aan tekomen...
in 1 trek doorrijden vanuit yosemite park lijkt me weinig fun ?
ik kijk al uit naar jullie reacties !
 
#1 - 11-02-2010, 17:43 uur

Ine

Je kunt denken aan bijv. Lone Pine. maar interessanter is een overnachting in Death Valley.
Kijk heirvoor bij xanterra.com
#2 - 11-02-2010, 19:47 uur

Marianne

Ik neem aan dat je er in de zomer bent? De Tioga Pass is dan open, en dan is de route via de Tioga Pass en Death Valley het mooiste. Ik kan ook een overnachting in DV aanraden. Eigenlijk is het nog mooier om 2 tussenstops te plannen zodat je ook nog tijd hebt voor de Tioga Road, en eventueel Bodie of Mono Lake.

Om een idee te krijgen van het stuk tussen Yosemite en Las Vegas kun je eens in onze reisverslagen kijken; 2004 vanaf 28 juli en 2006 vanaf 9 augustus.

Marianne
#3 - 11-02-2010, 21:21 uur

Frasi

Overnachten in Death Valley is zeker aan te bevelen!! Vanuit Yosemite prima in een dag te rijden en het is een unieke ervaring. De volgende dag heb je dan nog tijd genoeg om Badwater en the Devil's golf court te bezoeken voor je doorreist naar LV.
De Furnace Creek Ranch is te boeken via www.xanterra.com





#4 - 11-02-2010, 22:17 uur

bauwke

ik keek je reisverslagen na ...
super, het hotel furnace creek ranche is jullie duidelijk bevallen en krijgt goeie reviews..
en ligt wel goed
dan plan ik het zo in en rijden we vandaar door naar LV
#5 - 11-02-2010, 22:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15