Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Afstanden

Discussie gestart

stanstyle

Hallo allemaal,

Wij zijn ook net (23-09) terug gekomen van onze reis door het westen wat helemaal geweldig is geweest. Ergens ben ik ook blij dat we niet alle tips die we hier tegen zijn gekomen klakkeloos hebben
doorgevoerd in onze keuze voor onze reis. Voor wat betreft de adviezen om vooraf geen hotels te boeken (buiten de parken) ben ik blij dat we dit wel hebben gedaan. Ik heb bijna bij ieder hotel gestreste medelanders gesproken dat ze avond aan avond tot heel laat op zoek moesten naar hotels die nog beschikbare kamers hadden. Maar dit is een persoonlijke reden en ik vind het heel erg naïef van lex om hier op het forum je gal te komen spuwen naar mensen waar je eerst hulp/advies aan vraagt. Voor de 1
is 300 km op een dag te veel en voor een ander is 1000 km nog te weinig (als je in een hummer rijdt 8)). Je weet dat als je vragen stelt aan andere die je niet kent, je niet de antwoorden kunt krijgen die helemaal in jouw straatje liggen. Als pietje tegen mij zegt dat ik minimaal 2 dagen nodig hebt om yosemite te bezoeken maar ik ben na een uur al uitgekeken is dit dan fout geadviseerd door pietje??

Ik wil iedereen in ieder geval bedanken voor de goed bedoelde negatieve/positieve reacties op mijn vragen, die er mede voor hebben gezorgd dat mijn vakantie helemaal
top is geweest. :afro:

Groeten stan

P.S

Ik ben bij Yosemite niet verder gekomen dan het bord want ivm brand konden wij het park die dag niet door! :(
#16 - 02-10-2009, 13:51 uur

hdeweert

Hallo Stanstyle
Je hebt volkomen gelijk. De antwoorden en tips die gegeven worden zijn uit eigen ervaring.
Als er om gevraagd word worden er diverse tips geplaatst. De meeste tips hebben tot doel iemand zoveel mogelijk en relaxt
zijn vakantie te laten doorbrengen. Als iemand daar anders over denkt is dat zijn goed recht. Wel is het jammer dat iemand
zelf om tips vraagt en achteraf klaagt dat hij niets aan de tips heeft gehad. Gelukkig zijn er veel mensen die wel wat aan de
tips hebben, en daarom blijven we gewoon doorgaan met het geven van tips en het beantwoorden van vragen.

Harm
#17 - 02-10-2009, 15:29 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15