Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overnachtingen plannen in september

Discussie gestart

Krisson

Is het nuttig om voor een rondreis in september al veel overnachtingen op voorhand te boeken? Blijkbaar zijn rond de Grand Canyon en Yosemite de overnachtingsmogelijkheden aan een redelijke prijs nogal beperkt, dus daar denk ik zeker al op voorhand boeken. We zijn ook van plan om van Grand Canyon door te rijden naar Monumental Valley, weet iemand tussen die twee plaatsen een goede overnachtingsmogelijkheid?

Groetjes Kris en Sonja
#1 - 03-08-2005, 09:13 uur

BbimmerR

Dat kan je mooi gewoon op de bonnefooi doen. Alleen in en om de parken kan het druk zijn. Rij dan gewoon een paar kilometer verder.
Ik zou alleen in Las Vegas reserveren, als je daar tenminste heen gaat en als je op de strip wilt zitten.
#2 - 03-08-2005, 11:08 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

B-man

Reserveren in Vegas is inderdaad wel safe. Mocht je dit nu liever niet willen doen en eerst daar kijken wel hotel je wil, kijk dan wel eerst even op de kalender van Vegas want er kunnen in die week net een paar conventies zijn en dan ben je de weet wel.

Op de onderstaande link kun je alle conventies zien, wanneer ze worden gehouden en in welk hotel.

http://off2vegas.com/convention.html

B-man
#3 - 03-08-2005, 12:37 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Deion

Het kan inderdaad wat druk zijn rond de parken. Als je het niet erg vind wat verder van het park af te zitten, kan ik je inderaad alles op de bonnefooi doen.
Wil je graag vlakbij of zelfs in het park overnachten, dan zou ik op voorhand boeken.
Wij hebben dit gedaan bij Bryce, Grand Canyon, Zion en Yosemity.
Scheelt best wel wat tijd als je al in het park zit, je kan dan gelijk gaan wandelen. Als je dat wilt tenminste.
#4 - 03-08-2005, 17:02 uur

Jez

Tussen de Grand Canyon en Monument Valley is Kayenta het ideaalst om te overnachten. Maar ook het duurst ($100,- per kamer per nacht) en er is geen fluit te doen.

Verder wil ik zeggen: Ga op de bonnefooi! Je kunt makkelijk een betaalbaar motel vinden (behalve zoals gezegd IN de parken) en het geeft je zoveel meer vrijheid in je reisschema!
#5 - 03-08-2005, 20:50 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mikke

Eens met het op de bonnefooi gaan! Wij hadden afgelopen juni alleen het hotel in SF en las Vegas geboekt. We hoefden niet per se in de NP te overnachten, maar wel in de buurt van. s'chtends - voordat we de parken ingingen- regelden we meestal even een hotel, zodat we s'avonds van de zonsondergang konden genieten. 9 van de tien keer dat de hotels net buiten de NP na zonsondergang dan vol zaten.
#6 - 07-08-2005, 14:39 uur
Boston 1999, Florida 2003, Florida 2004 en dan eindelijk Westkust 2005!

Peter H.

Bij Monument Valley zou ik een paar mijl verder rijden en
overnachten in Mexican Hat in `t San Juan Inn.
De kosten voor de overnachting zijn tussen de 38 - 70 dollar.
En als je weer terug rijdt heb je meteen een mooi uitzicht
op M.V. Deze weg zie je trouwens ook veel als foto in reisgidsen en films.[Forrest Gump]
#7 - 08-08-2005, 21:13 uur

Krisson

We hebben al een hotel voor ons begin (LA) en eindbestemming (San Francisco). Ondertussen ook wel een hotel geboekt voor Grand Canyon. Kort voor vertrek waarschijnlijk nog paar motels vastleggen voor in de eerste week. Voor de rest wel addressen bijhebben waar we aan een nationaal park kunnen logeren en zo proberen dag/enkele dagen op voorhand te boeken.
#8 - 09-08-2005, 16:22 uur

Jez

Neem bij je autoverhuurder/op het vliegveld/bij Denny's/etc. een couponboekje mee. Behalve dat hiet kortingsbonnen in staan, kun je ook meteen zien waar de motels zitten in de plaats waar je zou willen overnachten čn heb je meteen een idee van de prijzen per motel.
#9 - 09-08-2005, 22:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15