Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Alaska 2009: Bezienswaardigheden tussen Anchorage en Denali?

Discussie gestart

bartensharon

Na meerdere malen in de "lower 48ths" te zijn gewwest is het dan eindelijk zover....komende zomer gaan we naar Alaka! Ik weet dat er op dit forum niet zoveel mensen zijn die daar zijn geweest maar we zijn toch op zoek naar een aantal tips:
- Weet iemand of er op de weg van Anchorage naar Denali nog mooie speciale bezienswaardigheden zijn?
- Welke dingen zijn een must in Anchorage om te bezoeken?
- Seward staat ook op de agenda: wat is leuk om hier te doen?
- We gaan ook een cruise maken van Whittier naar Vancouver. Iemand daar ervaring mee. Eventuele tips voor shore excursions.
- We hebben zowieso al een meerdaagse trip geboekt naar Katmai (Brooks falls). Niet goedkoop maar we willen hier zo graag bruine beren zien vissen. Vanuit hier kun je ook een tocht maken naar "The valley of the 10.000 smokes". Heeft iemand dit ooit gedaan? Is dit de moeite waard?

We horen het wel!!

Groetjes Bart en Sharon
#1 - 25-10-2008, 13:03 uur

bartensharon

Kan niemand hier ons bij helpen??  :-X
#2 - 30-10-2008, 11:15 uur

Old Faithful

Helaas, het is ruim 30 jaar geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben en dat was ook nog met een georganiseerde reis (Trekamerica). Ik weet wel dat ik toen veel plezier gehad heb van de papieren uitgave van http://milepost.com/. Hij ligt nog, deerlijk gehavend, op zolder. Hij kostte $ 5,95 in 1977, nu $27,95  ;D
Ik ben een keer met de boot door de Inside Passage van Skagway naar Seattle gevaren. Dat was echter geen cruise, maar een gewone ferry, waarbij we op het dek sliepen.

Veel succes en plezier bij de voorbereiding en op de ongetwijfeld magnifieke reis.
#3 - 30-10-2008, 14:20 uur
Groet,

Old Faithful

ronaldstark

Bart en Sharon,

een tip om dit eens te downloaden? het is een tripverslag van een Amerikaan.

http://www.linctel.net/~jaimej26/Katmai%20Trip%20Report%20-%20Version%202.0%20-%20Final.pdf

Succes.

Ronald
#4 - 30-10-2008, 18:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15