Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel in Las Vegas

Discussie gestart

Steson

Hé Koos !
Leuke tip van die overlappende foto's......

Mooi hoor !
#31 - 01-01-2010, 18:22 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Barney

Heel interessante topic.

Bestaat er eigenlijk ergens een overzichtskaart waar de belangrijkste hotels en attracties op gesitueerd zijn, zodat het gemakkelijker is om een juist hotel in de nabijheid van de gewenste attracties te zoeken (om nodeloos gewandel of transport te voorkomen)?
#32 - 03-01-2010, 17:31 uur

Ine

#33 - 03-01-2010, 18:00 uur

dwightygirl en pokerface

Hallo wij zijn nu 3 keer geweest naar Vegas en mestal wel van te voren geboekt
Wij hebben in New York,Mirage en Excalibur gezeten
Alle drie prachtige hotels ,en mooie kamers
Volgens mij kan je ook makkelijk een kamer krijgen als je daar boekt
Veel succes en ik kan je The Mirage van harte aanbevelen hoor
Groetjes Collie
#34 - 13-01-2010, 18:14 uur

Pedro


Zo zie je maar hoe verschillend er tegen luxe aan gekeken word. De bedieningen die jij aangeeft ervaar
ik als normaal omdat ik dit thuis ook heb, en dan is het voor mij geen luxe dus. Daarnaast is alle waar
naar zijn geld.  Mijn ervaring is dat je best goedkoop in LV kan verblijven maar ik vond het wel vreemd
dat de man die naast mij stond in te checken 2x de prijs betaalde voor eenzelfde kamer als ik kreeg.

Harm

Ja maar natuurlijk, dat is vrij normaal hoor tegenwoordig. vanuit je bed je licht en Gordijnen kunnen regelen. ;-)
[/quote]

Heb ik ook. Vraag altijd mijn vrouw om de gordijnen dicht/open en licht aan/uit te doen  ;)
#35 - 18-01-2010, 12:24 uur



Damien666

In 2008 heb ik 1 nacht in het Luxor geslapen (wel upgrade genomen naar de Tower) en 10 nachten in MGM. Beide hotels zijn echt heel goed bevallen.

Hier worden er dagelijks nieuwe promoties opgezet: http://www.fatwallet.com/forums/travel-discussion/704925/?start=2520

Naar het schijnt is Wynn qua luxe echt wel top. Het buffet in Wynn is ook zeker en vast aan te raden. Is rond de 30$, maar echt wel het beste buffet in Vegas...

Als je een leuke poolparty wil meemaken, moet je zien dat je van zaterdag op zondag verblijft in het Hard Rock Hotel. Dan kan je op zondagmorgen naar de Rehab-party zonder aan te schuiven.
#36 - 21-01-2010, 14:00 uur

jerbia

Wij hebben vorig jaar 3 nachten in het Wynn gezeten, en reken maar dat dat luxe is hoor  :afro: Wij hebben toen geboekt via Hotwire en betaalden $129 p.n.
#37 - 24-01-2010, 01:56 uur

nylla

Je kunt je aanmelden voor hun nieuwsbrieven en mail, en dan komt er vanzelf een aanbieding. Mocht je in het bezit zijn van spelerskaarten, dan kan het de helft schelen merkten wij bij onze laatste reis!
#38 - 01-05-2010, 00:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15