Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Apache Trial

Discussie gestart

Ronald Verhoog

Wie kan er mij vertellen hoeveel tijd ik nodig heb, om de gehele Apache Trial bij Phoenix te rijden??? Kan de hele rit met een normale auto gereden worden of is er een 4x4 of SUV nodig??

Thanks,

Ronald
#1 - 11-08-2002, 22:43 uur

Johan

Hey Ronald,
Ik heb de Apache Trail in 1995 gereden. Het was toen nog voor het grootste deel een onverharde route. Om de route rustig te rijden dien je een dag uit te trekken. Een speciale auto is daarvoor absoluut niet nodig ! Overigens halverwege de Apache Trail is een motelletje en restaurant, wij hebben daar geslapen, het is zo ongeveer de enige levende wereld in dat gebied. Enkele mijlen verder op de route is een campground. Wij vonden de overnachting daar erg leuk en aangenaam. Het restaurant was ook goed van kwaliteit. Je kan (of kon toen in ieder geval) op de route niet tanken. Zorg dus voor voldoende brandstof. Maar we zijn zeven jaar verder dus dat kan anders zijn nu.
Groet
Johan
#2 - 13-08-2002, 08:25 uur

Ronald Verhoog

Hey Ronald,
Ik heb de Apache Trail in 1995 gereden. Het was toen nog voor het grootste deel een onverharde route. Om de route rustig te rijden dien je een dag uit te trekken. Een speciale auto is daarvoor absoluut niet nodig ! Overigens halverwege de Apache Trail is een motelletje en restaurant, wij hebben daar geslapen, het is zo ongeveer de enige levende wereld in dat gebied. Enkele mijlen verder op de route is een campground. Wij vonden de overnachting daar erg leuk en aangenaam. Het restaurant was ook goed van kwaliteit. Je kan (of kon toen in ieder geval) op de route niet tanken. Zorg dus voor voldoende brandstof. Maar we zijn zeven jaar verder dus dat kan anders zijn nu.
Groet
Johan

Hoi Johan,
Bedankt voor de waardevolle info! Ik zal er een dag voor uittrekken. Lijkt me een erg mooie route en een goede plek om 360 graden panorama foto's te maken. Ik heb al wat motels in de buurt ontdekt die ik kan nemen.
Bedankt!

Groeten,
Ronald
#3 - 13-08-2002, 22:14 uur

Johan

Wij hebben een dag voor ons bezoek aan Apache Trail geslapen in het plaatsje 29 Palms. Lekker rustig plekkie met goed motelletje en toen nog goedkoop, 25 dollar en die stond toen op 1,65 gulden of zo :-) Op zich is de route zelf geen dag natuurlijk maar als je alles rustig wil bekijken en wat wilt genieten van de natuur en dergelijke dan is die dag inderdaad echt wel nodig !!!!

Gr. Johan
#4 - 14-08-2002, 09:37 uur

Ronald Verhoog

29 Palms?? Ik zal eens kijken waar dat ligt. Inmiddels heb ik mijn route online gezet op http://www.xs4all.nl/~rverhoog en klikken op De Route  en dan 2002. Ik denk dat ik een dag uittrek voor de Apache Trial en een dag voor Page. De rest bezoek ik op de weg er naartoe. Thanks!

Groeten,
Ronald
#5 - 14-08-2002, 23:53 uur

nlmoose

Bedenk wel dat je met een huurauto niet de verharde weg af mag. Als je dit wel doet en je maakt brokken draai je voor alle kosten op!! (ik spreek uit ervaring).

Richard

#6 - 05-02-2004, 15:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15