Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

arkefly rechtstreeks naar Las Vegas

Discussie gestart

Tammy

Ik lees net in het Reizen Magazine van de ANWB dat Arkefly rechtstreeks naar Las Vegas gaat vliegen. Even gekeken op de site van Arkefly en het klopt. Volgens mij was ik het hier op het forum nog niet tegen gekomen.
Ik ben er blij mee, al weet ik nog niet wanneer ik er gebruik van ga maken.
#1 - 02-03-2012, 17:51 uur

Ine

Het is een gekombineerde vlucht met Oakland (dat als San Francisco wordt aangeboden), dus waarschijnlijk op de heen- of terugreis een extra stop.
Mag ik je adviseren bij Arkefly NIET de goedkoopste economy stoel te boeken, dat zit je uren echt heel erg krap.
Comfortklasse is iets beter (toeslag), maar in beide klasse krijg je maar 1 maaltijd en 1 drankje. De rest alleen tegen betaling aan boord.
Premium comfort met hogere toeslag biedt een redelijke stoel met behoorlijke beenruimte. In deze klasse krijg je volop drinken en 2 maaltijden. Bovendien een grotere bagage vrijdom.
#2 - 02-03-2012, 18:59 uur

djengo

Ze hebben op het moment een leuke prijs.De vluchten naar llas vegas zijn nieuw.

2 personen vlucht en Luxor hotel voor 9 dagen voor €1500,00 euro. in het hoogseizoen. :afro:
De vlucht die we momenteel hebben is rechtstreeks al zou dit nog kunnen veranderen.
#3 - 03-04-2012, 22:03 uur

allard

Voor de vluchten is het hoogseizoen. Voor de hotellerie in Las Vegas is het laagseizoen. Vandaar dat je dan geweldige hotels kunt boeken voor een zacht prijsje. Ik ben benieuwd of Arke dit gaat volhouden.
#4 - 04-04-2012, 22:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15