Wacht even ..... Gisteren was er sprake van 2 extra dagen en toen wist je niet wat je met die 2 dagen moest doen.
Nu tel ik ineens 5 mogelijke bestemmingen voor die 2 dagen.

Dat zijn er volgens mij 3 teveel.

Bedenkingen bij je plannen:
Met inleveren van Bryce win je maar 1 overnachting, dat zet dus niet veel zoden aan de dijk.
Bovendien zou het missen van het verrassend mooie Bryce een aderlating voor je route betekenen.
Vwb Sequoia: Met alleen het verleggen van je route langs Sequoia ben je er niet
Om Sequoia/Kings Canyon een beetje te bekijken heb je een paar dagen nodig.
Sequoia/Kings Canyon is qua grootte namelijk een beetje vergelijkbaar met Yosemite.
Het toevoegen van Santa Barbara om extra motorrij-kilometers te kunnen maken begrijp ik niet goed.
Bij het afrijden van Hwy 1 kom je namelijk door Santa Barbara.
Een extra stop daar geeft je de kans om (te voet) dit stadje te bekijken, maar je krijgt er geen extra motorrijdag mee.
Vwb die extra dag LA: Wat wil je eigenlijk, afgezien van het bekijken van een sportwedstrijd, nog meer gaan doen in LA ?
Zorg er in ieder geval voor dat je daar een auto hebt. Zeker als je nog een extra dag in LA blijft
LA is een uitgestrekt woongebied met 12 miljoen inwoners en zonder auto ben je daar heel erg beperkt in je mogelijkheden.
In je laatste schema heb je genoeg tijd voor een helicoptervlucht over Grand Canyon.
Zo lang duren die vluchten niet. Grand Canyon national park is bovendien niet zo erg groot.
Als je je, naast die helicoptervlucht, beperkt tot een paar wandelingen langs de rand van de canyon en het bekijken van de uitzichtpunten heb je tijd genoeg.
Het lijkt er op alsof je niet alleen van dit forum, maar daarnaast nog van meerdere kanten adviezen krijgt.
Op het 1e gezicht zou je zeggen dat je nooit genoeg info kunt krijgen.
Het gevaar is echter dat iedereen z'n eigen lievelingspark of favoriete bezigheid gaat pushen.
Er wordt te weinig rekening houdt met jouw voorkeur en men kijkt al helemaal niet of het wel in je route past. (als men die al kent)
Je onbekendheid met het land zorgt er voor dat je de gegeven adviezen, hoe goedbedoeld ook, niet goed kunt plaatsen.
Alles wat men opnoemt lijkt leuk en je wil dan ook alles toevoegen aan je route. En dan kom je in tijdnood ......

Maak eens even pas op de plaats en ga bij jezelf te rade wat je nu eigenlijk ZELF wil.
Realiseer je dat het onmogelijk is om in 3 weken alles te zien.
Ga terug naar je basis-idee en schrap alles wat daarbuiten valt.
Je laatste schema was, zoals ik al eerder schreef, best goed.
Ga dat schema wat verfijnen, vul de details in en geef de 2 extra dagen die je hebt een plaats in dat schema. Klaar.