Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

autoverhuur LAX

Discussie gestart

riobravodingo

Begin april vliegen wij naar Los Angeles en trekken dan twee weken rond. Op 15 april vertrekken wij 's morgens terug naar huis. Ik zou de huurato (avis) al de vorige avond willen binnenbrengen om de volgende morgen geen tijd te verliezen voor het inchecken. Ons hotel ligt dicht bij LAX (Hacienda Hotel LAX - iemand overigens enige ervaring met dit hotel?) en heeft een shuttledienst naar de luchthaven. Maarals ik mijn wagen inlever bij de verhuurdienst, kan ik dan bij die verhuurdienst een taxi nemen naar mijn hotel?
Kan ik een in Los Angeles gekochte GPS thuis (België) opladen aan mijn computer of kan die GPS dan stukgaan? 
Alvast bedankt voor de aandacht.       
#1 - 10-01-2010, 13:40 uur

koosv

Als het hotel een shuttle heeft naar het vliegveld, dan kan je ook vanaf het vliegveld naar het hotel komen met dat vervoer. Er zijn speciale plekken voor diverse shuttle bussen. Maar dat ziet u bij aankomst op de luchthaven al. Vanaf Avis is er een shuttle naar de luchthaven, en vanaf het vliegveld neem je dan de hacienda shuttle terug naar het hotel.
Met opladen van het navigatieapparaat bedoelt u waarschijnlijk het opladen van de batterij. Het gemakkelijkst gaat dat met een mini USB aansluiting (ca 7 mm breed), die steeds meer apparaten hebben. Het snoer heeft dus aan de ene kant een gewone USB stekker voor de computer, en aan de andere kant een mini USB stekker, of wellicht een andersoortige stekker, maar problemen geeft het nooit.
#2 - 10-01-2010, 15:37 uur

Marianne

Het afleveren van de auto neemt normaal gesproken maar een paar minuten in beslag, dus het is niet echt tijdrovend om dat op de ochtend van je vertrek te doen. Maar eerder ineveren kan natuurlijk ook, zeker als je eerst je bagage bij het hotel zet, dat scheelt veel gesjouw. Als het hotel een shuttleservice heeft hoef je toch geen taxi te nemen.

Marianne
#3 - 10-01-2010, 15:54 uur

Max_91

Hi,

Mijn ervaring t.a.v. autoverhuur op LAX is echt erg positief. auto inleveren is echt bijzonder snel. Auto neerzetten, alles uitpakken (heb je al gedaan dan) tekenen en naar de shuttle bus (is er vlakbij) en binnen 5 minuten op het vliegveld. Zou die extra moeite dan niet nemen om dit een dag eerder te doen. tijd kan je gebruiken voor andere dingen of toch nog even iets leuks te doen met de auto.

gr
#4 - 10-01-2010, 16:48 uur

Maite

Ik zou gewoon de ochtend van vertrek de auto inleveren. Avis heeft een eigen bus die je netjes bij de juiste vertrekhal afzet.
Als je aankomt rijden dan komen ze naar de auto. Vragen de kilometerstand en je krijgt je bon. Je pakt je spullen uit de auto, draait je om en daar staat de bus al.
Al met al waren we misschien 10 minuten verder van moment tot aankomst Avis tot aan de vertrekhal.
En de autoverhuurbedrijven zijn ook niet moeilijk te vinden. Er wordt op grote borden en met pijlen aangegeven welke maatschappij welke afslag is.
#5 - 10-01-2010, 17:49 uur

riobravodingo

Allemaal vriendelijk bedankt voor de info. Wellicht lever ik de auto dan toch maar de ochtend zelf van het vertrek terug in. 
#6 - 10-01-2010, 20:50 uur

Bakvet

Doe ik ook vaak, de auto 's avonds al inleveren. Dan hoef je niet eerst de bagage naar de auto te slepen en daarna er weer uit, naar de bus.

Je kunt - na inleveren auto - vanaf het verhuurstation afgezet worden bij je hotel, maar als ze met een grote bus rijden kan dat alleen bij hotels tussen het verhuurstation en de luchthaven. Hacienda ligt aan de andere kant van de luchthaven, daar komt die bus niet. Dus dan moet je inderdaad op LAX uitstappen en op de hotelbus overstappen. Wel even checken hoe vaak die 's avonds rijd, want ik zie 's avonds altijd veel van die busjes ongebruikt voor de Hacienda geparkeerd staan.

Als ze vanaf het verhuurstation met een "van" rijden -  dat doen ze 's avonds wel, speciaal voor dit type passagiers,- zullen ze je denk ik ook wel bij Hacienda willen droppen.

Ervaring: heb er zelf nooit geslapen, het hotel heeft wel een sfeervolle 'courtyard'. Maar het inchecken zag eruit als een ramp, zo langzaam ging dat. (Ben zelf aan 30 seconden check-ins gewend).
#7 - 12-01-2010, 00:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15