Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Blog voor reis naar West Amerika 2011

Discussie gestart

olthofino

Hallo allemaal,
In 2011 willen wij een 3 weken durende reis maken naar het Westen van Amerika. Omdat zo'n reis heel veel voorbereiding kost en dit een hele leuke fase van het geheel is, heb ik besloten een blog bij te houden van de voorbereiding en de reis. Dit informatie rijke forum zal ik gaan gebruiken als informatiebron. Wie het leuk vindt om dit blog te volgen is van harte welkom op de volgende link: http://westamerika2011.blogspot.com/

Alvast bedankt voor het volgen en bedankt voor de info die jullie posten op deze site. Zo kan ik hopelijk een leuke blog neerzetten.

Groetjes,

Kevlin  ;D
#1 - 02-07-2010, 09:56 uur

olthofino

Ik heb inmiddels weer een nieuw artikel geplaatst. Ik probeer zo gedetailleerd mogelijk te zijn. Ook financiën neem ik mee.
Ik merk dat ik daar weinig over kan vinden, dus wellicht voor anderen ook handig om dit te lezen.

Tips en trucs van jullie kant zijn natuurlijk meer dan welkom:afro:
#2 - 05-07-2010, 13:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15