Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Campgrounds vol ???

Discussie gestart

Arie

Hallo,

Ik ga morgen (01 juni) een rondreis maken door West Amerika
Begin in SF en vervolgens naar Yosemite.
Ik probeerde gister een campground in het NP te reserveren voor 02 en 03 juni maar alles bleek volgeboekt!
Is het raadzaam om evengoed ter plaatse met de camper te gaan kijken (misschien dat veel boekingen niet op komen dagen)
Heeft iemand hier ervaringen mee??
Laat graag even wat weten.

Verder vraag ik mij af of mijn reisschema niet te krap is:

Dag 1 SF
2-3 Yosemite
4 Lone Pine
5 Death Valley-Las Vegas
6 Las Vegas
7 Las Vegas-Zion
8 Zion-Bryce-Zion
9 Zion-Page
10 Page-Monument V-Grand Canyon
11 Grand Canyon
12 GC-Sedona
13 Sedona
14 Sedona-Yoshua NP
15 Yoshua NP - LA
16 LA
17 LA-Santa Barbara
18 Santa Barbara
19 SB-Montery/Carmel
20 Carmel
21 Carmel-SF
22 SF
23 SF

Alle tips zijn welkom!! :)

Bedankt
Arjan







#1 - 31-05-2007, 14:13 uur

Marianne

Hallo,

Ik ga morgen (01 juni) een rondreis maken door West Amerika
Begin in SF en vervolgens naar Yosemite.
Ik probeerde gister een campground in het NP te reserveren voor 02 en 03 juni maar alles bleek volgeboekt!
Is het raadzaam om evengoed ter plaatse met de camper te gaan kijken (misschien dat veel boekingen niet op komen dagen)
Heeft iemand hier ervaringen mee??
Laat graag even wat weten.

Daar is hier al het een en ander over geschreven. Je kunt het altijd proberen. Informeer bij de ingang waar je moet zijn. Je hebt in de verschillende delen van het park reserveringskantoren waar je 's morgens vroeg kunt proberen alsnog een plaatsje te krijgen.
Kijk ook alvast wat de mogelijkheden aan de 120 zijn, zodat je weet welke alternatieven er zijn.
Je kunt ook iets langer in SF blijven en pas na het weekend naar Yosemite gaan, of de dag voor aankomst alvast een camping reserveren buiten het park. Je zult er niet vroeg aankomen want ik neem aan dat je diezelfde dag nog de camper op moet halen. Reserveren lijkt me dan wel erg aan te raden!


7 Las Vegas-Zion
8 Zion-Bryce-Zion
9 Zion-Page
Waarom zou je hier heen en weer gaan rijden? Het handige van een camper is juist dat je niet hoeft in en uit te pakken. Zowel bij Zion als bij Bryce zijn mooie campings.
Voor Zion vind ik twee nachten nodig, en dan nog een nacht voor bryce. Aan de ksut zou je wel wat minder tijd kunnen nemen, zeker bij Santa Barbara.
Ik vind het verder mooi ruim allemaal, als het kan zou ik ook langer in Yosemite blijven, want dat is met de watervallen nu natuurlijk schitterend! Daar kun je echt dagen rondbrengen.


Marianne
#2 - 31-05-2007, 14:28 uur

DennisH

Eens. 1 overnachting in Bryce is voldoende . Dan kun je alle bezienswaardigheden goed zien een een mooie wandeling maken.
Zion zou ik twee of drie overnachtingen willen doorbrengen. Kun je Angels Landing en de Narrows lopen. Prachtig park.
#3 - 01-06-2007, 09:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15